Hirdetés
-
Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
ma Az Xperia 10 VI megegyező méretben, de friss dizájnnal, erősebb hardverrel és újragondolt kameraszettel mutatkozott be.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szörnyvadászat az MSI és a CAPCOM szafariján
ph A tajvani gyártó különböző komponensekkel és perifériákkal hangolódott rá a japán fejlesztő jubileumára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomBoy1986
veterán
Én emlékszem arra is, hogy iszonyatos kompatibilitási problémák voltak sok esetben a most hőn áhított szoftveres rendernél. Ráadásul ha jól rémlik éppen azért lett egységesítve (illetve hát kétségesítve, hiszen OpenGL és D3D), hogy ne kelljen már a programozóknak minden egyes qrva gyártó qrva kártyájára külön megírni a játékokat.
Na nehogy már a szabvánnyal szembemenni annyira jó dolog. Ha mégis, akkor vásárolj angol elektronikai cuccot és használd itthon. Vagy még jobb példa az amerikai, ahol nem csak a dugó más hanem a feszültség is...
AMD FX-6300 ; MSI 970A-G46 ; XFX RX-460 4GB ; CSX DDR3-1600 2x8GB ; WD 1TB ; CoolerMaster RealPower RS-520W
-
T.Peter
őstag
Nem így gondoltam. Ezt írtad: "Szoftver Renderbe meg kell írni, azt amit eddig az API már tartalmazott. " Nem az egészet emelnék ki, hogy dx futószalagot csináljanak, hanem azokat a részeket, amiket ugyanúgy kell megírni, mint ahogy már megvan írva dx-ben. Vagy azokat azért nem használnák, mert tudnak jobb megoldást? Hogy fog így elterjedni a szoftveres renderelés, ha például azok, akik nem akarnak mindent önerőből megírni, továbbra dx-et fognak használni? Annyival jobb motorokat fognak írni egyéni futószalaggal, hogy muszáj lesz áttérnie mindenkinek? Ha már itt tartunk, a voxeles grafika mikor fog elterjedni?
-
Raymond
félisten
TS mar nagyon regota hirdeti a GPU halalat. Az a kedvenc temaja. Meg el lesz vele egy darabig, foleg ugy hogy mindig kitolja a hataridot Peldaul:
Nov 21, 2001:
At some point in the future, we’ll begin to question the value of having
two separate and expensive chips in computers, the CPU and the graphics
chip. Then what, will NVidia be trying to extend their pixel shaders
and vertex shaders to achieve x86 compatibility? Will Intel be encouraging
developers to go back to software rendering? These two industries are in for an interesting collision course in 5-10 years.Feb 24, 2004:
I think CPU’s and GPU’s are actually going to converge 10
years or so down the road.May 12, 2006:
Looking at the long term future, the next 10 years or so,
my hope and expectation is that there will be a real convergence between
the CPU, GPU and non traditional architectures like the PhysX
chip from Ageia, the Cell technology from Sony.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- OLED TV topic
- PlayStation 4
- GTA V
- Renault, Dacia topik
- Red Dead Redemption - Újabb jel, hogy PC-re is megjelenhet?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- AMD Dell RX 6800 XT Triple Fan 16GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan RADEON RX 6600 8GB / RX 6700 XT 12GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
- Gigabyte GT 710 1GB GDDR5
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen