- Milyen videókártyát?
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Videós, mozgóképes topik
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
-
Launch trailert kapott a Stellar Blade
gp A teljes kiadás hivatalosan a mai naptól elérhető lett PlayStation 5-re.
-
Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
ma A friss, de meglehetősen Lite ajánlat mellé arrafelé aktivitáskövető és fülhallgató is jár.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
halott koncepció
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Cythyel
senior tag
Tény hogy a felhős megoldás ok lehet egy mondjuk körökre osztott játékmenettel rendelkező játék esetén, de egy verseny/akció/kaland játék esetén az a 300-500ms már rettenetesen sok. Nem is beszélve arról hogy a felhős játék grafikája erősen tömörített, így a képminőség rettenetesen leromlik.
-
BeriHampeR
aktív tag
Erre még legalább 5-10 évet kell várni hogy meglegyen az a sebesség ami nem szúr szemet egy átlagfelhasználónak.
-
saelin
veterán
A felhős koncepció nekem nagyon tetszik, de a technológia még nem jár ott ahol ez megkövetelné. Értem itt azt, hogy nagyon drága a nagysebességű internet... de ami igazán jót tenne neki: Egy korlátlan gyors mobilnet olcsón! Ilyen oldalról nézve veszett fejsze nyele.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Szerintem is a közeljövőben inkább a steam féle áruház modell működhet, hogy megveszed virtuális boltban, letöltöd és a gépeden fut. így mondhatni a 2 technika előnye (mindenki számára elérhető mindig minden játék és gyorsan hozzáférhető, és nincs csúnya nagy lag és tömörítési "hiba").
Ez a model a konzolokon volna igazán ütős, és nem csak apróbb címeknél hanem nagyobbaknál is (így nincs az esetleg, hogy egy-egy játékot nem tudsz beszerezni mert nincs a helyi bótban belőle, vagy csak premieri időszakból beragadt készletű "drága" változat).The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
sTERNI
senior tag
válasz BeriHampeR #3 üzenetére
5-10 év múlva viszont már HyperUltraSuperHD lesz, amihez megfelelő sávszél nem lesz, úgyhogy megint ugyanitt fogunk tartani.
"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
Male
nagyúr
"A pár felhős játékban utazó cég viszont ma már azt állítja, hogy meg tudják közelíteni azt a késleltetést, amit a konzolok vagy a PC-k biztosítanak"
Aha... mert visszafelé amikor jön az adat, az negatív idő alatt történik meg, így összességében kinullázódik a hálózat miatti késleltetés
Az egész felhős játék dologban az a vicc, hogy lassan már egy integrált VGA is hozza a felhasználóknak megfelelő képminőséget, tehát minden gépben ott fog szunnyadni a szükséges erő, erre kipakoljuk a felhőbe a számítást, hogy ne ennek kelljen csinálnia... ezzel megoldunk egy nem létező problémát (teljesítmény), és helyette behozunk több valósat (hálózat késleltetése, szerverek költsége, biztonsági kockázatok... acc lopás és társai).
-
dfsz34
őstag
Így van, ráadásul a hardverek olcsóak, olyan értelemben, hogy milyen erő van bennük
pl. az i7 procikat szinte nincs játék, ami megizzasztaná (ok, firtz használja a 8 szálat ) de már ar erősebb i5 is fölös kapacitással megy, nyugodtan le lehetne venni az órajelet és alulfeszelni, akkor is menne minden
a felhőben kifizetnél jóval többet
egy előnye lenne csak, hogy elméletben bármilyen platformot tudna emulálni más nem
-
RyanGiggs
őstag
Ez egy annyira, de annyira halott ügy.... és még nem is szimpatikus!!!
Remélem soha nem jön el az az idő, amikor felhőbe fogunk játszani.
Még így is néha laggol a Fifa pedig nem a felhőben van a játék, csak online nyomom. De mi lenne akkor ha lövöldével (FPS) játszanánk felhőben, ráadásul még online (multi) is?! Akkor single kampánynál lenne "x" lag, multinál meg már "xy" lag? Húú de remek! Sokan vásárolnának játékokat.
Vagy butítsuk le a grafikát annyira, hogy jó legyen?!
Na nem azért vettem/veszek két kilóért gépet, hogy gagyi grafikát nézzek!
(Ezért nem vettem eddig konzolt se soha!)[ Szerkesztve ]
-
Taranti
senior tag
Én úgy látom, felhőből egyvalamit lehet építeni: légvárat...
Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.
-
Hisztogram
aktív tag
Egyedül azNvidia gondolkodik ebben a technológiában pedig az előnyök óriásiak lennének: azonnal megszűnnének a kompatibilitási optimalizációs problémák, valamint az ipar számára oly kedves előfizetéses modell is elterjedhetne ...
csak hát ugye a fizika Egyébként az optikai hálózatok elterjedése adhat majd még egy lökést a cloud computingnak, hogy az mennyire elég, azt majd akkor meglátjuk.
+ Az valószínű hogy a "gondolkodósabb" alkalmazások: CAD, adatbányászat, photoshop, videóvágó stb. felhasználóinak életét nagyon meg tudják majd könnyíteni ezek a szolgáltatások.
[ Szerkesztve ]
////////////////////////////////////////////////////// HP //////////////////////////////////////////////////////
-
M@trixfan
addikt
válasz Hisztogram #18 üzenetére
Én is így gondolom, hogy inkább a háttérben futó, nagy számításigényű feladatoknál jó a cloud. Olyanoknál ahol a helyi erőforrás számítási ideje nagyságrendekkel nagyobb lenne mint a késleltetés, adatmozgás és a cloud számítási ideje.
Mondjuk én kipróbáltam az Onlive-ot és nem volt játszatatlan, helyi szerverrel egész tűrhető is lehetne. Persze nem szeretnék ilyen módon játszani, de pl. egy-két demót szívesen megnéznék így bármilyen telepítés nélkül.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
#06658560
törölt tag
válasz Hisztogram #18 üzenetére
"+ Az valószínű hogy a "gondolkodósabb" alkalmazások: CAD, adatbányászat, photoshop, videóvágó stb. felhasználóinak életét nagyon meg tudják majd könnyíteni ezek a szolgáltatások."
Akkor még nem kellett CAD-zned távoli eléréssel. Aki kitalálta azt verném vascsövel addig, amíg az ükunokája mozog.
-
M@trixfan
addikt
válasz #06658560 #20 üzenetére
Ez nem távoli elérés, a program ebben az esetben lokálisan fut. A legegyszerűbb példa mondjuk egy 1080p-s raytrace render ami mondjuk azonnal előállna szinte valós időben interaktív módon, csak a rendszer "input lagjával" késleltetve. Mostani gyorsítókkal is "elég gagyi" a szemcsés real time nézet.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
#06658560
törölt tag
válasz M@trixfan #21 üzenetére
"Ez nem távoli elérés, a program ebben az esetben lokálisan fut. A legegyszerűbb példa mondjuk egy 1080p-s raytrace render ami mondjuk azonnal előállna szinte valós időben interaktív módon, csak a rendszer "input lagjával" késleltetve. Mostani gyorsítókkal is "elég gagyi" a szemcsés real time nézet"
A remote desktop és a cloud között nicns különbség a munkavégzés helyéröl nézve. Valahol messze van valami eörforrás. Amit a net keresztmetszet többszörösen fojt meg, késleltetéssel, adatcsomagok eldobásával egyetemben. A távoli eröforrás akkor ok, da bepötyögöd neki mit akarsz, aztán ott tudod hagyni dolgozni, hogy majd visszaköhögje neked az eredményt- amikor a hálózati késleltetés, veszteség kevesebb jelentösen, mint a munka elvégzésére fordítandó idö. De amikor egy kattintásért kell várnod akár perceket akkor ott nem lesz cloud csak az ablakon kívül a zivatarban.
-
Hisztogram
aktív tag
válasz #06658560 #20 üzenetére
Én elsősorban olyasmikre gondoltam, mint statikai egyensúly(?) vagy szimulációk, úgymint pl földrengésbiztonság, hőterjedés, rugalmasság, töréspontok keresése, ilyesmi. Persze lehet, hogy ezzel hülyeséget mondtam, hisz az életemben nem láttam még CAD-ot működés közben.
////////////////////////////////////////////////////// HP //////////////////////////////////////////////////////
-
#06658560
törölt tag
válasz Hisztogram #23 üzenetére
Az FEA, nem CAD. Azt lehet cloudosítani, ha hajlandó vagy benyelni, hogy a preprocessing és postprocessing borzasztó lassú lesz. Ezt manapság amúgy is már úgy csinálják, hogy asztali WS-en modellt lekészítik, majd nagy számítási kapacitású gépen futtatják. Ez viszont nem a fentebb emlgetett cloud kivitel, s erröl nem fognak elmenni jobban felhö felé. A cloud esetén komoly probléma lesz a növekvö sávszéligény is, hisz felhöben dolgoztatni 1000 CAD-st, FEA-s egy netkapcsolaton keresztül tragédia. Cégen belül megfigyelhetö, hogy isma adatbázisba kolléga gyötrelmesen tud dolgozni, pedig a szerver csak kb 30km-re van, ha ott van a szomszéd épületben, akkor megy normálisan, ha meg nálunk és délután az amerikaiak is elkezdenek ügyködni, akkor úgy behal midnen, hogy a cellákba egy karaktert beütni és továbblépni is percekbe telik.
-
Hisztogram
aktív tag
válasz #06658560 #24 üzenetére
(I)Az FEA, nem CAD. Azt lehet cloudosítani, ha hajlandó vagy benyelni, hogy a preprocessing és postprocessing borzasztó lassú lesz. (/I)
Köszi!
Cégen belül megfigyelhetö, hogy sima adatbázisba kolléga gyötrelmesen tud dolgozni, pedig a szerver csak kb 30km-re.
Szerintem a cloud egy kicsit több, mint a szokásos adatbázis-applikáció-terminal" hierarchia globális változata. Ismereteim szerint a cloud nagy előnye a virtuális lokalizáció: minden lekérés esetén a felhőben lévő fájlok duplikálódnak és a kliens a "helyi", közeli szerverről éri azt el, több párhuzamos kliens esetén pedig ezen másolatok már a felhőn belül szinkronizálódnak.
Nem vagyok abban biztos hogy ezt telnetként kéne elképzeni, amikor minden karakterhez bevitelekor meg kell várni a visszajelzést.
////////////////////////////////////////////////////// HP //////////////////////////////////////////////////////
-
#06658560
törölt tag
válasz Hisztogram #25 üzenetére
Amit nyomatnak felhöként az pont az, ami nálunk van a kolléga lokális problémájával. Az amerikaiakat leszámítva. A bevitelt csinálod csak, midnen más valahol az éterben történik. Eléb a céges háló, majd a net, majd a másik oldalon valami elosztó, aztán a tényleges vas ami számol neked. Az adat oda-vissza rohangál így. Remek ötlet. S minden kattintásnál, mindennél így történik. Csak cloud esetén lehet a szerver nem 30km-re, hanem 3000-re van, vagy tízezerre. USÁban, Ausztráliában, akárhol. Vagy a számításaid dobálják maguk között ide-oda,a kapacitás függvényében.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Hisztogram #18 üzenetére
Rengetegen gondolkodnak ebben. Az AMD, az Intel, az NV. A konzolosok közül a Sony. A rendszereknél az NV-nek ott a GRID, ami választható a cégeknek, míg az AMD partnere a CiiNOW, amit nem lehet licencelni, mert csak a CiiNow használja.
Ami a különbség, hogy az NV reklámozza ezt nagyon, mert nekik az az érdekük, hogy csak ez maradjon fent. A többiek igazából támogatják, de mint opció és nem mint dedikált hardvereket kiváltó technológia. Mindent én sem raknák fel a felhőre, de mint pénzszerzési lehetőség ... hülyék lennének a hardvergyártók nem támogatni. Aztán lesz ami lesz. Igazából az NV-n kívül senki sem rak bele nagy pénzeket. Túl nagy a kockázata jelenleg.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Hisztogram
aktív tag
válasz #06658560 #26 üzenetére
Cserébe viszont nem kell mindenüvé erőművet venni, s ami a lényeg: karbantartani. Az adatbáziskezelős panaszokat nem nagyon tudom visszaigazolni, én dolgozok 3rd party felhőztetett adatbáziskezelővel amit 150 másik ember piszkálgat napi rendszerességgel s abszolút nem érezni a várakozási időt.
@abu85 Értem, én csak a cloudcomputing gamingre kerestem rá, köszönömaz infót
[ Szerkesztve ]
////////////////////////////////////////////////////// HP //////////////////////////////////////////////////////
-
#06658560
törölt tag
válasz Hisztogram #28 üzenetére
A számítási kapacitást valahol ki kell építeni. Az nem spórolható meg. Vagy helyben, vagy távol, utóbbi esetben a rendelkezése állás is kérdéses mindig. Ha elvágják az irodád elött az optikai kábelt, akkor remekül malmozhatsz mire lesz megitn lehetöséged dolgozni. Ha nem az irodád elött, hanem arrébb, de a fél ország lerohad töle, szintén.
Nálunk nem 160 ember birizgál bele, kicsivel több. A hálózat sebessége a gond mikor távoli elérés van a kollégának. Nem nagyon van optika a környéken(kolbászkerítéses nyugati ország).
-
Hisztogram
aktív tag
válasz #06658560 #29 üzenetére
A számítási kapacitást valahol ki kell építeni. Az nem spórolható meg.
Ez nem igaz: csak a töredékét kell kiépíteni hála annak hggy a peakidőszakok nem esnek egybe. Gondolj csak a legalapabb példára, az időzónákra: amikor pesten alszanak a new yorkiak használják ki a kapacitást és fordítva. Emellett ott vannak a licencelési problémák(kva drágák) és a karbanartás.
Mi van a hirtelen jött túlterhelésnél? A felhő nagyon rugalmas: legrosszabb esetben megnyúlnak a válaszadási idők, ahogy egyre távolabbi és távolabbi szerverekre osztják a feladatokat, míg a helyi application szervernél kezdődhet a sorbanállás.
"Vagy helyben, vagy távol, utóbbi esetben a rendelkezése állás is kérdéses mindig. Ha elvágják az irodád elött az optikai kábelt, akkor remekül malmozhatsz mire lesz megitn lehetöséged dolgozni. Ha nem az irodád elött, hanem arrébb, de a fél ország lerohad töle, szintén."
Ugyanaz van, ha az áramvezetétek vágják el, mégsem papíron számolunk. Egyébként is, ez azért nagyon ritka. Másrészről viszont ha egy szerver bedöglik a feladatait azonnal átveszi a többi anélkül, hogy az egyszeri disconnecten kívül bármit éreznének a kliensek. Ezzel szemben ha a helyi szerveretek döglik be akkor viszont tényleg jön a fél napos malmozás.
Nálunk nem 160 ember birizgál bele, kicsivel több. A hálózat sebessége a gond mikor távoli elérés van a kollégának. Nem nagyon van optika a környéken(kolbászkerítéses nyugati ország).
A dolognak pont az a lényege, hogy nem két szerver központ van per bolygó hanem 200, így a távolság mindenkinek kicsi marad. Egyébként meg nem tudom, vegyetek bérelt vonalat.
[ Szerkesztve ]
////////////////////////////////////////////////////// HP //////////////////////////////////////////////////////
-
#06658560
törölt tag
válasz Hisztogram #30 üzenetére
A jelenlegi kapacitás is worldwide fut, nem garázscégröl beszélek. Amikor a Pestiek alszanak az amik csak részben vannak ébren, a munkaidö fele átfedéssel megy. Ha bejön egy indiai oldal harmadiknak, akkor meg fekszik minden. Egy szerver bedöglik, vagy a netszolgáltatód adja be a kulcsot, vagy annak a kapcsolata, stb. Felhö esetén nem lehet hozni a lokális rendelkezésre állást sem. Áramot tudsz biztosítani generátorokkal, netetha levágnak róla sehogy.
Mennyire anyáznál, ha a munkádat folyamatosan tolnák messzebb és messzebb, s a tevékenységed visszajelzése minden aktivitás után másodpercekben mérhetö csúszást okozna? Mondom, ha CAD jön képbe irritáló. Most is van, hogy gyakorlatilag perceket ülök a gép elött semmit nem cisnálva, mert alkalmazást váltottam, s várom, hogy megjöjjön a jel.
Melyikre van gyakoribb példa? Az elektromos rendszert borítják, vagy a netet? Melyik okozott Mo-n fél országot érintö borulást? DNS szerver kiesése mekkora galibát okozott Mo-n?
A cégnek nem két szervere van, van egyébként amerikai is, mégis megfogja a folyamatos szinkronizáció az egészet.
Ha minden telephelyet bérelt voanllal akarna a cég worldwide összekötni, saját optikával, akkor kéne neki egy komplett új www hálózat. Mert helyben nincs egy centi optika sem.
-
Hisztogram
aktív tag
válasz #06658560 #31 üzenetére
"Áramot tudsz biztosítani generátorokkal," Szerintem ez azért irodaházakban túl nem életszerű.
Mennyire anyáznál, ha a munkádat folyamatosan tolnák messzebb és messzebb, s a tevékenységed visszajelzése minden aktivitás után másodpercekben mérhetö csúszást okozna? Mondom, ha CAD jön képbe irritáló. Most is van, hogy gyakorlatilag perceket ülök a gép elött semmit nem csinálva, mert alkalmazást váltottam, s várom, hogy megjöjjön a jel.
Elhiszem, nem mondom hogy ez univerzális megoldás mindenre, de kezdek gyanakodni rá hogy nálatok valami különösen szarul van megoldva. IT pusztaságban, ilyen sűrű exchange mellett elég értetlennek tűnik.
Nálunk például három különböző szolgáltatás van, ebből kettő 3d party felhő, ezek közül a legkisebbet is 6+4 telephelyről érik el brazíliától japánig s nincs vele gond.
"Ha minden telephelyet bérelt voanllal akarna a cég worldwide összekötni, saját optikával, akkor kéne neki egy komplett új www hálózat. Mert helyben nincs egy centi optika sem."
////////////////////////////////////////////////////// HP //////////////////////////////////////////////////////
-
#06658560
törölt tag
válasz Hisztogram #32 üzenetére
Cég zöldmezös beruházás keretében hozta létre telephelyét, ahol a szerverei egy része is van, így gondolt az elektromos ellátásra. Szünetmentes másik telephelyen is van. A környezö infrastruktúrát meg nem ö építi ki.
Hogy nem okoz gondot nálatok, valószínü a komplexitás miatt is lehet. Igen cifra a rendszer nálunk, ami viszont szükséges.
-
Hisztogram
aktív tag
válasz #06658560 #33 üzenetére
"Cég zöldmezös beruházás keretében hozta létre telephelyét, ahol a szerverei egy része is van, így gondolt az elektromos ellátásra. Szünetmentes másik telephelyen is van. A környezö infrastruktúrát meg nem ö építi ki."
Rendben de az akkor is furcsa, hogy globális szerverközpontot optikai kábel nélküli területre telepített. Régi már a telephely?
////////////////////////////////////////////////////// HP //////////////////////////////////////////////////////
-
#06658560
törölt tag
válasz Hisztogram #34 üzenetére
15-20 éves. Nem szerverközpont, r&D központ. Amit tudok, az itteni szervereknek vannak megfelelöi a vízen túl is, meg Kínában, meg még valahol.
-
-
derive
senior tag
válasz Hisztogram #30 üzenetére
Mi van a hirtelen jött túlterhelésnél? A felhő nagyon rugalmas: legrosszabb esetben megnyúlnak a válaszadási idők, ahogy egyre távolabbi és távolabbi szerverekre osztják a feladatokat, míg a helyi application szervernél kezdődhet a sorbanállás.
A rugalmasság ára pedig a késleltetés, vagyis játszani ugyanúgy csak pár 1000 km-ről tudsz, még ha épp kínában alszanak is. Ráadásul itt már nem kbps-el, hanem Mbps-ekkel kell steamelni, ha lehet minden háztartásba (U)HD felbontásban. Amíg a mostani multik viszonylag kis sávszéligénye némi védelmet nyújt a hálózat hibáira (packet loss, interferencia, helyi szolgáltató leterheltsége), addig a cloudos gémek esetén már az is bezavar, ha az utca végén pistike berakja a torrentet. Lokálisan futó játéknál legalább te rendesen mozogsz, mindenki körülötted lagol, steamelt játéknál a 60 fps 16 ms/frame és ebben benne kell legyen a számolás is.
Számításigényes programoknál viszont van értelme, de ez esetben visszatérünk a klasszikus terminál-szerver felálláshoz, csak a szerver ez esetben Bivalybasznádtól Ausztráliáig bárhol lehet. Nyilván ha az eddigi géped eddig 2 órát renderelt és a cloud megcsinálja 5 perc alatt, (amiből 4 a másolás), még mindig megéri neked. Azonban az emberek nagy részét a cloudos office sem izgatja föl annyira, hogy számítson az a pár 100 ms, de játékban emiatt már free fragnek vadásznak. -
Hisztogram
aktív tag
Aham, nem is a jtékokrólbeszéltünk, ez volt az eredeti hozzászólás ahonnan a beszélgetés kiindult, jó mélyen:
"Egyedül azN vidia gondolkodik ebben a technológiában pedig az előnyök óriásiak lennének: azonnal megszűnnének a kompatibilitási optimalizációs problémák, valamint az ipar számára oly kedves előfizetéses modell is elterjedhetne ...
csak hát ugye a fizika Egyébként az optikai hálózatok elterjedése adhat majd még egy lökést a cloud computingnak, hogy az mennyire elég, azt majd akkor meglátjuk.+ Az valószínű hogy a "gondolkodósabb" alkalmazások: CAD, adatbányászat, photoshop, videóvágó stb. felhasználóinak életét nagyon meg tudják majd könnyíteni ezek a szolgáltatások."
////////////////////////////////////////////////////// HP //////////////////////////////////////////////////////
-
-
Suker10
aktív tag
Igen, ez talán az évszázad átverése lenne.
Elméletileg és gyakorlatilag is lehetetlen megvalósítani.
A jelek terjedési sebessége azonban a fénysebesség közelében sincs. Soha nem lehet megoldani a késleltetést, semmilyen módon.Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
-
datatomm
tag
Én azt remélem, és főként nem a játékok esetében, hogy ezt a felfőzést gyorsan elfelejtik.
A saját dolgaim maradjanak csak nálam, ne adj isten valamiért nincs internet, akkor semmit se tudok csinálni.
Még hogy vinyó se kell a gépbe, ez egyszerűen borzasztó.
Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Macska topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- További aktív témák...
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Asus B75MA-P33 alaplap + i5-2400 Processzor eladó.
- Eladó egy gyönyörű állapotú Garmin FÉNIX 5 PLUS multifunkciós sportóra !
- JBL charge 5
- Eladó: Bontatlan, Új Hp14-ec1002nh 14" FullHD IPS laptop, AMD Ryzen 7-5825U, 16GB, 512SSD
- Jabra Evolve 65 vezetéknélküli Bluetooth mikrofonos fejhallgató + Jabra Link 370