Hirdetés

2019. május 21., kedd

Hozzászólások

(#1) snorbiii


snorbiii
(újonc)

Szerintem a virtuális valóság a mostani formájában zsákutca, legalábbis otthoni használatra.
Valami dedikált hardver/eszköz/helyiség nélkül csak arra jó, hogy könnyebben hányjon a user.
Nem véletlen, hogy annyi fail videó van, amin VR szemüvegben esnek/dőlnek el az emberek :)

A kiterjesztett valóságnak van értelme, mert ott tudsz pl. jönni-menni, a látvány mellett az "érzés" is megvan.

Ill. persze ha a szoftvert majd valami olyan cuccal együtt árulják majd, ami kiegészíti a látványt (pl. egy szobabicikli, ami integrálva van az "élménybe"), na az már jó lehet :)

[ Szerkesztve ]

(#2) mmx233 válasza snorbiii (#1) üzenetére


mmx233
(lelkes újonc)

Játék és 3D tervező feladatokra szerintem már most is jó, ezekhez pedig egy ARM-tól licencelhető megoldás kifejezetten előnyös

(#3) Tigerclaw válasza snorbiii (#1) üzenetére


Tigerclaw
(PH! nagyúr)

Szerintem nem zsákutca, csak még idő kell hozzá. Nagyobb felbontás, nagyobb látószög, illetve jobb VR kamerák kellenek. Ez inkább csak technológia kérdése, mint koncepcionális probléma.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#4) cacasz02 válasza snorbiii (#1) üzenetére


cacasz02
(fanatikus tag)

Ha a nyolcvanas években megnéztél volna egy játékot pl c64, zx spectrum-on, akkor is azt mondtad volna hogy zsákutca? A vr headsetek jók, csak a hardware ami hajtja őket és a software környezet még nem kiforrot vagy tévúton jár. Ez a gpu pont a hw oldalon segít hiszen ezek tényleg minden még az ar headsetkben is álltalános számítások. A szédülés pedig a "nekem nincs tehát szar" kérdéskörbe tartoznak, a megfelelő topicban megtalálod a válszokat!

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.