Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KőkorSzaki

    tag

    válasz Lacielvtárs #5 üzenetére

    Kérdésre akkor még egy CONCORDE tapasztalat: Nálam hardveres gond volt egy concorde tablettel gariidőn belül, nem ismerték el, másodszorra sem. Szerviz nem javít, MMarkt sem segített, sem csere, sem pénz, sem levásárlást nem voltak hajlandóak adni, mivel a "szakszerviz" szerint nincs gond. Concode-nak írtam is, válaszra sem méltattak. Jeleztem nekik, hogy a "szakszerviz" egyben a Mo-i forgalmazó, tehát messze nem elfogulatlan, és hogy bármikor megmutatom a hibát helyben. MM válasza: ők ezt nem tudják így, csak ha a "szakszerviz" elismeri a hibát. Ennyi a sztori. Megjegyzem, hogy a garidő lejárta előtt kb. 1 hónappal jött elő mindez, tehát majdnem bejött nekik az időzítés, de még ezt is elfuserálták, úgyhogy kénytelenek voltak végül így szerződést szegni, mert a 20k veszteséget nem viseli el a cég, ezek szerint. Én pedig szépen leírom ezt, amikor a nevük felmerül, és elkerülöm őket jó messzire.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák