- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomBoy1986
veterán
Én emlékszem arra is, hogy iszonyatos kompatibilitási problémák voltak sok esetben a most hőn áhított szoftveres rendernél. Ráadásul ha jól rémlik éppen azért lett egységesítve (illetve hát kétségesítve, hiszen OpenGL és D3D), hogy ne kelljen már a programozóknak minden egyes qrva gyártó qrva kártyájára külön megírni a játékokat.
Na nehogy már a szabvánnyal szembemenni annyira jó dolog. Ha mégis, akkor vásárolj angol elektronikai cuccot és használd itthon. Vagy még jobb példa az amerikai, ahol nem csak a dugó más hanem a feszültség is...
AMD FX-6300 ; MSI 970A-G46 ; XFX RX-460 4GB ; CSX DDR3-1600 2x8GB ; WD 1TB ; CoolerMaster RealPower RS-520W
-
TomBoy1986
veterán
Úgy értem inkább, hogy még amikor megjelentek az első 3D-s játékok, akkor egyik helyen ilyen effekt hiányzott, mert nem tudta véghezvinni az eszköz (annak ellenére is, hogy támogatta az aktuális DirectX verziót). Legjobb példa erre talán az S3 sikerkártyája, ami megélt vagy 4 generációt és ráncfelvarrást (virge). De a Riva 128-ból is hiányzott pár fontos fícsör, mint pl. a fekete vonalak eltüntetése a poligonok illesztési határán. Vagy pl. ugyanezzel a kártyával az AVP 1 Predatorral álcázott módban úgy nézett ki, hogy fehér rizsdarabkák voltak a képernyőn. Szóval ilyesmikre gondolok én kompatibilitási gondoknál.
De hasonló volt a helyzet hangkártyáknál is. Nem kell túl messzire visszamenni, amikor még be kellett állítgatni a hangkártyát a játékoknál. Volt ott Sound blaster kompatibilis, SB 16, AWE 32 stb... és ez még csak a Creativenak a játszótere... Aztán jött a többi gyártó.
AMD FX-6300 ; MSI 970A-G46 ; XFX RX-460 4GB ; CSX DDR3-1600 2x8GB ; WD 1TB ; CoolerMaster RealPower RS-520W
-
TomBoy1986
veterán
Igaz, az tényleg nem szoftverrendering volt. Ott kicsit bekeveredtem
ElEvEn11:
Általában nem a grafikai megjelenítést érinti óriási változás, hanem a süket AI-t, meg egyéb bugokat.[ Szerkesztve ]
AMD FX-6300 ; MSI 970A-G46 ; XFX RX-460 4GB ; CSX DDR3-1600 2x8GB ; WD 1TB ; CoolerMaster RealPower RS-520W