- Ülésezik a hardveregylet
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- UHD filmek lejátszása
- OLED TV topic
- Steam Deck
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neck
veterán
Nem tudom, min csodálkoztok. Ezerszer leírta már minden autós újságíró is: a Toyotánál évtizedes hagyomány, hogy minimum 3, de inkább 5 éves lemaradásban vannak a beltér funkciói / ergonómia / user interface tekintetében. Az infotainment rendszerük sem lóg ki ebből
Aki Toyotát vesz, nem ezért veszi, hanem a gazdaságos működtetés miatt (amiben benne van az is, hogy megbízható. Lehet, épp ez a titka?) De ez mindig is így volt, és így is lesz.
A Lexusnál viszont már tényleg ciki.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz osztraksajt #5 üzenetére
A hibridjük nagyon megbízható. Pont.
Tixem: +1
Hungabus: asszem legalább 3x írták le a cikkben, hogy szoftver update után ez is tudni fogja.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"