Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • osztraksajt

    őstag

    válasz Neck #3 üzenetére

    Hagyjuk már ezt a Toyota megbízhatóságot, lehet 10-20 éve igaz volt, de itt a céges flottában a személyautók megbízhatósága tragédia, olyan alkatrészárakkal megspékelve hogy még a szervizes is szégyellte bemondani a telefonba az összegeket, pedig normál (1.4-1.6) köbcentis szívó benzin corollákról beszélünk. Majd kikopik ez is idővel mint a megbízható német autó mítosz aminek egykor volt valóságalapja, de manapság már köszönőviszonyban sincs a realitással.

    Szóval aki azért akar toyotát venni mert az milyen jó autó ajánlom olvasson először utána, tájékozódjon és ne a keveset futott beszámolók alapján írt ömlengéseknek higgyen hanem a 200k felett futott példányok szériahibáinak nézzen utána. De nem kell nekem hinni, a szakmai fórumok erre (is) tökéletesek.

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Neck #3 üzenetére

    Valószínűleg nem direkt maradnak le, hanem a vásárlóközönség igényeihez igazítják a bevezetést. Ugyan csak amerikai statisztikákat ismerek, de ott az átlagos új autó vásárló életkora ~55 év körüli, a Toyotáknak még ennél +5 évvel magasabb, az átlag Lexus vásárló meg már 60 felett jár (az a tipikus floridai nyugdíjas jármű) - csak pár öreg amerikai márka rendelkezik idősebb célközönséggel.
    Európában is hasonló lehet a helyzet - vagy az öregedő népesség miatt még rosszabb - egy szedán Toyotával valószínűleg itt is az öregebb vásárlókra lőnek, akiknek nem fontos, hogy legyen Android meg iPhone támogatás. Nem lepne meg egyébként, ha az 5 ajtós verzió magasabb felszereltségében már lenne okostelefont kezelő szórakoztató elektronika.

Új hozzászólás Aktív témák