- Milyen egeret válasszak?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
"Nincs semmiféle kényszerítés."
Hogy mi nincsen?Tehát nem ott van magas EV arány ahol az állam finanszírozza? Nem ott lendül be, ahol az állam 2030 környékére rakta az ICE forgalmazás megszüntetését vagy valamilyen korlátozását, stb. Komolyan ez már azért elég nevetséges
Meséld el mér nekem, hogy ki az az épeszű ember aki önmagától venne egy 50% drágább járművet?
-
-
-
8th
addikt
"Miért lenne kényszerítés az hogy ..."
Aha, oké. Egy átlagos családi ház téli kifűtése fatüzelés esetén többet szennyez mint az adott család egész éves gépkocsi használata. Ennyi erővel mondhatnák azt is a döntéshozók, hogy ja kérem ezután csak abban az esetben engedélyezik, hogy továbbra is vegyes tüzeléssel fűtsenek az emberek ha a földgázzal való fűtés szintjére le tudják szorítani az emisszióját. Mi nem kényszerítünk senkit hogy magát hatalmas költségekbe verve álljon át gáztüzelésre, és nem tiltjuk be a vegyes tüzelést mert nem vagyunk szar arcok. Tőlünk aztán nyugodtan fűtsön mindenki amivel csak akar de meg kell felelnie az általunk szabott hasra ütésre kitalált határértéknek. Hiszen miért is lenne kényszerítés az, hogy nyilvánvalóan teljesíthetetlen feltételeket szabunk meg?
Na pontosan ez megy egy ideje az autóiparban. Innen is gratulálok a villanylobbi által zsebre vágott bábúként rángatott döntéshozóknak. Tesznek ezek a lobbista bürokraták magasról a környezetvédelemre csupán a másik oldal zsebében pihenni már egy jóval jövedelmezőbb vállalkozás a számukra és közben látványosan jóemberkedhetnek is mint elkötelezett környezetvédők. Konkrétan hánynom kell ettől.
-
btprg
senior tag
Felemelik az élelmiszer áfáját 400%-ra, egy kenyér 5000 forint lesz, de a kutyatáp az olcsó. Miért lenne kényszerítés arra hogy kutyatápot egyél? Oldd meg hogy kutyatáppal is életben tudj maradni! Ja, hogy a szervezeted bekrepál tőle egy idő után, meg hányingered lesz minden evéskor, hát ez a technológia problémája. Nevetséges balkáni tulok akinek ez nem tetszik, éljen a Purina táp!
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
brumi1024
veterán
Azért mert nektek örömet okoz a füstölés meg a környezetrombolás attól még ne mást támadjatok.
Mert a villanyauto (foleg a cikkben emlitett 3.5+ tonnas szornyeteg) a kornyezetvedelem netovabbja. Egyszer majd az lesz, jelenleg nem igazan a sok orszagban. Es akkor arrol meg nem is beszeltunk, hogy a tobbletsuly miatt a gumi es fekpor mennyi lokalis szennyezest ad.
#133 kpbendeguz: Elkepzelheto, hogy lenne kereslet, de valoszinuleg minimalis.
[ Szerkesztve ]
-
Kbali
nagyúr
Gondolatébresztőnek, ha azt hiszed, annyival jobb a BEV, mint a hagyományos. És nem, nem próbálom védeni/támadni egyiket sem, de amit itt olvasok, az kb. hitvita. A hittel pedig nem lehet vitatkozni.
Egy idézet a cikkből:
"Az azonban elég egyértelmű, hogy a BEV-gépjárművek kibocsátásai a teljes életciklus alatt nagyjából egy nagyságrendbe esnek a modern hagyományos gépjárművekével. Kétségtelen, hogy a belső égésű motoros gépjárművek közvetlen kibocsátásainak nagy része koncentráltan jelenik meg a városi környezetben, míg az erőművek képesek nagy területen eloszlatni a szennyezőanyagaikat, de az összes kibocsátást tekintve nem igazán jelentenek jelentős előrelépést a BEV-ek."
Plusz érdekesség, akik a hatótávot feszegetik:
"...paradox módon jelenleg minél kisebb a hatótávolság, annál nagyobb az esély, hogy az elektromos autó használat közben behozza a gyártásából adódó hátrányokat. Előnyük jelenleg nagyrészt abban áll, hogy a sűrűn lakott városközpontokból a szennyezés áthelyeződik a városoktól gyakran távol elhelyezkedő és a szennyezést nagy magasságban kibocsátó erőművekhez, illetve más országokba." -
Rive
veterán
Azt eddig is tudtuk, hogy se olvasni, se értelmezni nem erősséged, de muszáj ezt folyton hirdetni
Ha a böhöncök puszta jelenléte szimpla életösztön folytán a többi közlekedőt is erőforráspazarlásra ösztökéli (mer' kisebb kocsiban mind pszichológiailag mind tényszerűen emelt veszélyben vannak közlekedés során) akkor ~ tökmindegy, mennyi a böhönc saját lábnyoma, érett a korlátozásra.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC