Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Aktív témák
-
Probiker
aktív tag
Hogyne, a suzuki swift a világ leg biztonságosabb autója/ a világ leg erősebb kasznija és köztudott, hogy a 66éves öreg bácsik vezetnek a legjobban, reflexeik akár a villám, ezért is tiltották ki őket az F1-ből ......
Egy kérdésem lenne hozzád. Hány éve motorozol, és hányszor húzták rád a kormányt?
Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)
-
Chieftec
őstag
Ha lassan mesz akkor is leszorit 1-2 balfasz mer keptelen belenezni a visszapillanto tukorbe!! Mint par napja egy 20 ev koruli hulyegyerek a szaros opel agilajaval, ugyhogy egyaltalan nem biztos hogy azer nem vesznek eszre mer gyorsan mesz!! De sztem javul a helyzet az ilyen 25-40 eves faszik a legnormalissabbak, legfigyelmesebbek azok engednek el a legtobbszor!
-
b.ricsi
csendes tag
Pont ezért írtam, hogy ne általánosítsatok mert tényleg vannak olyanok akik száguldoznak.
De ebben az esetben valszeg nem a motoros hibázott. És az a kérdés pedig hogy minek vesz valaki 1000res motort? Ennyi erővel minek vesz valaki sportkocsit? Azzokkal is lehet hasonló sebességet elérni.
Amúgy sokan pályáznak a motorjukkal (tekintheted hobbinak is) és nem mindenkinek van pénze több motorra, hogy utcán mondjuk egy 400-assal járjon, aztán hétvégén meg az 1000resével menjen a Hungaroringre. Mert sajnos 400 asnál kisebb nem elég, ha autópályán is szeretne menni az ember mondjuk utassal, és nem akarja szétpörgetni ahhoz hogy tudja tartani vele a 130-140et.Persze ott van a mecseki eset is meg sok más ahol önjelölt Ghostriderek száguldoznak. Az a baj hogy csak ezek kerülnek be a híradóba, és azok nem ahol nem a motoros hibázott, ettől pedig romlik a megítélés.
Féknyomhoz pedig: [link]
ha megnézed a táblázatot, láthatod hogy ha már 60km/h-val mész autóval! ott 20 méteres a féknyom (száraz úton), és hatványozottan növekszik, motor meg rosszabb. A suzuki pedig nem az oldalvédelméről híres.Az pedig hogy 90% felhajtja a rendszámot túlzás. Nem csak speedesek vannak(és ők se mind csinálják). Túrások, chopperesek, endúrósok, robogósok. Laikus szerint pedig motor=motor=száguldozó
http://b_ricsi.extra.hu
-
b.ricsi
csendes tag
légyszíves ne faszfejezz!
nem láttál még olyat hogy motorost leszorítanak? örülj neki, utána nem szoktak szépen kinézni.
amúgy próbáltál már legalább biciklivel farolni? mert hiába húzod a hátsó féket csúszol, alig lassul, nincs is akkora súly, tapadás, mint mondjuk autóknálhttp://b_ricsi.extra.hu
-
Pajti. Ezt már levezettem a motorosok topikban is. Ha 20 méteres csíkot húzott, akkor kb 60 méterre előtte kanyarodott ki a szuzukis a srác elé. Ráadásul úgy, hogy elsőbbsége volt a motorosnak, mivel főúton ment.
2: Suzuki oldalának nekirakom a seggem, és behorpad az oldala, pedig nem vagyok egy elhízott ember. Innentől gondolkodj egy kicsit.Képzeld. Engem már szorított le autós. Kamionos is. Nem egyszer, nem kétszer. Egyszer majdnem az árokban kötöttem ki egy hasonlóan iq fájter ember miatt, mint te. Rohadék crossmotoros pedig valszeg egész héten dolgozott, és most kiment motorozni. A szemét gecije... borzalom. Kíváncsi vagyok, hogy a tuning-koppányos ladásokról mi a véleményed.
Tele van ez az ország ilyen napellenzős, szuperintelligens emberekkel. Nem értem, miért tartunk még mindig itt.
Nem kell száguldozni? szerintem meg nem kellene kikanyarodni főútra, nem kellene bemenni a pirosba a vonat elé, nem kellene belemenni kamion előzésébe, amikor szemből jön a betonszállító mixer megtömve, és nem kellene kinyitni a motoros elött az ajtót, csak mert dugóban látványosan jobban halad mint az autósok. Motort kell venni.Ezt az idióta címet meg át lehetne írni, mert iszonyatosan fel tudom magam húzni.
De majd figyeld a motorosok topikot, jövő héten megmondom, hogyan halt meg a bácsi, leinformálom a fűzfői kollegákat.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bambano
titán
válasz Kephamos #166 üzenetére
"Tökéletesen rugalmas ütközések: Ha az ütközés során mechanikai energiaveszteség nem lép fel, az ütközést tökéletesen rugalmasnak nevezzük." ez egy weben található doksiból van, ilyet sokat mond a gugli, ha beírod, hogy fizika rugalmas ütközés. [link]
Mivel a gyűrődő zóna definíció szerint azért van, hogy felzabálja a mozgási energiát (konkrétan, hogy ne az emberi test eméssze el a mozgási energiát, illetve, ami marad, az ne iszonyú lassulással, rövid távon történjen), ezért az autók ütközése tervezésileg nem rugalmas.
Ugyanezen doksiból látható definíció miatt (megmarad a lendület) nem is tökéletesen rugalmatlan, mivel nem marad meg a lendület.
A korrekt számításhoz figyelembe kellene venni, hogy mennyi energiát zabál fel a gyűrődő zóna maradandó alakváltozással, mennyi kerül bele a gyűrődő zónába, majd kerül ki belőle rugalmas alakváltozással, és ezt bele kellene számolni a megfelelő egyenletekbe. Ebbe még beleköp a gumi (mivel egy elég hosszú autónál lehet, hogy nem emelkedik meg a kocsi vége annyira, hogy a hátsó kerék elszakadjon az úttól, emiatt a hátsó keréken ébredő nyomaték ellensúlyozhatja a nem frontális ütközés nyomatékát, lásd phaeton.
Ja, a doksi szerint a fenti megoldások centrális ütközésre vonatkoznak, ahol "az ütközési normális átmegy az ütköző testek tömegközéppontján", itt rögtön borul sok ötlet, mert az ncap tesztekben 40% körüli az ütközés, vagyis olyan, hogy a kocsinak csak kb. 40%-a megy neki a tárgynak.
Szóval a tényleges fizikai leírás sokkal bonyolultabb annál, hogy itt egy-két mondatban kitárgyaljuk.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dekoninck
aktív tag
válasz Kephamos #166 üzenetére
Szerintem ti arra gondoltok és azzal keveritek össze a rugalmas dolgot, hogy a gyűrődés miatt energiaveszteség lép fel, és nem 0 hanem 50 cm úton áll meg az autó (ha egyenlő tömegűek a testek és "nem fordulnak ki") azaz "nem merevek" a testek. De eme esetben a nem merev nem azt jelenti, hogy rugalmas.
Kis fogalomzavar. A rugalmas visszapattanna, sejtésem szerint maradandó alakváltozás nélkül, és pl. nem törne darabokra. Gumilabda vs betongolyó vs hógolyó leejteve egy acéltömbre.[ Szerkesztve ]
-
válasz Kephamos #154 üzenetére
Nem dühből írtam Bármennyire is nehéz elhinni. A gondolatot követtem.
Ha egy közlekedésre teljesen alkalmatlan infrastruktúrájú városban élek (lásd: pest), ahol autóval menni kínszenvedés, akkor veszek egy robeszt. Már csak azért is jó, mert sokkal kevesebb benzint eszik. Másrészt, sokkal gyorsabban elérek a célomhoz.Nem tudom jártál-e már valamelyik nagyobbacska olasz városban. Torino, Velence, Tarvizió, Milánó, ilyenek. Én még annyi motorost sose láttam itthon, találkozókon sem. De komolyan. Mindenki halál nyugodt, haladnak, látszik rajtuk, hogy élvezik a motor dinamizmusát, és azt, hogy egy autónyi helyen elférnek 4-en. Az autósok előzékenyek voltak velük, elengedték, ha hátulról jött, lehúzódtak, a csajok meg nézték a kávézókból a komolyabb gépeket.
Itthon meg mindenki megy mint az eszement, minnél nagyobb autó, 4 turbóval, 8literrel, 16 hengerrel, összkerékkel. Aztán ha jön egy robeszos, akit előre észrevesz, hogy "a szemét szarházi gyorsabban menne mint én", akkor ráhúzza az autót a felezőre, és nem engedi el a motorost. Tipikus magyar "dögöljön meg a szomszéd lova is" effekt.
Ez talán a pesti lakosoknak fog mondani valamit. Volt egy 125ös kis motorom, 4-fél 5 közötti csúcsban 12 perc alatt értem át pesten Kistarcsa felől az M7 bevezetőre.
Lehet gondolkodni.Pályamotorozásban igazad van. A bibi ott van, hogy sok motoros örül, ha benzint tud venni, nemhogy kimenjen a 100km-re lévő pályára, és 2*45 perc motorozásért fizesen 20-30ezret.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
kiborg
aktív tag
válasz Kephamos #186 üzenetére
Sziasztok!
Igen, próbáltam már 40el menni az út szélén !!!
Az lett belőle, hogy simán nem vesz észre, leszorít, kifordul elém, és egyéb tetszőleges variációk.Ütöttek már el, így már tudom milyen érzés, (még ha az én hibámból is) és azóta sokkal óvatosabb vagyok, nagyon ritka az amikor pirosnál előre szemtelenkedek a sorok között ( évi max 5 alkalom), az út szélén megyek (már ha legalábbis merek). Próbálok a forgalomnál gyorsabb lenni, hogy ne is érjenek utol, így ne legyen esélyük bántani. Mondhatnám menekülök az autósok elől. Teszem mindezt napi rendszerességgel egy Simsonnal, de kerékpárral sem voltam jobb helyzetben. Pedig kismocival valljuk be nem igazáb lehet sebesség és gyursulási rekordokat döntögetni.
De hiába vagyok én óvatos, ha más nem figyel rám, tehetek én bármit, ha egyszer ő az erősebb, nem lát, vagy nem AKAR látni, hányszor láttam azt,hogy felhúzza a vállát, vagy legyint, szerintetek ez milyen érzés ?
És csodálkoztok, hogy miért akarok nagyobb motrot ? Hátha azt jobban észreveszik !!! Vagy csak hogy gyorsabban el tudjak menekülni az olyan emberek elől akik az én életemet veszélyeztetik ( még ha ebben az esetben a kresszt is szegem meg).üdv Kiborg
Ésszel él az ember - mondá a kannibál!
-
#06658560
törölt tag
válasz Kephamos #166 üzenetére
Két jármű ütközésekor elég komplikált a történet, hisz a lemezalkatrészek, így a különféle kereszttartók, és egyebek, amik első kanyarban kontaktusba kerülnek, azok szívós acélok általában, így van rugalamas és a törés előtt marqdó alakváltozásuk is. Valamint a minél inkább jó terhelhetőség miatt húzott felépítéssel próbálják megtervezni a szerkezetet.( Húzó igénybevétel hasson rá alapesetben.) Azaz egy ütközéskor előbb rugalmasan fog deformálódni az anyag, majd egy bizonyos feszültségérték fölött már "rugalatlanul", maradó alakváltozást szenvedve, miközben a feszültség egy ideig még nő. Ha a lemezek nem elegek az energia elnyelésére, akkor jönnek a robusztusabb elemek, mint motorblokk, pl. na azt bármikor lehet egy baleset során törhetetlenek, rugalmatlannak tekinteni. kisautóknál ezért is kell odafigyelni rájuk, és ezért is tervezik a motorokat, motorok rögzítési pontjai, a kasztni ezen környezetét úgy, hogy a motor az ütközés során lefele is elmozduljon, hogy alácsúszhasson az utastérnek, és ne telibe befusson az első sorban ülők ölébe.
-
V.Stryker
nagyúr
Hozzáállás kérdése a dolog. Én nap mint nap autóban ülök, sokat megyek Pesten belül, kívül, a pályákon. Még soha nem volt velük rossz élményem. Ennek az oka annyi, hogy figyelek rájuk. Ha látom a visszapillantóban,hogy jön egy motoros, akkor kicsit félrehúzodok, hogy hadd menjen. De itt a lényeg a visszapillantón van...nézni kéne azt is. De sok barom állat szarik rá...pl.110-el megy a belsősávban a pályán, fél órát villogok rá,hogy menjen már az anyjába ki és nem veszi észre. És akkor előzzem meg a belsőbe. (Ilyenkor kap egy kis ébresztés )
Ha engem, egy autóval nem vesz észre a seggében, akkor hogy venne észre egy motorost? Szomorú.
Minden esetre én a motorosok oldalán állok. Még a gyorshajtókat sem ítélem el, pedig nem szép dolog. De megértem a motívációt. Mivel én is félig meddig motoros lélek valék, tudom,hogy amikor ott van 80 paci a lábad közt, akkor rohadt nagy önuralom kell,hogy legyőzd. Nekem sem sikerült mindig.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Dr. Akula
nagyúr
Őszintén szólva én még olyat nem láttam, hogy motorost leszorítanak.
Tényleg? Ülj motorra, és 10 percenként látni fogsz ilyet!Most is itt vergődik egy faszfej a crossmotorjával, mikor pihenne az ember.
Aha... A pufi nélküli, szakadt ladások ugye sokkal halkabbak?És ugye egyetértesz velem hogy a Nyugatinál a villamossínen állandóan keresztbe álló "én még ide beférek piros lámpánál is" autósokat jól le kéne tarolnia a villamosnak, hogy aztán a többi bunkó ne merjen a kereszteződésben parkolni?
#5 Viktor0610
Lehet hogy az autós tipikus autós mentalitással ("ez csak egy motoros, én erősebb vagyok, majd lefékez") szokás szerint leszarta a KRESZ-t, és direkt elévágott? Mindennapos eset. Remélem legközelebb a kamionnal fogja ugyanezt eljátszani, aztán kiskanállal kaparják össze a darabjait.[ Szerkesztve ]
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz Kephamos #340 üzenetére
Ki kelt a közveszélyesek védelmére? Engem még egy motoros se próbált elgázolni, ellenben az autósokkal. Pedig én megyek a saját sávomban, nem ők. Gellért szálló előtt, belső sávból 5 centivel előttem (külső sáv) jobbra lekanyarodó szerinted autós volt vagy motoros? Arról nem is beszélve hogy a KRESZ szerint egyszerre hány sávot is szabad váltani...
-
edipqe
senior tag
válasz Kephamos #340 üzenetére
És ugye egyetértesz velem hogy a Nyugatinál a villamossínen állandóan keresztbe álló "én még ide beférek piros lámpánál is" autósokat jól le kéne tarolnia a villamosnak, hogy aztán a többi bunkó ne merjen a kereszteződésben parkolni?
ez az álmom.
I aint fightin! I would not give a f. if I would see a russian tank drivin flat bush on avenue. I aint shootin nobody, so call me a fagget! When the wars over Im gona be the fagget with two legs!
-
Khelben
nagyúr
Szerinted mennyivel mehetett a motoros, ha 20 méteres féknyomot húzott?
100ról 35-40 méter alatt áll meg egy motor. Ha 20 m fékezés után felborított egy autót, akkor nem nagyon ment 150 alatt. A suzukisnak talán esélye sem volt észlelni. Sok motoros ebbe hal bele: az autós kinéz, nem jön senki, aztán mire kikanyarodik, ott a motor 200zal. Aztán persze az autós a hibás a motorosok szerint, mert nem adta meg az elsőbbséget. Persze...
Amúgy én próbálom segíteni a motorosokat, lehúzódok, hadd menjen, akár országúton, akár városban. Viszont kevés olyan motorost látok, aki ésszel közlekedik. Elhiszem, hogy nem veszélyes a 100zal haladó autókat 120-130cal előzgetni, de közúton 200 körül mászkálni, városban meg 100 felett, na az elmebetegség, és tényleg nem érdemel mást, mint egy oszlopot vagy fát.
-
válasz Kephamos #493 üzenetére
Nézd meg az új kreszt, elvileg már benne van, hogy párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten, a lámpás kereszteződés piros jelzésénél a sor elejére csoroghatsz, ha nem veszélyeztetsz vele senkit. Ezt szándékosan megakadályozni pedig szabálysértés
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Kephamos #497 üzenetére
Most az EUról beszélsz, vagy rólunk? Ha az EUról, akkor menj le olaszba, és nézz körül. 20 motorra jut egy autó Németeknél is sok motoros van, Olaszoknál is, Spanyoloknál is, Angoloknál is (itt rengeteg), Íreknél is... igaz a pár északi országban nem elterjedt. Még.
Szóval a az öngyilkos-jelölt motorosok mégiscsak (jelentősen) kevesebb balesetet okoznak, mint az autósok.
Hogyisvanakkorez?Tudod, az az igazság, hogy sok ember életében nem ült motorra, vagy megakadt a simsonnál, amiről 20 éve leszállt. Foggalmuk nincs a motoros közlekedésről. Ha átkerülsz egyszer a motoros oldalra, akkor nézd meg, hogy hányszor akarnak majd szándékosan elkaszálni egy évben, aztán kezdj el gondolkodni, miként lehet az, hogy ennyire kevés a motoros balesetek száma.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Kephamos #516 üzenetére
Én is furcsáltam, de olvass utána. Valami kánya van a rendszerben, ezt magyarázta az illetékes is, csak nem figyeltem oda. De lehet, hogy csak a forgalmiról volt szó, vagy másról, ami nyilvántartásban szerepel, de ez esetben itthon minden második felnőttnek van autója? Nézzünk el egy romatelepre, ahol 20 emberre jut egy. Vagy ahol az egész családban van 1. Meg sok-sok nyugdíjasnak is. Azért az a 3millió szerintem nem reális.
Azt pedig tudom, hogy valami bibi van ezen a téren itthon, erre emlékszem.
De várjál, lehet, hogy a jogsi volt.
Mindegy, nem tudom, nem szóltamBár a 3millió úgy reális, ha beleveszünk mindent. Traktort, vetőgépet, kamiont, kistehert, dobozost, autót, meg mindent, aminek 4 vagy több kereke van. Így reális. Akkor a jogsikkal volt a bibi valszeg.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Kephamos #519 üzenetére
Nem bocsájtkozok már inkább találgatásokba, ha megtudok valamit, akkor majd ideírom, bár szvsz a 150 túlzás. Aztán lehet, hogy tévedek, és tényleg 2kiló felett ment. De mindkét esetben a motoros kb 372 darabra szakadt volna szét. Így viszont "csak" súlyos sérüléseket szenvedett, ami kb a csonttörés(ekkel)sel egyenlő. Tehát nem életveszélyes, vagy kritikus, vagy halott, hanem súlyos sérülések. Akkor mégsem mehetett annyira gyorsan.
Na mindegy is, ebédelek valamitどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz Kephamos #493 üzenetére
A magadfajtáknak jogsit se adnék, az ilyen autós gyilkosoktól meg kell tisztítani az utakat.
Ha már itt tartunk, akkor tegyük hozzá, hogy szabálytalanul.
Majd ha nem állnak be a magadfajták utolsó utániként a kereszteződésbe hogy a keresztirányú forgalmat feltartsa, meg nem mobiloznak vezetés közben, akkor lehet pampogni, addig nem.Kopi:
De gondolom az is ismeretlen fogalom szamodra, hogy sulyozzak a bunoket, es eszerint lehet nagyobb felelossege a motorsonak.
Az elsőbbségadás elmulasztását semmivel nem lehet kimagyarázkodni.Kephamos:
Ezek a veszett nagy motorok nem valók a magyar utakra, mert nincs rendőr. Ha lenne bőven, akkor nem mernék azt csinálni, hogy a városban 100-al előznek meg a zebra előtt
Az autók is tudnak 50+ menni, akkor azokat is tiltsuk ki! 100-zal előző autót ugye még sose láttál? Az miért nem zavar, csak a motoros?[ Szerkesztve ]
-
#64791808
törölt tag
válasz Kephamos #792 üzenetére
Igazad lenne, ha lehetne más stílusban is, de nem lehet.
Például a pihenőre küldött kolléga eldöntötte, hogy a motoros volt a hibás. Innentől kezdve aki nem ért vele egyet, az nem ért a témához, vagy libsi, ha rendőr, vagy helyszínelő, akkor biztos korrupt, ha tűzoltó, akkor nem kompetens. Szerintem ha az öregisten szólna le az égből, rá azt mondaná rá, arab kommunista! Hogy semmi értelme? Mért, bármi másnak, amit írt, annak van?
Egyszer már leírtam, megteszem még egyszer. Vannak, akik azt látják a balesetben, ami történt, volt két jármű, az egyik nem adta meg az elsőbbséget, baleset lett belőle. Ha a motoros lassabban megy, akkor nem lesz baleset? Há' hogyne, sőt, ha el sem indul otthonról, akkor nem is találkoznak! A másik csoport pedig eldöntötte, hogy a motoros 200-zal jött (semmi bizonyíték), mocskos burzsuj állat, mért volt motorja (mért ne lett volna), és egyébként is, minden motoros fasz (jó arányuk az, még nagyobb arányuk nem), és egyébként is, a szegény, öreg állampolgár az olcsó autóval nem hibázhat.
És ömlik az anyázás, és mint ahogyan azt a hsz-emből láthattátok, egy picike gúnyolódásra, egy szikrára belobban az egész, és masszív bazmegelés lesz. Komolyan srácok, a fizikia azt mondja, hogy az autós volt a hibás, a kresz is azt mondja, a rendőr is azt mondja, a helyszínelő is azt mondja, és a tűzoltó is azt mondja. Ki a búbánatos öregisten merev péniszének képzelitek magatokat, hogy kijelentsétek tényként, hogy NEM, akkor is a motoros hibája?
Szóval felőlem mehet nyugodtan a vita. Én levonom a tanulságot: visszaülök a terepjáróba. Többe kerül fenntartani, de 2,5 tonna, és ha egy ilyen barom elém is kifordul, akkor egyszerűen keresztül megyek rajta, ha elsőbbségem volt. Hogy én leszek a csúnya terepjárós? Lehet, de akkor is nekem lesz igazam, mert én jól leszek, a szuzukis agyvelejét meg glettvassal kell leoperálni a kocsiról.
Aki pedig most úgy érzi, hogy mekkora bunkó érzéketlen állat vagyok, az egyetlen pillanatra se felejtse el, hogy CSAK miatta gondolom így. Ha nem lehet nyíltan és őszintén kimondani az igazságot, mert anyázás, bazmegolás meg libsizés jár érte, akkor rendben van, ferdítsünk, ti akartátok, akkor vigyázzon mindenki a saját hátsójára. Én az enyémre tudok, ha a SUV nem elég, akkor tankot veszek. Ha úgy is előre el vagyok ítélve, akkor nem mindegy? Elfogadom, nekem elég lesz az, hogy én élek, belőletek meg annyi sem marad a csattanás után, hogy az asszony azt mondhassa a gyerekeknek, nézzétek, ez itt apuci kiszakadt bele.
Végezetül pedig még egy dolog. Senki, de senki nem veszi észre ezek szerint, hogy ebben az országban mindenkit uszítanak a gyorshajtókra, minden gyorshajtót üldözni kell, és minden gyorshajtó gyilkos. A pszichológiai hadjárat pedig működik, mint azt a példa mutatja. Az ok: ezt a legegyszerűbb mérni, ugyanakkor a betarthatatlan szabályozás miatt ez kényszerül ki legtöbbször az emberekből. Azok a szabálysértések hol vannak, hogy én nem tudok elindulni, mert valaki átjött a piroson, vagy a záróvonalon, vagy nem adta meg az elsőbbséget, vagy nem húzódik le, ha előzni akarom, vagy előzés közben rálép a gázra... Ezeket marha nehéz megfogni, nincs belőle bevétel. De ha az egész ország haragszik a gyorshajtókra, akkor sokkal egyszerűbb olyan szigorításokat bevezetni, amivel még többet lehet kaszálni, eredménye meg NEM LESZ, itt leírom. Ha pedig valaki erre azt írja, hogy nem kell úgy sietni, és mindegy, hogy 7,5 óra alatt jutsz el Szombathelyről Békéscsabára, vagy 5 alatt, akkor arra azt mondom, hogy édes öcsém, nem dolgozol eleget, ha ennyi időd van.
Tehát visszakanyarodva az eredeti témához, lehet még itt anyázni. Annyit értek el vele, hogy Thrawn bezárja a búsba az egész topicot. Ugyanis az igazság adott, és nem változik, az igazság egy tényállapot. Ezt valaki vagy elfogadja, vagy azt mondja a fehérre, hogy fekete. És természetesen minden értelmes ember levonja vele kapcsolatban a megfelelő konzekvenciát.
Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen