- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Asztrofotózás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pschio
őstag
meg kell hagyni, nagyon szép. remélem általános felhasználásra kerül a játékokban.
[ Szerkesztve ]
''Én nem süllyedek a hülyék szintjére, mert ott legyőznének a rutinjukkal''
-
ViZion
félisten
Melyik VGA a minimum ehhez tul. képpen? Vagy ehhez nextgen HW is kell?
Remélem ehhez már nitrogénnel kell hűteni a VGA-t... :D
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Воланд
titán
Hmm..., Battlefield 3?
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem a mélységpufferre elég egy olyan VGA, ami kezeli az MSAA-t. A shading az már kérdéses, mivel az a fejlesztőtől függ, de a DX11-es kártya jó oda is.
(#4) woland_y2k: Onnan van a kép. Valszeg egy SRAA+MLAA hibrid lesz a játékban. Az SRAA a középső képen van. A cél gondolom az 16x SSAA minőségének megközelítése jelentősen kevesebb erőforrás bevonásával.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem azért maradt ki az MLAA, mert nem az ellenfelének szánják. Az MLAA pont ott jó, ahol a vizsgált SRAA algoritmus rossz, és ez fordítva is igaz. A kettő együtt nagyon ütős lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Picturemaker
őstag
Ez szép és jó, de az a baj, hogy a megjelenő játékok olyan gyengék, hogy azon egy 32xMSRAMLEEAMDJ sem segítene.
A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!
-
Pug
veterán
válasz Picturemaker #8 üzenetére
+1
-
Teasüti
nagyúr
Most elgondolkodtam rajta, h vajon AA-t érdemes lenne-e multi gpu esetén másik eszközön futtatni? Gondolok itt pl arra, h a physx kari ne unatkozzon annyira, leterhelhetnénk még AA-val is. És akkor nem fájna annyira rárakni a 16x SSAA-t sem a grafikára.
Kíváncsi lennék százalékosan mekkora részét eszi meg mondjuk az 5870-es kártya erőforrásainak az SSAA. FPS az brutálisan leesik tőle. -
shteer
titán
van még hova fejleszteni nem kérdés, h 3.kép a best látványban
..szerintem jónak tűnik
-
freeapro
senior tag
A videót nem nézte senki? Ott az MLAA-val is összehasonlítják. A videó alapján egyik megoldás sem tűnik nagy előrelépésnek, az élek mentén mozgás közben megmarad az az idegesítő vibrálás.
-
FRENK1988
veterán
Nemrossz de van azért még hova fejlődni.
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Findzs
addikt
a 16x élsimítás egyenlőre szebb látványt biztosít
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
#72042496
törölt tag
A második és a harmadik kép között csak elenyésző különbségeket látok. Nem hiszem, hogy ezekből mozgás közben bármit is észrevennék.
[ Szerkesztve ]
-
MongolZ
addikt
"büntetés"
Legyen már feldolgozási idő, vagy késés, vagy akármi más -
hackeeeee
Jómunkásember
Akkor ez nem úgy lesz mint pl. AMD/ATI-nál a Morfológ szűrés, hogy driver-ből lesz használható? Ezt "tudnia kell" a játékoknak, alkalmazásoknak is?
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
Pug
veterán
válasz hackeeeee #20 üzenetére
Feltételezem a driverből kényszerített szűrés mindig erőforrás igényesebb, mint ha magába a programba lenne implementálva... a cikkben is felmerül a kérdés, hogy esetleg driveres szinten megjelenne-e NV oldalon, eleinte gyanítom a driveres force-olt megoldás lesz és majd később érkeznek a konkrét játékbeli megoldások, de az is lehet, hogy ez így nem lehetséges és csak hülyeségeket írtam most ide
[ Szerkesztve ]
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
Mostanában csak úgy jelentetik meg az ilyen újfajta megoldásokat, szabványokat. Itt is nyitott a lehetőség a fejlődésre, egyáltalán nem rossz dolog, hogy valaki belekezdett valami újba, ami nem is sikerült olyan hanyagul. Csak előre.
[ Szerkesztve ]
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
DemonDani
addikt
Crysis2-ben is villantott... ahol ugye nem lesz SRAA mert már MLAA-t használ
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
julius666
addikt
Nem személy szerint neked:
Hát ez még mindig vérszegény, igen erősen, bár a tisztán post-process AA-tól nem is érdemes sokat várni. Tudom hogy a gyártók kénytelenek ezeket nyomatni, mert nem tehetnek mást a jelenlegi motoroknál, a régi megoldások már túl erőforrás-igényesek lennének, de minőségben ezek még mindig nagyon messze vannak tőlük. Esetleg egy olyan megoldást tudnék elképzelni, ami valami Multisampling megoldást vegyít ezekkel, tehát a problémásabb részeken (mint pölö a kerítés), az lépne életbe.Azoknak aki nem látják a különbségeket: natív felbontásban nézzétek a képeket (a böngészők többsége a kép megnyitásakor az ablakérethez igazít!), és figyeljétek a kerítést! Ordító a különbség!
Neked:
A hsz az interframe artifact-ekre vonatkozott, hiába vegyítesz te 2 olyan filtert ami csak intraframe szűr, ezeken nem fog javítani. Az egyetlen javítási lehetőség az ilyen élek menténi "villódzásokra" az lenne, ha az AA algoritmusokba beépítenének valami temporális szűrést is, de ez egyrészt megdobná erősen az erőforrásigényeket, másrészt újabb késleltetést vinne a rendszerbe (attól függően, hány képkockát bufferelsz be).
Ez sajnos ilyen, ezek a post-process AA-k ilyen heurisztikák lényegében a probléma megkerülésére, amik ugye magukban igazán sosem tökéletesek, ha meg túl sokat használsz belőlük egymás hibáinak a kijavítására, könnyen lehet, rosszabbul jösz ki mint ha nem is használtad volna őket egyáltalán hanem brute force-ból számoltad volna ki az egészet. -
brian1987
tag
Hát meg kell hagyni, nagyon ígéretes és tetszetős.
Régi értékeléseim :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=brian1987
-
Yany
addikt
Pont ugyanezt akartam írni. LOL, hogy az Alias jelenség legfeltűnőbb effektusát nem igyekeznek kiiktatni. Egy rece mozgás közben sokkal kevésbé zavaró, mint ez a vibrálás. Képen persze jól mutat mindenféle "elkenés", de az alias legnagyobb baja (szerintem) korántsem a lépcsőzetes él, hanem a "vándorló/vibráló/váltakozó" élek.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
megint én
őstag
Jól látom, hogy ez a Battlefield 3????
-
megint én
őstag
-
Xaels
félisten
Hogy őszinte legyek, ezek az eljárások ígéretesek, de akinek nem telik több százezres gépre az ritkán fogja még ezeket az eljárásokat is használni főleg multiban.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
mpioca
tag
-
DemonDani
addikt
ez a hülyeség, illetve mind a kettő... a 700-400 (700 már nagyon zsenge) az a váratlan dolgokra való reagálás... vagyis pl lelép eléd egy gyalogos...
játékben ez jóval kisebb, mivel nagyrészt rá vagy készülve a történésekre. 50ms meg vicc ;D megnézném hogy mivel mért le ilyetNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Pug
veterán
válasz DemonDani #37 üzenetére
szerk, tévedtem az átlagot illetően: itt lehet nézelődni
[ Szerkesztve ]
-
megint én
őstag
És
(#36) mpioca
6 év intenzív napi 4-6 óra cs után neked is javulna a reflexed.
Most próbálgattam, Reflextester most nem vagyok formában olyan 100 próbálkozást nyomtam, a legjobb 0.047 a legszarabb 0.25. de az esetek túlnyomó része 160-170 közé esett. Otthon van nekem, (és az egész klánnal ezt nézegettük). Egy professional reflex meter, vagy valami hasonló nevű móka, ami asszem 20 eredményből adja le az átlagot. És mondom, nekem volt a legszarabb a klánból, igaz a magam 25 évével a legidősebb is vagyok, de a legjobb a legfiatalabbé aki 14 éves, és egyfolytában 50-70 körüli eredményei voltak, én sem akartam elhinni, de feltöltötte az eredményeit. Viszont a 700ms, az egy nagyi reflexe, vagy egy erősen ittas egyéné.Szerk. Látom javítottad... xD
Na, de látod, az átlag 200ms, szóval +160 majdnem megduplázza. szóval az nyer a multiplayerban aki nem használ élsimítást??? Ez vicc???[ Szerkesztve ]
-
julius666
addikt
160 ms-es renderidő esetén a legkisebb problémátok lesz a késleltetés, miután az azt jelenti, kb. 6 FPS-el fog menni a játék.
-
rumkola
veterán
válasz megint én #39 üzenetére
bakker, totál félreérted a dolgot )
hosszabb ideig tart a jelenet feldolgozása és ezáltal kirajzolása
csupán annyi történik, hogy lassabban fog futni a játék élsimivel mint anélkül
eddig is így volt
mit kevertek már bele reakcióidőket meg multis pinget LOLasztronautának meg miért is kell gyorsnak lennie D ez milyen kérdés
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz megint én #45 üzenetére
"Az űrhajós (az amerikai terminológiában asztronauta, az oroszban kozmonauta, kínai nevük alapján néha tajkonauta) űrrepülést végrehajtó személy." - Forrás
Az űrhajósok nem teremnek csak úgy maguktól az űrben. Igaz általában a feljuttatásuk alatt túl sok dolguk nincs a gatyába csináláson kívül, de amikor "hazatérnek" ott többnyire pilótai képességeiket kell megcsillantsák, ezért kell oda reflex.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
megint én
őstag
Régen szinte minden űrhajós, nem 100%, de azt hiszem Neil Armstrong is profi pilóta volt. Ma már nem kifejezetten jellemző.
Ja, Neil bácsi, pilóta volt a koreai háborúban[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-