- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szoftver Renderbe meg kell írni, azt amit eddig az API már tartalmazott. Nehezebbnek nem nehezebb, de időigényes és a befektetés is nagyobb. Nem mindenkinek tetszik ez. Sajna a mai piacokat erősen a pénz mozgatja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dr. Romano #13 üzenetére
De anno nem teraflops-class lapkák voltak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GoW 3 fejlesztése nem az Unreal Engine 4-től függ. Sweeney és csapata már befejezte a munkát az UE3-on, ettől függetlenül annyi játékot lehet rá csinálni, amennyit szeretne a stúdió. Mivel a jelenlegi konzolgeneráció életciklusa úgy 2013-2014 környékén ér véget, esélyes a GoW 3 xBox 360-ra.
T.Peter: Felépíthető a DX11-es futószalag szoftver renderrel. Bár ennek sok értelme nincs. Ha valaki ilyet szeretne használja az API-t.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A hír többnyire Tim Sweeney jövőképéről szól, régóta tudni lehet, hogy ő a DX (fix futószalag) és újabban a GPU piac halálát hirdeti, mert a szoftver render lesz a jövő. Ehhez az ő elképzelése szerint olyan GPU architektúra illik, amilyen a Larrabee (vagy Fermi, de főleg a Larrabee-t szajkózta). Azzal, hogy a Larrabee-nek meszeltek egy időre, a saját projektje is veszélybe került, így felemelte hangját, hogy meggyőzzön több fejlesztőt az igazáról. Aztán, hogy mi lesz az UE 4 sorsa azt nem tudni, de biztos átgondolják még egyszer az irányt. 2014-ig van idő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az első két demó az ATI CAL-ban írt szoftveres futószalagját használja.
Az Image Metrics az egy picit más. Inkább a filmekben lesz először szerepe, persze találkozhatunk játékban is vele. Ez sem DX10, hanem egy saját fejlesztésű rendszer, ehhez szolgáltatja az ATI a hardvert.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.