Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
válasz #54625216 #47 üzenetére
Előrendelési szerződés van, nincsen határidő, kb. semmi nincs. Mind a két fél egyoldalúan felmondhatja bármikor a szerződést és kb. ennyi. Adsz 100$ (vagy épp mit) és vársz.
Ez a várakozás lehet 2+év is, jobb kormányosoknak, ha szerencsések 3év. Ez volt Model 3 esetében is, és jelenleg asszem arra épp 8+hónap a várólista, ha jól emlékszek (USB portot nem kapsz akkor se, majd talán 2év múlva belerakják, ha lesz).Mondjuk egy Trabantra még minding többet kellet várni.
-
vicze
félisten
válasz #54625216 #52 üzenetére
Apple részvényt 1997-es Keynote előtt kellett venni akkor 0,07 volt.
MS megmenti az Apple-t, IE MacOS-en, régi szép idők...Az EV nem forradalom, hanem egy a környezetvédelmi előírások által kikényszerített állami szabályozás. Nem organikus, nem hoz valósan újat.
VW önszántából váltott elektromosra? Fenét.Másrészt az elektromos autózás a Nyugati és fejlett országok kiváltsága, azok az országok, meg a kik a jelentős szennyezést termelik, még olajon maradnak nagyon nagyon sokáig.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
"Nincs semmiféle kényszerítés."
Hogy mi nincsen?Tehát nem ott van magas EV arány ahol az állam finanszírozza? Nem ott lendül be, ahol az állam 2030 környékére rakta az ICE forgalmazás megszüntetését vagy valamilyen korlátozását, stb. Komolyan ez már azért elég nevetséges
Meséld el mér nekem, hogy ki az az épeszű ember aki önmagától venne egy 50% drágább járművet?
-
vicze
félisten
Már elég régóta az ICE ipar igen erősen támaszkodik az aranyáron árult alkatrész üzletre. Nyilván bevételkiesés nekik egy EV, ahogy a szervizek is ágálnak ellene. Ezért kell az EV-ket alapból 1,5X-es áron adni.
Teslának pl. pont előny, hogy kevesebb szerviz kell, mert konkrétan nincs rendes szerviz hálózatuk, és bármilyen probléma javítás hónapok.
-
vicze
félisten
válasz #16820480 #100 üzenetére
Kb. lényegtelen, hogy Kínában szénerőműveket építenek, ha 2035-re a low energy autókat lehet csak eladni, ami kvázi EV. Ha marad a jelenlegi vezetés akkor ez nem fog változni, így kb. a világ legnagyobb piacainak többsége bevezeti ezt a szabályozást és legkésőbb 2035-re nagyon sok személy autó ICE forgalmazás megszűnik, vagy max. a hybridet fogják még engedni, 2050-ig és utána vége.
-
vicze
félisten
válasz #54625216 #120 üzenetére
Tehát akkor nem válaszolsz a kérdésekre?
A kérdés az hogy mitől van piaci kereslet az EV-kre, lenne-e szabályozás nélkül. Valóság az hogy elenyésző lenne, és leginkább nem érné meg gyártani senkinek, ahogy most felhozhatjuk azt is hogy ennyi állami támogatást kap a Tesla? Sőt mennyit húz le az államról az összes gyártó aki átáll? Iszonyatos pénzek mennek el erre állami oldalról.
Képzeld a 70-es évek olajválság idején is próbálkoztak nagyon gyorsan EV-kel, de úgy eltűntek mintha nem is lett volna. Akkor is volt egy mesterséges igény hirtelen.Abba bele se megyek, hogy olyan utópisztikus szabadpiac nem létezik amiről te regélsz, minden ország a világon tele van számtalan szabályozással aminek meg kell feleljenek a gyártók, nem létezik a világon olyan, hogy szabad piac.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
válasz #54625216 #130 üzenetére
EV ROI-ja összességében olcsóbb, bizonyos feltételek mellett, akinél ez adott az veszi, vagy akinek mindegy az ár és valami zöld sznobizmus miatt neki megéri.
"gazdaságilag fenntarthatatlan üzleti modellt életben tartson."
Tehát a VW közel 70+ milliárd dolláros átállása, és istentelen pénzügyi veszteségei milyen formában fenntartható gazdaságilag?
Ha Tesla nem kapott volna olyan mennyiségű állami támogatást akkor nem létezne?
Akkor ez hogyan fenntartható, hol itt a szabadpiac? Vagy szabadpiac csak addig van, amíg a neked tetszőt támogatja az állam, ha meg a gonoszokat, akkor meg mocskos szabályozás? Igazán nem értem."Tehát ha neked holnap az állam előírja, hogy számítógép helyett vegyél golyós abakuszt, akkor azon számolsz?"
Milyen más lehetőségen van, ha nem árulnak számítógépet?
Szeretnék pár kiló kokaint is venni és nem tudok a hely közértben valamiért. Rejtély miért.Indiában tudok Tiktock-ot használni? Nagyon sokan szeretnék használni, és még se lehet.
Fogok tudni Kaliforniában 2035-ben ICE-t venni? Lesznek sokan akik szettnének, mégse fognak tudni.
Sorolhatnám végtelenségig.... -
-
vicze
félisten
Most nem azért, de ki telepítette és miért a végtelen mennyiségű stadionokat és mennyiből, ki fizetett érte?
Hiába mondogatják, hogy itt egyesek, hogy nem állami kényszer, de nyilván valóan mindenki tudja, hogy az.
Tényleg egy raklap megoldás van az utcai töltésre a meglévő villanyoszlopoktól kedve töltő telepítésekig. Ezek nagyon egyszerű vagy sima 3-7kV-s töltők, amik arra vannak, hogy éjjelre rárakd és feltöltse vala meddig. Kábelezés ott van túlnyomó többségben és minimális extra munka van vele.
És igen minden esetben állami pénzből lesz kiépítve valamilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Laptop 15,6" -70% i7-10610U 4Mag 32GB 512GB SSD FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia