Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
m0h0senator
őstag
Ha ez az új, átírt motor annyira fasza, akkor mikor lehet majd olyan demót látni, ahol a leszálló űrhajóról simán le tudnak sétálni a legénység tagjai vagy a rover és nem fognak beleakadozni az űrhajó modelljébe - Ezt konkrétan meg tudod nézni ebben a videóban. A grafikus motor egy dolog. A másik, hogy nem mindig sikerül elsőre a tárgyak objektumok helyes leprogramozása.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz BusinessGuy #6 üzenetére
Húúha erős kezdés, kevés valós tartalommal. Kérlek fejtsd ki miért kellett volna évekkel ezelőtt megjelennie? Megkérdezem, hogy mennyire vagy tisztában a fejlesztéssel? Vagy nálad is beindult a pavlovi reflex a Star Citizen szó páros hallattán és valami hatalmas butaságot kellett írnod?
ElEvEn11: ott a linkkelt videó megnézheted és vannak ingyenes időszakok ahol kipróbálhatod minden kötöttség nélkül.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz GeryFlash #15 üzenetére
szumma: aki 7 év alatt nem tud letenni egy játékot az asztalra, annak irány kertészkedni, akkor jár legjobban a világ - erre ment a reakció nem pedig arra, hogy ki mit mondott és egyesek úgy csinálnak mintha nem csúszott volna még semmi a számítógépesjátékiparban. Az, hogy közben át kellett álni egy teljesen más grafikus motorra és ezt nem tudták előre 2014ben és tettek egy felelőtlen kijelentést amin lehet lovagolni...
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
Ismételten leírom hogy erre ment a reakció: szumma: aki 7 év alatt nem tud letenni egy játékot az asztalra, annak irány kertészkedni, akkor jár legjobban a világ nem pedig arra, hogy korábban ki mit tett le az asztalra. És a félreértések elkerülése végett nem a CDPR-al van probléma, hanem egyesek elrugaszkodott igényeivel, hogy 1 év alatt építs fel 0-ról 5 stúdiót a világ különböző országaiban, kezdj el egy programot egy X grafikus motorral majd időközben válts át Y-ra mindezt egy éven belül és add is ki. Hja hogy nem tudtad akkor menj kertészkedni.
Szerencsére a támogatások összege évről évre emelkedik pedig őket is temették már sokszor mint az Apple-t.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz Juhaszatti #28 üzenetére
Kolléga tökéletesen leírta ebben a hsz-ben, hogy mi történt. A támogatók akartak többet mint ami az eredeti terve a CIG-nek a Kickstarter-es kampányban volt és ehhez kaptak is egy adag pénzt.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz -Skylake- #33 üzenetére
Így van. Maximálisan egyetértek azzal amit írtál, és ehhez kapcsolódik az is, hogy az egyik egy megfelelő menedzsmenttel bejáratott cég, ahol adott nagyon sok technikai háttér és igen készítettek már játékokat tehát nagyságrendileg tudják mivel állnak szemben. Ezzel szemben meg van a CIG aki sokszor rosszul kommunikál a támogatói felé nincs kiépített menedzsment simán áthúznak kivesznek betesznek dolgokat a roadmap-re amiről nem szólnak semmit csak, hogy ez van. Új hajókat mutogatnak miközben a 3-4 éve bemutatottak nincsenek még sehol. Viszont azokkal a dolgokkal amikkel elkészülnek látszik, hogy minőségi a munka. A fejlesztés kezd felgyorsulni mind az MMO része mind az SQ42 amiből meg érthető okok miatt keveset mutatnak meg.
És sokkal szerencsésebb az, hogy egyszerre egy dologra koncentrál a Studió lásd CDPR a Cyberpunk-al de közben említették, hogy majd lesz egy multi része de egyelőre ennyi, mint, hogy a teljese fejlesztői létszámodat "felezed" és az egyik a single játékot a másik az MMO részt fejleszti. Csak MMO nélkül nem folyik be pénz így ezt az utat kellett választaniuk ha el akarják készíteni a játékot.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz Alogonomus #38 üzenetére
Már aki évek óta követi megvette azokat a hajókat amiket szeretett volna. Pont ezt látta meg a CIG-is, hogy valamit mutatniuk kell, mert új támogatókra van szükség a régiekből pénzt nem tudnak már nagyon kihúzni. És az idei Citizencon alapján mutattak is pár működő dolgot ami miatt sok új támogatóra találtak és azok pénzeire. Ettől még igen ott lebeg a kisördög, hogy ők sem akarják, hogy ez elkészüljön mert akkor mi lesz az aranytojást tojó tyúkkal. Csak közben meg annyit nem kapnak, hogy évvégére maradjon is nekik.
Bob: nincs semmilyen fantázia világ. Aki költött rá nyilván követi a fejlesztés menetét ha előre ha hátra tart mert érdekli. És azért támogatja mert érdekli és szeretné, hogy elkészüljön és a év végi bevételek is ezt mutatják. Ettől függetlenül a kezdő csomag olcsóbb mint hulla bug-os RDR2 amivel a sok évek óta xbox-ról átjött bug-okkal sem kezd semmit a R* pedig potenciál lenne benne. És ezzel a csomaggal az MMO részben teljesn tudsz boldogulni.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz -Skylake- #44 üzenetére
Ezt miből olvastad ki? Mert én erre hivatkoztam:
"Ahogy mondtam is, CIG egy kis garázscég volt, és a Kickstarter kampány alatt egy Freelancer 2-t akart csak csinálni, arra elég lett volna az idő is és a CryEngine is... (feltéve hogy játszottál a Freelancer 1-el multiban és tudod miről beszélek)
...csak aztán a nyakukba öntött a nép úgy 50-100 millió dollárt (meg azóta még a többszörösét) amiből kiderült, hogy ennél sokkal többre vágynak, igényük van egy igazán hardcore space-sim-re... amihez fel kellett építeni egy 500+ alkalmazottat számláló stúdiót-csoportot, meg nagyjából kukázni mindent és újrakezdeni 0-ról, olyan technológiákat kidolgozva amiket korábban nem csinált senki, nem merték bevállalni." TyrelAn odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz Lacccca87 #51 üzenetére
Leírtad, hogy süllyesztőben és linkkeltél egy oldalt ami alapján tájékozódtál. Felhívtuk páran a figyelmedet, hogy többen játszanak vele mint megjelenéskor, (Ettől még nem siker történet) mert a készítők javítottak rajta pár dolgot. Leírtam azt is, hogy 18 januárjában 1000en játszottak vele a te linked alapján és most 2 évvel később 5000 felett van ez a szám. Ami igen nem sok de jóval magasabb mint 2 éve volt tehát aki megvette az játszik vele mert javították. Ezt vagy megérted vagy nem. De látom inkább az utóbbi.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz -Skylake- #87 üzenetére
Ehhez képest csili vili demókkal kajáltatják az együgyű és bárgyú hívőket, akik boldogan szörföznek ezen a kommunikációs nyáltengeren - Nem személyes sértés, csak egy ilyen jellemzés után azért mert én pozitívan állok a projekthez követem a fejlesztés menetét érdekel, hogy mi miért történik és ezt le is írom szerinte meg csak egy bárgyú hívő vagyok...
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz <Lacy85> #109 üzenetére
Kár a Project Cars idehozni, mert annak a fejlesztési menetébe nem láttak bele a rajongók ellenben itt az SC-ben igen.
Nem tudjuk csak sejtük a sok órával a hátunk mögött, hogy amivel lassan de elkészülnek az minőségi munka legyen szó egy új hajóról, bolygóról légköri effektekről stb.
Valakinek kevés még a jelenlegi tartalom és számomra is az. Ezt valaki vagy látja vagy refund. Viszont negyedévenként jönnek új dolgok amik miatt újra és újra visszatérnek akik már unják az előző content patch tartalmát.
szunya1: Nem kéne ilyen alpári stílussal véleményt nyílvánítani és akkor talán nem ez történne veled ami...
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz <Lacy85> #121 üzenetére
Akkor azok mi alapján döntik el, akik itt csöpögnek tőle? Az ő véleményük miért mérvadóbb?
A pár 100-1000 játék óra amit beletoltak az MMO részébe a játéknak. Több tapasztalattal, véleménnyel rendelkeznek, mint aki csak olvasott cikkeket és az alapján próbál meg valamit kiadni magából.An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz <Lacy85> #123 üzenetére
Így van meg nem is. Így van mert nem tudom/tudjuk mi lesz a vége és nincs így mert tetszik amit eddig csináltak még ha lassú is sokszor számomra a fejlesztés menete. Viszont egyre több az ingyenes hét amikor ki lehet próbálni minden kötöttség nélkül. A legtöbb amit veszíthetsz, az az 50 giga amíg letöltöd
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz Alogonomus #139 üzenetére
Amit ott ígértek nem MMO volt. A támogatók akartak elsősorban többet majd erre tett rá a CIG még eggyel. Szóval ha a kickstartert nézzük akkor lenne egy single játék ahogy korábban írták egy freelancer 2.... Csak ennél a támogatók többet akartak és most itt tartunk.
Jelentősen kevesebb egyént vonz egy olyan játék, amiben alfa- és bétatesztelésre hivatkozva pár hónaponként törlik az addig elért eredményeket Így van pontossan ennek az ellenkezője lett bejelentve, hogy innentől csak végszükség esetében lesz törlés ( megjegyzem mindenhol felhívta a program a figyelmet, hogy jelenleg tesztelsz és nem játszol és jelenleg teljesen mindegy mikre rakod össze a virtuális pénzed) máris növekedett a támogatók bázisa és ezáltal rekord összegű támogatás folyt be az idei évben.
Sq42-ről nagyon keveset lehet tudni de ahhoz minden képpen keveset, hogy kijelentsük mennyire fog kitünni főleg, hogy beta-t ígérik jelentsen ez bármit a CIG szemével.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz Malibutomi #141 üzenetére
ha van sapka ha nincs sapka...
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz Alogonomus #145 üzenetére
7,5 év alatt 263 millió dollárból összehozták a jelenlegi állapotot, de az még valóban csak egy alfa állapot. - Nem. a 263 millióból 0-ról építették fel a céget és utána kezdtek el magával a játék kódolásával foglalkozni. Plusz ez a 263 millió nem is egyenletesen érkezett hozzájuk. Csak hogy elképzeléseid legyenek a volumenekről a Rockstar-nak 265 millió dollárjába került a GTAV és 1000 ember dolgozott rajta bejáratott graf motorral és az egyéb szükséges technológiai háttérrel...
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz PhilBrick #177 üzenetére
a csúszás csúszás. És mikor megadták ezt a dátumot azt mondták azért ez mert ennyi kell nekik. Pontosan ugyanúgy tévedtek mint Robiék csak azzal a különbséggel hogy ott van egy bejáratott csapat + 5 éve készül kb ez is. Egy single rpg ami nem csorbítja a hírnevét. És a hatalmasra generált hype ami közel sem övezi az sc-t és nem is övezte sosem.
An odyssey through the realm of consciousness.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5