Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kefete

    tag

    Apám Rönóján BF Goodrich Touring nyári van, meg Barum Polaris téli, mindkettő elég jó sztem. Nekem a Ladán elöl Marshall van (angol gumi), hátul Barum Bravuris, én meg vagyok velük elégedve. Ma egy Merci E osztály mellett fékeztem egy hirtelen piros lámpánál, és neki megnyikkant a gumija, nekem nem... pedig egymás mellett voltunk végig a fékezés alatt.

    Télen Goodyear Ultra Grip 4-et használtam, a hátsókon alig volt minta, de meglepően jól tapadt, egyszer akadtam el a tél alatt, de az nem a gumin múlott, pedig hátulkaparós a verda. Viszont ezek 20-25 fokos aszfalton nyúltak, mint a csúzligumi.

    Szerintem ha az ember óvatosan vezet, és nem állandóan a határon autózik, akkor felesleges a nagyon drága gumi. Ha keveset megy évente, akkor hamarabb öregszik el a gumi, mint hogy elkopna.

    A fenti mind szubjektív vélemény, saját benyomáson alapul.

    Kieg.: a régi 207D Merci kisteheren volt egyszer egy szett lengyel Debica gumi, de nem voltak tartósak. Utána Kumho volt rajta azt hiszem, azok jobbak voltak. A 35-10-es Ivecon elöl Sava Trenta volt, az sem volt valami jó, hátul meg Michelin Agilis volt, 100k volt a 4 darab, de azok bírták a túlterhelést is.

    [ Szerkesztve ]

    -= Répahegesztő kisiparos =-

  • kefete

    tag

    válasz Mcray #41 üzenetére

    mert az eleje nagyon elmászik kanyarodás közben és így nem élvezetes a vezetés.

    Ez sajnos minden orrnehéz elsőhajtásos autónál előfordul. Beton futóművel, meg nagyon jó gumival valamennyire lehet ezt csökkenteni, de eltűnni sosem fog. Ha nem tetszik ez a dolog vegyél egy 140-150 lóerős Ladát, annál a gázpedál legalább olyan fontos eszköze a kanyarok bevételének, mint a kormánykerék. :)

    -= Répahegesztő kisiparos =-

Új hozzászólás Aktív témák