- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ElEvEn11
senior tag
Az érdekelne, hogy miért gondolod így. Mármint az agyváltós kérdést. Én személy szerint nem szeretem valamiért és zavar, hogy csomószor max 7 sebességes változatok vannak, amikor én úgy alapból 10-12-t szeretnék indulva egy nagyon kis áttételkülönbségről, ahol a meredek emelkedők, utcák sem lehetnek akadályok. Mik az érvek mellette?
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
Runner_fxr
Ármester
Azt azért érdemes számításba venni, hogy az agyváltós gép gyengébbre van hangolva, hogy ne rángassa szét az agyváltót a nyomaték. Ez persze városi használatra, átlagos dombokra elég, de ha nagyobb emelkedőn kell felmenni, gyengécske lehet. Illetve az agyváltós gépek drágábbak mint a belépő láncváltósak. Prémium agyváltóval, ahol széles az áttételi tartomány, erősebb motorral meg aztán tényleg jóval magasabb árakat látsz. De ettől függetlenül én sem tartom rossznak az agyváltós bringákat, városba tényleg jó lehet, de azért át kell gondolni.