Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz MongolZ #49 üzenetére

    Elzárt területen mit teszteljenek?

    A valódi környezetben kialakuló helyzeteket kell majd kezelnie az önvezető rendszernek.
    Az önvezető autó, emberi kontroll mellett közlekedik. Sok esetben a lassú hajtás nem is az önvezető rendszer lassú működéséből származik a a felelős járművezetőnek fel kell ismernie, ha a rendszer hibás outputot generál az inputra. Ehhez sokkal hosszabb reakcióidő szükséges az ember számára (is).

    A másik probléma, hogy ma még senkinek sincs teljesen korrekt elképzelése, hogy kell egy önvezetőrendszer felépíteni. A verseny miatti nyomás azt hozza, hogy többszörös számítási teljesítményt rendelnek az eszközhöz. Ebből nem lehet baj, az elégtelenből viszont igen.

    Itt is ugyan az történet ismétlődik meg, ami többi járműfejlesztésnél. Például az ABS indulásakor drága volt, csak a luxus autók vezetői élvezhették az előnyét. Ma már nélküle nem lehet új járművet forgalomba hozni.

    A fokozatosság elvét kissé félreértelmezik néhányan. A fokozatos bevezetés az, ha egy adott időponttól nem lehet már belsőégésű motoros gépjárművet forgalomba helyezni. A meglévőek viszont maradhatnak egy ideig.
    Így lehet X év alatt teljesen kivezetni a már nem kívánt technológiát.

    A fokozat nélküli bevezetés az, ha kijelentik, például 2030-tól nem lehet kémiai hajtású járművet forgalomba engedni. Se újat, se régit.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák