Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz TomBoy1986 #17 üzenetére
senki nem mondta, hogy nem lesznek szabványok. kezdésképpen az x86 már egy egész jó "szabvány".
A vér nem válik VAZZE!™
-
dezz
nagyúr
válasz TomBoy1986 #17 üzenetére
Milyen hw-ek között volt inkompatibilitás? A GPU-k fixfunkciósak voltak, a prociknál meg max. az lehetett gond, hogy az Intel nem támogatta a 3DNow!-t, az AMD meg mindig némi késéssel az aktuális MMX-et és SSE-t. Vagy úgy érted, túl nagy különbségek voltak a procik között sebességben?
akosf: Lehetnek valakinek jó ötletei, de egy komplett motort nem biztos, hogy össze tud hozni a "sufniban", hiszen így még nagyobb munka. Így a kis cégek még nehezebben tudnak labdába rúgni a nagyok mellett, amik matematikusok és programozók hadát alkalmazhatják. Szóval, elég felemás ez a dolog.
orbano: Szabványnak szabvány, de hogy mennyire jó... Bonyolultabb dekódolást igényel: CISC->RISC, nem fix szélességű utasítás-szavak, stb. Bár pl. a Larrabee-n nem átlag x86-os kód futott volna többségben, hanem AVX.
mmdms: Titkos alkú a MS és Nvidia között? (Az AMD-t azért hagyom ki, mert ők ha akarnak, tudnak csinálni egy Larrabee-re hasonlító valamit. Az Nvidia viszont meg lenne lőve ezzel is, hiszen nem rendelkeznek sem x86, sem x64, sem SSE, sem AVX licenccel.)
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
válasz TomBoy1986 #26 üzenetére
De az nem szoftveres rendering volt... Hanem nem-szabványos fixfunkciós hw-ek.
Vagy nem értem, mire gondolsz.[ Szerkesztve ]
-
ElEvEn11
senior tag
válasz TomBoy1986 #26 üzenetére
Szerintem azt kellene, hogy megértsd, hogy akkoriban a 3D még igencsak gyerekcipőben járt. Habár már voltak kezdeti szabványok, mégis mind a hardveres, mind a szoftveres megoldások gyerekcipőben jártak és még nem igazán tudták használni sem azokat.
Amit dezz írt az sem elhanyagolható tényező, de végül is a gyakorlatban ez ugyanazt jelenti.
Mostanra természetesen van egy jól bejáratott út, amit a DirectX jelent a játékok területén és az OpenGL maradt a professzionális piacnak, habár még egyes játékok is használják. Ami a jövőt illeti ott az OpenCL és a szoftverrendering, ami ismét egy nagy változást jelentene. Valószínűleg ott is lennének kezdeti bakik, de a megfelelően erős hardver már meglenne hozzá gyakorlatilag. Mindez még akkor sem jelent olyan gondokat, mint amiket Te is említettél. Egyébként is! A ma megjelenő játékok 90%-a még a harmadik patch után sem tökéletes, de ez nem a technológia hibája.[ Szerkesztve ]
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X 384bit (RTX 3090 SUPRIM X 24G) videokártya
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK