Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • m0h0senator

    őstag

    válasz -Skylake- #33 üzenetére

    Így van. Maximálisan egyetértek azzal amit írtál, és ehhez kapcsolódik az is, hogy az egyik egy megfelelő menedzsmenttel bejáratott cég, ahol adott nagyon sok technikai háttér és igen készítettek már játékokat tehát nagyságrendileg tudják mivel állnak szemben. Ezzel szemben meg van a CIG aki sokszor rosszul kommunikál a támogatói felé nincs kiépített menedzsment simán áthúznak kivesznek betesznek dolgokat a roadmap-re amiről nem szólnak semmit csak, hogy ez van. Új hajókat mutogatnak miközben a 3-4 éve bemutatottak nincsenek még sehol. Viszont azokkal a dolgokkal amikkel elkészülnek látszik, hogy minőségi a munka. A fejlesztés kezd felgyorsulni mind az MMO része mind az SQ42 amiből meg érthető okok miatt keveset mutatnak meg.

    És sokkal szerencsésebb az, hogy egyszerre egy dologra koncentrál a Studió lásd CDPR a Cyberpunk-al de közben említették, hogy majd lesz egy multi része de egyelőre ennyi, mint, hogy a teljese fejlesztői létszámodat "felezed" és az egyik a single játékot a másik az MMO részt fejleszti. Csak MMO nélkül nem folyik be pénz így ezt az utat kellett választaniuk ha el akarják készíteni a játékot.

    [ Szerkesztve ]

    An odyssey through the realm of consciousness.

  • m0h0senator

    őstag

    válasz -Skylake- #44 üzenetére

    Ezt miből olvastad ki? Mert én erre hivatkoztam:

    "Ahogy mondtam is, CIG egy kis garázscég volt, és a Kickstarter kampány alatt egy Freelancer 2-t akart csak csinálni, arra elég lett volna az idő is és a CryEngine is... (feltéve hogy játszottál a Freelancer 1-el multiban és tudod miről beszélek)
    ...csak aztán a nyakukba öntött a nép úgy 50-100 millió dollárt (meg azóta még a többszörösét) amiből kiderült, hogy ennél sokkal többre vágynak, igényük van egy igazán hardcore space-sim-re... amihez fel kellett építeni egy 500+ alkalmazottat számláló stúdiót-csoportot, meg nagyjából kukázni mindent és újrakezdeni 0-ról, olyan technológiákat kidolgozva amiket korábban nem csinált senki, nem merték bevállalni." Tyrel

    An odyssey through the realm of consciousness.

  • Malibutomi

    nagyúr

    válasz -Skylake- #87 üzenetére

    "Én nem értem , hogy miért kell személyes sértésnek venni"

    "az együgyű és bárgyú hívőket, akik boldogan szörföznek ezen a kommunikációs nyáltengeren."

    Talan mert a kollega sertoen, bunko es alpari modon nyilatkozott mindazokrol akik pozitivan allnak hozza a projekthez.
    A stilus maga az ember...

  • Malibutomi

    nagyúr

    válasz -Skylake- #93 üzenetére

    En inkabb ugy mondanam hogy olyan dolgok vannak benne amik nagyon keves jatekban, igy egyutt pedig egyben sem.
    Mert ha az ember sorolna hogy 64 bites pozicionalas ami kell az oriasi ur mapokhoz az van par jatekban, a FOIP (face over IP) is tudtommal volt mar, proceduralis bolygok is vannk, de igy egyutt es ilyen reszletesseggel egyikben sem.

    Nincs olyan jatek ahol meg tudod azt csinalni hogy felkelsz egy allomason, kimesz a zsilipen, lebegsz az urben, benezel az ablakon es latod ahogy bent rohangal sok mas jatekos mig te az urben lebegsz, aztan beszallsz a hajodban ahol mar nem vagy sulytalan (nyilvan), elrepulsz egy masik bolygohoz, a bolygo mellett a hajodat beparkolod a haverod nagyobb hajojaba, amig o leszall a nagy hajoval a bolygora te rohangalsz a hajoban es nezel kifele az ablakon, aztan kiszallsz a bolygon es FPS harcot folytatsz valakivel, mig a bolygon valodi este lesz mert forog a tengelye korul veled a nagy hajoval es benne a te kisebb hajoddal egyutt, es ha lovoldoztok lent az ejszakaban a loveseket robbanasokat a sotetben akar valaki kiszurhatja a bolygo felett lebegve is. Mindezt egyetlen toltokepernyo nelkul.

    Es mindehhez ilyen drawing distance tarsul: [link]

    [ Szerkesztve ]

  • Tyrel

    őstag

    válasz -Skylake- #93 üzenetére

    Nagyjából az, hogy landolás közben elhúzol egy bolygóváros felett lebegő luxus yacht mellett, aminek a hálószobájának panorámaablakán benézve látod ahogy a kapitány szürcsölgeti a kávéját.

    Nincs loading screen-ekkel, helyi instanceolással és más egyéb trükkökkel elrejtve semmi sem. Mindent láthatsz, minden ugyan abban az egy fizikai világban/közegben létezik és történik, mindenhez oda lehet menni, meg lehet nézni, adott esetben használni is.
    Nincs skybox, és nincs az mint amit pl. Battlefield-ek csinálnak, hogy a járműveknek istenigazából nincsen belső tere (mert egy csomó problémát felvet, amit így megkerülnek), és nem is úgy van mint pl. Mass Effect-ben, ahol ugye vannak külső és belső terek, de az 2 külön instance így nem kell méretarányosnak lenniük.

    A Jedi Fallen Order egy nagyon jó példa, ha játszottál vele. Az volt az egyik első játék (SC-n kívül) amiben viszont láttam ezt, ott a hajód méretarányos és nem csalnak vele, ha beszállsz valóban kilátsz belőle (nem skybox-ot meg hasonló csalásokat látsz bentről, hanem a tényleges környezeted), és kívülről is ugyan úgy beláthatsz. De csalás azért ott is van, pl. ha megfigyeled amikor a hajó mozog, olyankor te már nem tudsz benne. Fel és leszállások azok kötött cutscene-ek, és mindig a székedbe kényszerít ezek előtt, nem véletlenül. Egy csomó technikai problémát felvetne ha mozoghatnál egy mozgó hajóban.

    Star Citizen ezt valósítja meg, csak multiplayer / MMO környezetben ami sokkal, sokkal bonyolultabbá teszi technikailag. És nem egy hajó tudja ezt, hanem minden, az egész világot ezzel a szemlélettel építik fel.
    A karakterek is ilyenek, pl. fizikailag látod a ruháján egy játékosnak, hogy hány tartalék tára van a géppuskájához, ott lógnak rajta és azokat használja el.

    Nehéz elmagyarázni egyébként, kb. látni kell, meg kicsit megismerni a projektet. Ők nem csak egy űrhajós játékot építenek, hanem egy valósághű univerzumot. Akik támogatták a projektet és játszottak már vele, ők elsősorban ennek az alapjait látják a játékban, és e miatt nincs hozzá fogható.

    Persze messze van még tőle hogy kész legyen, de ha ez a játék egyszer elkészül, örökre megváltoztatja a piacot és a játékosok gondolkodását / igényeit is. Legalább 3 játékra való mennyiségű contentet gyúrnak össze egybe, mindent IS lehet majd csinálni SC-ben, és ennek a megvalósíthatóságához, hogy minden klappoljon, ahhoz kell az a "first person universe" mentalitás amivel most építgetik a játék világát.

    Igazán ennek a felismerése, és a játék ill. technológiáik ezirányú fejlesztése érezteti a támogatókkal azt, hogy nem csak ígérgetnek hanem tényleg meg akarják csinálni, látszik hogy átgondolták. (van amúgy a projekt mögött néhány elég nagy agy (nem feltétlen CR)) Őrültség egyébként, még mindig kételkedek én is, hogy a mai hardverekkel ez technikailag egyáltalán kivitelezhető-e, de ha valaki meg tudja, vagy egyáltalán meg akarja csinálni, akkor azok ők.

    Bele bukhatnak még mindig (de nem szándékkal, nem scam!), technikailag nagyon nehéz és összetett amit csinálnak, de ha nem jön össze és Star Citizen nem fog működni, akkor is kapunk legalább egy Squadron 42-t, ami nagyon jónak ígérkezik.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • m0h0senator

    őstag

    válasz -Skylake- #87 üzenetére

    Ehhez képest csili vili demókkal kajáltatják az együgyű és bárgyú hívőket, akik boldogan szörföznek ezen a kommunikációs nyáltengeren - Nem személyes sértés, csak egy ilyen jellemzés után azért mert én pozitívan állok a projekthez követem a fejlesztés menetét érdekel, hogy mi miért történik és ezt le is írom szerinte meg csak egy bárgyú hívő vagyok...

    An odyssey through the realm of consciousness.

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz -Skylake- #93 üzenetére

    Ha valóban érdekel a válasz erre a kérdésre, és nem csak a "szektatagokat" akarod ekézni
    - ahogyan itt és másutt is rendszeresen és élvezettel megteszik ezt az elhivatott és örökké éber haterek - akkor erősen ajánlom ezt a videót. Neked is és másoknak is, akik csak cikkekből tájékozódtak eddig. A készítője a Digital Foundry, elég jó név a szakmában. A 3.7. verziónál szállt be és próbálta ki a játékot, majd összefoglalta a tapasztalatait. Szerintem nagyon jó lett, és említést tesz a hibákról, bugokról, problémákról is.
    Ha két szóban akarnám összefoglalni a választ a kérdésedre, akkor a scale és a scope az, ami ezt a játékkezdemény minden más játéktól megkülönbözteti. Semmi sem garantálja, hogy elkészül, de ha igen, akkor gyakorlatilag egy sci-fi second life lesz.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Malibutomi

    nagyúr

    válasz -Skylake- #155 üzenetére

    Miert lenne egyertelmu? Itt is megnezed ha nem tetszik refundolsz.

    Jobb a refund policy mint barhol mashol es az emberek erre kopkodnek kicsit idiotizmus.

  • m0h0senator

    őstag

    válasz -Skylake- #155 üzenetére

    Azért sok alfa és béta játék között is válogathatsz, nem csak megjelent játékok vannak.

    An odyssey through the realm of consciousness.

Új hozzászólás Aktív témák