Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz VirsLee #50 üzenetére

    nincs itt semmi keresztes háború. Elmondtam az igényeimet (amivel mellesleg nem vagyok egyedül, különösen nem pc oldalon), elmondtam mi kellene ahhoz, hogy fontolóra vegyem a ps4 pro-t.

    "Nehéz elfogadni, hogy a szebb grafika miatt nem érdekli őket a 60 FPS?"
    Inkább úgy gondolom, a vásárlók nem kapták meg a lehetőséget legalább a döntésre. Ugyanis minden egyes remastered játéknál amit az emberek nagyon csíptek 30 fps-es időkben is, külön kiemelik a legtöbben hogy mennyire remek is 60-ban játszani. Ráadásul szerinted mit tudna a legtöbb ember megkülönböztetni? Ha nem soft shadow van végig vagy kisebb sampling mellett van az SSAO, vagy azt hogy 30 vagy 60 fps-ről van szó. Vannak amik nagyon hozzátesznek az élményhez és a látványhoz, vannak amik kevésbé. Várhatóan lehetne megfelelő kompromisszumot kötni, ha nem kényelmesedtek volna bele a 30 fps-es kamuzásukba.

    Az hogy én mennyit költöttem a gépemre és milyen okból, totálisan irreleváns, és abszolút nincs közöd hozzá. A GTA5-ös húzásod azért is nagyon inog, mert egyrészt még a redux változat is gyönyörűen megy stabil 60-nal, ha pedig arra gondolsz hogy minden advanced dolgot is kihúzni maxig, nos ezt miért nem hasonlítod össze akkor a jó esetben is high ps4 verzióval? Minden gépet le lehet terhelni olyan szintre, hogy akár a fullhd-t se bírja, csak az a nagyon nem mindegy hogy mekkora terhelés után dobja be a törölközőt.
    Az hogy én mennyi pénzt adtam ki a gépemre, azt mutatja hogy mennyit vagyok hajlandó adni extrán azért, hogy az átlagosnál jóval magasabb igényeimet (nem, nem csak az 1080p 60 fps-ről van szó hanem a magasabb felbontás és magasabb frissítés lehetőségéről is) kielégítsem.

    "Törj ki egy kicsit a kis burkodból, nem csak a betonstabil 60FPS létezik."
    Pontosan erről beszélek, hogy nem hogy nem csak a betonstabil 60 fps létezik, hanem hogy konzolon sokszor ez elérhetetlen vágyálom még mindig.

    "Az emberek nagyobbik része pont lesz@rja"
    Lásd megint remake-elt verziók fogadtatását 60 fps-en. Nem szarják le, csak legtöbbször nem tehetnek semmit. Amikor adott akkor azt baromi jó néven veszik, amikor meg nem, akkor mit tehetnek? Megelégednek azzal amit kaptak.

    Az végképp nem számít ide hogy ki milyen régi játékokkal is játszik. Azt hiszed te vagy olyan kuriózum csak hogy az elmúlt 20-25 év mindenféle játékával játszik?

    A steam hardware survey pedig azért becsapós, mert opcionális (értsd, az küldi be aki akarja), összevon kártyákat (az R9 200 series pl többféle kártya lehet), nem jelenít meg külön sli adatokat, és tartalmaz rengeteg notin időnként játszó casual játékost, illetve olyanokat akik ps4 mellett tartanak pl egy notit netezésre. És nyilván egy PS4 ÉS egy noti azért már nem kis összeg általában. Mert ugye valójában ehhez kell mérni, hisz sok ps4 usernek eleve van valamilyen pc-je mellette hogy meg tudja azokat a dolgokat is csinálni, amire a ps4 nem alkalmas, és telefonon nem kényelmes.

    "de elhiheted, hogy nem adnának el több 10 millió konzolt, ha ennél jóval drágább lenne"
    Nem kell drágábbnak lennie, hanem kicsit nagyobb áldozatot kellett volna hoznia a sony-nak és az ms-nek, hasonlóan mint hajdanán. Adjanak ki egy ütős cuccot, és vállalják hogy az első perctől még nem feltétlen gazdaságos, a szoftverekkel és az ökoszisztémával tehetik azzá. Később pedig maga a hardver is azzá válik. Ez jó volt a játékosoknak, jó volt az ökoszisztémájuknak már 10 évvel ezelőtt is.

    Godlike79: az a baj hogy xboxon már az ökoszisztéma sem annyira vonzó.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Cathulhu

    addikt

    válasz Menthirist #51 üzenetére

    ez elérhetetlen vágyálom még mindig.

    Marmint kinek? Nekem pl meg PCn sem hianyzik, inkabb emelek az arnyekolason, felbontason, effekt minosegen, a 60 fps meg pont nem erdekel. Te mantrazod ezt, mintha ez lenne az univerzalisan elfogadott merce.

    Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

  • Menthirist

    veterán

    válasz Cathulhu #52 üzenetére

    Értem, akkor nyomassátok még magasabbra, elég akkor már a 23 is, úgy az igazán cinematic. De akkor még egyszer ne jöjjön nekem semelyikőtök azzal, hogy olyan grafikai opciókat kapcsolunk már be pc-n, aminek alig van jelentősége, mert mozgóképen nem látni a hatását. Majd akkor belinkelem ezt a cáfolhatatlan érvedet.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • ukornel

    aktív tag

    válasz Menthirist #48 üzenetére

    "mást érzünk kompromisszum alatt. Nekem az jóval könnyebben felvállalható kompromisszum, ha nem hiperrealisztikus grafikát próbálnak elérni, de megvan a 60 fps mint az, hogy +10% textúra minőségért vagy világításért csak 30 fps-em legyen."

    Valószínűleg mindenki mást ért a kompromisszum alatt. A konzolgyártók -gondolom alapos megfontolás után- úgy döntöttek, hogy a 30FPS olyan kompromisszum, amit ennyi pénzért szívesen bevállalnak sokan: még ha nem is lelkesednek érte, de úgysem érzik túl nagynak érte az összeget a felhasználók. Az eladások azt mutatják, hogy a gyártók jól számítottak.

    "a fenti mondat már ott gáncsolódik nálam, hogy a 30 fps és a kompromisszummentesség kizárja számomra egymást."

    Mínusz 1 vásárló. Vagy félmillió? Tök mindegy! A konzolokat sok tízmilliós volumenben adják el, miközben a VGA piac egyre szűkül.

    A konzolgyártók a saját nyereségességük szempontjából máshol -pl neked jobban tetsző- szinten is megköthetnék a kompromisszumot teljesítményben. Ezzel csak az lenne a baj, hogy ez máris nem mondjuk 50millió, hanem (per has) 8milliós darabszámot jelentene. Ez katasztrófát jelentene a konzolokra érkező tartalom nyereségessége szempontjából.

    #51
    "kicsit nagyobb áldozatot kellett volna hoznia a sony-nak és az ms-nek, hasonlóan mint hajdanán. Adjanak ki egy ütős cuccot, és vállalják hogy az első perctől még nem feltétlen gazdaságos, a szoftverekkel és az ökoszisztémával tehetik azzá. Később pedig maga a hardver is azzá válik."

    Ezt azért nem gondolhatod komolyan... Egyszer volt Budán kutyavásár.
    Nem tudom, hogy azt a kockázatos üzleti modellt miért vállalták be anno, talán a versenytárs kiszorítása miatt. Mára megbékéltek azzal, hogy ez nem megy erőből, nem éri meg. Inkább a biztos haszonra mennek, a felhasználók meg sírhatnak, hogy nincs ingyen ebéd, vagy hogy is szokták mondani...

    [ Szerkesztve ]

  • Menthirist

    veterán

    válasz ukornel #54 üzenetére

    " Egyszer volt Budán kutyavásár."
    Jah értem, akkor is átkozottul pocsékul jöttek ki belőle, jah nem.

    a piac szűkül, de mivel egyre drágább kártyák adják az egyre nagyobb volumeneket, így mégsem járnak olyan rosszul.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Lackooo84

    nagyúr

    Most akkor 16nm vagy 14nm?

    Amúgy 1080/60fps rulez!! A négykát meg tolják fel abba a szűk.....

    The Truth is out there...

  • tecsu

    addikt

    válasz Lackooo84 #56 üzenetére

    Két négyzetméter ide vagy oda? :DD

    https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw

  • ukornel

    aktív tag

    válasz Menthirist #55 üzenetére

    "Jah értem, akkor is átkozottul pocsékul jöttek ki belőle, jah nem."

    Nem jöttek ki belőle pocsékul, de ha az volt a cél, hogy a vetélytársat kiszorítsák, nos, akkor azt nem érték el. Ezért most a jó profit helyett a még jobb profitot választották.

Új hozzászólás Aktív témák