- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple asztali gépek
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
Aktív témák
-
Kephamos
addikt
20m féknyom + jobbról érkezve agyonütötte a baloldalon ülő fickót... Hmmm... Lehet, hogy 150km/h+-al ment és esetleg észre sem vette az öreg? Nomeg minek vesz valaki ilyen motort? Csak nem azért, hogy szálguldozzon? Meg miért van a motorosok 90%-ának felhajtva a rendszáma? Én személy szerint tarkólövéssel büntetném a felhajtott rendszámtáblát.
Nemigazán vagyok kibékülve a motorosokkal, mert nagy részük életveszélyesen közlekedik. Persze tisztelet a kivételnek. -
Probiker
aktív tag
Hogyne, a suzuki swift a világ leg biztonságosabb autója/ a világ leg erősebb kasznija és köztudott, hogy a 66éves öreg bácsik vezetnek a legjobban, reflexeik akár a villám, ezért is tiltották ki őket az F1-ből ......
Egy kérdésem lenne hozzád. Hány éve motorozol, és hányszor húzták rád a kormányt?
Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)
-
Kephamos
addikt
Persze, nem egy izmos gép a szuzuki, de azért mégsem papírból van. Szerinted mennyivel mehetett a motoros, ha 20 méteres féknyomot húzott? Ha eletekintünk attól, hogy még agyon is ütött egy embert autón keresztül, akkoris minimum 100-al kell menni, hogy 20 méteres féknyomot húzzon. Nem motrozok. És nem kell nekem ez a szöveg. Most is itt vergődik egy faszfej a crossmotorjával, mikor pihenne az ember. Őszintén szólva én még olyat nem láttam, hogy motorost leszorítanak. Lehet, hogy te arra gondolsz, hogy baromira nagy sebességgel közlekedik az idióta és nem veszik észre? Jaaa! Az egészen más. Nem kell szálguldozni.
-
Solten
addikt
Itt szerintem mindkét fél hibás. Az autó vezetője ugye nem adta meg az elsőbbséget. A motoros meg nyilván nem 90-en jött.
A régi swiftek igaz hogy "papírból vannak", de gondoljatok bele mekkora erővel csapódhatott be a motor az anyósülés felől ha a fahrer rögtön szörnyethalt...
Saor Alba
-
MODERÁTOR
MIÉRT KELL A CÍMBEN KIABÁLNI?
Az azért elgondolkodtató a motoros sebességéről, hogy az autó egyik utasa szörnyethalt, illetve 20 méteres féknyom keletkezett...
Én sem mindig vezetek tökéletesen, de soha nem mentem még annyival, hogy ne tudjam az autómat megállítani egy hirtelen kialakult helyzetben...
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Solten
addikt
válasz Viktor0610 #5 üzenetére
Lett volna az több is, csak a fékutat "keresztezte" az autó...
Saor Alba
-
Chieftec
őstag
Ha lassan mesz akkor is leszorit 1-2 balfasz mer keptelen belenezni a visszapillanto tukorbe!! Mint par napja egy 20 ev koruli hulyegyerek a szaros opel agilajaval, ugyhogy egyaltalan nem biztos hogy azer nem vesznek eszre mer gyorsan mesz!! De sztem javul a helyzet az ilyen 25-40 eves faszik a legnormalissabbak, legfigyelmesebbek azok engednek el a legtobbszor!
-
b.ricsi
csendes tag
Pont ezért írtam, hogy ne általánosítsatok mert tényleg vannak olyanok akik száguldoznak.
De ebben az esetben valszeg nem a motoros hibázott. És az a kérdés pedig hogy minek vesz valaki 1000res motort? Ennyi erővel minek vesz valaki sportkocsit? Azzokkal is lehet hasonló sebességet elérni.
Amúgy sokan pályáznak a motorjukkal (tekintheted hobbinak is) és nem mindenkinek van pénze több motorra, hogy utcán mondjuk egy 400-assal járjon, aztán hétvégén meg az 1000resével menjen a Hungaroringre. Mert sajnos 400 asnál kisebb nem elég, ha autópályán is szeretne menni az ember mondjuk utassal, és nem akarja szétpörgetni ahhoz hogy tudja tartani vele a 130-140et.Persze ott van a mecseki eset is meg sok más ahol önjelölt Ghostriderek száguldoznak. Az a baj hogy csak ezek kerülnek be a híradóba, és azok nem ahol nem a motoros hibázott, ettől pedig romlik a megítélés.
Féknyomhoz pedig: [link]
ha megnézed a táblázatot, láthatod hogy ha már 60km/h-val mész autóval! ott 20 méteres a féknyom (száraz úton), és hatványozottan növekszik, motor meg rosszabb. A suzuki pedig nem az oldalvédelméről híres.Az pedig hogy 90% felhajtja a rendszámot túlzás. Nem csak speedesek vannak(és ők se mind csinálják). Túrások, chopperesek, endúrósok, robogósok. Laikus szerint pedig motor=motor=száguldozó
http://b_ricsi.extra.hu
-
Agostino
addikt
Üdv.
Laikus szerint pedig motor=motor=száguldozó
Laikus vagyok, szerintem is motor=motor, nem is cifráznám. A száguldozós párhuzamra is most mondhatnám, hogyhátazértnemmindszáguld, csak sajnos én ilyet nem látok. Voltam már úgy, hogy egy motoros csapat akkora sebességgel és hanggal húzott el mellett - kis híján lepacsizva a visszapillantóm - hogy ijedtemben majdnem az árokba rántottam az autót.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Probiker
aktív tag
Azt azért kalkuláld bele, hogy a motornak csak két kereke van.
És nyakam merném rá tenni, hogy a motor hátsó kereke csúszott meg, ilyenkor hátsó keréken a fékerő szinte nulla. A motor súlypontja értelem szerűen az motor első kerekére terhelődik. (de ugye ezt te is tudod, nagy motoros vagy te is )A másik tök fasza, hogy azok írnak ilyen cikket, és ítélkeznek a motorosok felet, akik két kerekűt max bicikliben vezettek......
Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)
-
Studi22
aktív tag
Tisztelt cikkíró.
Én itt lakom a Mátra lábánál ha egy péntek délutántól lejönnél ide vasárnap estig és tiszteletedet tennéd a 24-es úton a Gyöngyöstől-Parádsasavárig május közepétől október közepéig lehet másképp szemlélnéd a motoros társaságot.
Még mielőtt elitélsz autósporttal foglalkozom jó pár éve semmi bajom a motorokkal illetve azok vezetőivel,de ha valaki csak motorozni szeretne és uram bocsá unja az Alföldet vagy Budapestet csak úgy motorozás szempontjából, az máshol is talál dombokat azért mert neki egysíkú a talajviszony és szeretne fölfelé is "szabályosan motorozni",de ezek nem ezért jönnek ide biztonsággal állíthatom neked,de ha egyszer lesz rá időd gyere és tekintsd meg saját szemeddel és nem hiszem hogy azután fogsz ilyen és ehhez hasonlókat írni...Itt csak a médiával van gond,de nem csak motoros társadalommal van így "harci kutyák"(3 stafit nevelek),stb...
Szép dolog ez társadalom köszöntök egymásnak, megálltok segíteni a másikon ez mind szép,de neharagudj buszosok is ugyan ezt megcsinálják egymással.
Így utólagosan is nem fikázásként szántam ezt neked csak annak a társadalomnak aminek tagjának érzed magad nagyon sokrétű...
A világon a legveszélyesebb dolog,mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
-
nagyúr
az az igazság, hogy amilyen motorosokkal találkozik az ember, nem túl bonyolult felettük ítélkezni.
szerintem a 90%-uk nem normális, és konstans módon vesézlyeztet másokat, és ez vonatkozik nem csak a nagymotorosokra, hanem a robogósokra is.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
b.ricsi
csendes tag
légyszíves ne faszfejezz!
nem láttál még olyat hogy motorost leszorítanak? örülj neki, utána nem szoktak szépen kinézni.
amúgy próbáltál már legalább biciklivel farolni? mert hiába húzod a hátsó féket csúszol, alig lassul, nincs is akkora súly, tapadás, mint mondjuk autóknálhttp://b_ricsi.extra.hu
-
viharhozo
addikt
Hat, ha ezek a modern motorok nem kepesek 50-rol megallni 20 meteren belul, akkor be kene tiltani oket!
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
(Kolombusz)
veterán
Nem azok, de rengeteg a közveszélyes állat.
Nem értem, miért nem tudja felfogni, hogy egy 200 kilós fémdarabon ül és őt tulajdonképpen semmi nem védi.Komolyan mondom, szigoritani kéne a jogositványszerzés feltételeit, mert így a legtöbb kis pöcs 0 tapasztalattal, 21 évesen ráülhet a 150 lovas gépekre.
Kötelezővé tenném a vezetéstechnikai tréningeket, a pszichológiai teszteket.De ugyanezt az autósoknál sem ártana bevezetni.
Jaaaa és még valami? Hogy lehet ezeket a dögöket ilyen rohadtul hangos kipufogókkal levizsgáztatni???
[ Szerkesztve ]
-
Kephamos
addikt
Bicajozom egy ideje. Azt nem hinném, hogy a hátsóval fékezett, azzal is, de nem csak azzal. Bárhogyis, nem tudjátok bemagyarázni, hogy nem gyorshajtott. Az igaz, hogy nincs akkora tapadófelület, mint egy autón, viszont egy motor nincs is 1000-1200kg.
mod.: azért, hadd ne keljen már megdicsérnem, azt, aki engem zavar és szabálytalankodik itt a orrom előtt.
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
Nem téged faszfejezett olvasd el MÉG EGYSZER amit leírt aztán uzsgyi vissza alap 2. osztályba szövegértelmezést tanulni
On, személyes vélemény:
A motorosok közt is ugyanúgy van idióta mint autósok közt. Általánosítani hogy minden motoros idiota, szvsz nagyon csekély értelmi szintre vall.[ Szerkesztve ]
-
gt0618
tag
De azt ugye nem gondolod komolyan, hogy pl. 60-nal ment? Akár annyival is miért kellene lakott ter.-n menni? 50 és slussz. Kisebb eséllyel nyírod ki a szüleidet és a gyerekeidet, meg másokét, autóval is.
A féknyom előtt is fékezett gondolom. A többivel-ugye fizika-nincs mit vitatkozni. Gonodolom a motor tervezésénél ez szempont is. Azt gondolom fékezett a csávó a legjobb tudása szerint, mert az élete múlt rajta.
Az hogy valaki motorozik nem teszi szükségessé a közveszélyes közlekedést, és azt sem, hogy aki mégis így tesz, megvédje. Mindenki volt h*lye/felelőtlen/menő stb. Sokan nem élik túl. 25 felett ezért higgadtabbak az autósok is. Már egy csomó motoros ismerős meghalt, vagy majdnem. Részemről is, aki akar menjem, de ne a házam előtt.
-
A képek alapján nem tudom eldönteni mi van.
Ha felborult a Buzuki akkor marha gyorsan ment a motoros. Viszont marhára benyomódott az oldala, ilyet még ennek az autónak sem lenne szabad ha nem ment gyorsan.
A motor viszont nincs olyan iszonyúan összetörve + a srác is túlélte (ha 150-nel megy akkor valszeg meg is halt volna).A papa szerintem inkább infarktust kapott szegény mikor belement... ráadásul a JOBB oldalába...
Amúgy azokat a motorosokat én is utálom akik állat módon vezetnek. Viszont viszonylag kevés ilyennel találkozok. 1-2 volt már aki - a Mecsekben felfele menet - jött mögöttem (1 sáv volt felfele épp) aztán egy kevésbé veszélyes helyen (szerinte...) megelőzött, és utána elkezdett előttem padlófékezgetni... Azt hittem nekimegyek, le is izzadtam. Persze ha belemegyek véletlenül, én lettem volna a hibás... MIndezt azért mert egy 72LE-s autó egyszerűen örül ha 90-nel tud felfele kapaszkodni... és ez neki lassú volt...
Na, az ilyet lőném fejbe. A többit nem, mert aki tud is motorozni, illetve nem csak arcoskodásból vett egy durva gépet, az nyilván nem csinál iylet, és fel tudja mérni, hol, mennyivel lehet menni, tudja mi veszélyes...Ugyanúgy mint a magánrepülő - balesetek. MIóta minden újgazdagnak lehet repülője, persze hogy több zuhan le, mert nincs elég gyakorlatuk csak emberkednek.
A média meg... azzal tele van a tele lenni valóm. Mindent felfújank, és közben atom marhaságokat, félretájékoztatásokat közölnek... manipulálnak...
Elegem van belőlük.Amúgy autósok között is vannak ugyanilyen bunkók, sőt. Egyre többször van az hogy a 2 sávban kicsvel egymás mögött szabályosan haladó autók között levő kb. 1 autónyi helyen zuhan át egy harmadik, jellemzően új Swift (csak tegnap 3 ilyet láttam...!) én meg ne kapjak infarktust hogy majdnem elviszi a kocsim elejét.
@Kolombusz :
A vizsgán nem hangos... Arra vissza lehet tenni a gyárit...
Másrészt ha a gyár annyi dB-t ad meg a motorra amennyit, tehát a gyári pufó is hangos, akkor az legális is.Viszont mielőtt a motorosokat fikázzuk, jegyezzük meg hogy az autósok is csinálják ugyanezt... (Kipufogóval, gumikkal, stb.)
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
concret_hp
addikt
index = szánalom. miért olvas valaki indexet ha nem kíváncsi erre?
vagy fullba vagy sehogy :D
-
válasz concret_hp #27 üzenetére
Nyugi hogy ez este a híradóban is meglesz... De miért általánosít a média?
OK hogy csak ez a szenzáció, de akkor is UNDORÍTÓ.Mutogatni való hater díszpinty
-
biker
nagyúr
alig egy héttel ezelőtt egy harley-s ölt hasonlóan
hidd el, egy motor amikor így becsapódik, hogy meghal még a túlsó ülésen ülő is, az azonos az adott autóra mért oszlophoz ütközéssel, ergo ha egy autó biztonságos oldalütközési mutatókkal rendelkezik, és kettéhajtja a motor, az a fékezés után még bőven 100körül jött
láttam olyat is, ahol az egész motor bent volt az utastérben
most nézem a képeket, felborult a suzuki, basszus.
fizika, számoljunk?
1100kg testet felborítani és arréblökni egy 200kilós testtel mekkora erő kell? és ehhez mekkora sebesség kell, hogy meglegyen az 1/6 súlyú test erőtöbblete?
inkább ne, mert kiderül, az öreg nem is láthatta a motorost időbenElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
shev7
veterán
-
Vandit.
addikt
És persze a köcsög motoros nem halt meg. Mindig a vétlenek basznak rá.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
venember83
nagyúr
Nicsak egy suzukis
Szvsz nem a motorosokkal van a baj, ha biciklisként közlekedsz, akkor is magasról szarnak a fejedre az autósok, mert nekik elsőbbségük van, mert ugye ők autóban vannak... Kulcs a vezetési kultúra, ebben pedig ezen régió járművezetőinek 90%-a hiányt szenved. Ez van. Keleti varázs.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz venember83 #32 üzenetére
soha nem szabad általánosítani
itt meg eléggé gyanús, hogy nem a megengedett sebességgel ment a motor, papi megszokta ha még kicsia motor kimehet elé. hát kicsinek kcis volt csak "picit" gyorsabban jött a várt(megengedettnél)
Mondom úgy ezt, hogy jól tudom milyen a közlekedési kultúra MOon, egy évtizedig komolyan bicikliztem.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
#06658560
törölt tag
Kedves cikkíró! Az általad szóról szóra beidézett cikket elolvasni, értlemezni még véletlenül sem sikerült? Mert benne van két lehetséges ok: nem adta meg az elsőbbséget a motorosnak az autós, vagy KETTŐ NEM LÁTTA A MOTOROST: Utóbbi feltételezi, hogy a domborzati és útviszonyok oylanok, amilyenek, esetleg a motoros az észlelhető sebességhatáron túl érkezett.
Gyakorló autósként kipróbáltad már, mennyire lehet egy rizstorpedót észrevenni akár tükörből, akár oldalranzésből, amelyik közlekedik mondjuk 100+ km/h sebességgel? Pláne, ha az előszeretettel nem használt világítást is mellétesszük?
-
bocX
tag
indexet az előttem szólohoz véleményezném.
sztem motoros autós viszonylatban az idióták száma fifty-fifty.
egyébként az utóbbi időben egyre több motorost látok nem szágoldozni.
alapjában véve pedig...a közlekedési morálon kellene változtatni.hogy a cikkhez is irjak. az eset lakott területen belül történt, a csészealj az 50-el mindenkire vonatkozik, és itt jelen esetben tuti nem volt meg a betartása, de gyanítom nem is a duplájával ment, hanm még többel....
sz`al mindenki mérlegeljen...ha valaki száguldozik, és felkeni magát a villanyoszlopra, árokba, fára...az engem nem érdekel ...de ne veszélytesse mások életét.
én sem tartom be mindig a szabályokat, ha közlekedek, de körültekintően megyek.szerk. jó pár évvel ezelőtt eset. építettték környékünkön az elkerülő utat. kanalas gép vezetője körbenéz, sehol senki. kitoltat(na), de addigra fordult egyet a markoló 180°-ba. motoros 200+ -al jött. észre sem vette...semmiből. hát nem mondanám mi lett a végeredmény..durva.
de természetesen megvan a másik oldal is. autós ittasan ment ki közútra, kihajtott lakott területen kívül a szabályosan közlekedő motoros elé. motoros szerencsétlenül esett, meghalt. szal van mindkét oldalon bőven mit javítani.szóval a közlekedésünkön kellene változtatni (legyen autós, bringás, motoros) meg jó néhány szokásunkon, de az már más tészta.
[ Szerkesztve ]
sok munka és ugyanannyi lazaság
-
mazda626
addikt
Ma a városon sétálva legalább 30 motorost láttam. Közülük kb 25 ember ment, mint az állat, pedig a forgalom is nagy volt. A maradék öt túramotorosokból állt, akik egymás mögött szépen libasorban mentek, németek voltak, elöl a bácsika, hátul a nénike, mindenkin motoros szerkó + sisak. A száguldozók nagymotorokkal, fele sisak nélkül, majdnem mindegyik farmerban nyomta... Köztúton is Debrecen felé haladva a motorosokból csak vrum vrum hallik, és egy b+, ez necces volt...
Ehhez a motoros - Suzuki balesethez ennyit szólnék: [link]
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
Csak azok a potenciális gyilkosok közülük, akik szarnak a sebességkorlátozásokra magas ívből...
Ami még rohadt idegesítő, ha 2 sávos úton mindkét sáv bedugulva, motoros meg a 2 sáv között ezerrel el... Ilyenekért simán elvenném a jogsiját és a motorját is... -
Peat;)
veterán
A nagyobb teljesítményű, sportszerű gépen ülő motorosok közül én elvétve találkoztam olyannal aki a kreszt betartotta volna annyira mint egy átlag autós a sebesség tekintetében. Ebből talán sejthető a véleményem.
Én a motorosokra egyébként lakótelepen és csöndes utcákon és tópartokon haragszom, direkt produkálják magukat a pár tízezres rohadt hangos géppel vagy a krosszmotorral, quad-al. Néha már odáig jutok hogy kívánom hogy megálljon a közelben, egy kis eszmecserére, de valahogy csak az elsüvítés megy 80-al kb közvetlenül a lakóházak előtt, miközben rázza a fejét vihogva, bukó nélkül, hogy hűt a szééél...
Az ilyen nagyobb túramotorosokkal nekem sincs rossz tapasztalatom, azoknak a hangja sem vészes. Korlátozni kellene a gépek eladását, vagy 1 ember élvezetéért szívjon pár száz? (lakótelep) Az nem a modern társadalom jellemzője...
[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
nem általánosítanék, de ez elég tipikus, hogy pont a motorosok sírnak, hogy hogy bánnak velük az autósok, még akkor is lásd ez a cikk, amikor épp a motoros is olyan sáros volt mint a szuzukis, ha nem jobban
20m fékcsík után így széttolni egy szuzukis lakott területen, ez nem 50 vagy 60-nal ment az tuti
és egy motoros nem azért vesz 1000-es mocit mert a nyári szezonban majd csak egyszer vagy kétszer fogja kihajtani a mociját mogyoródon a gyorsulásin
workworkwork...
-
DeadMeat
veterán
válasz venember83 #32 üzenetére
Igy van szerensetlen motorosokat az autosok kenyszeritik,hogy zarovonalon lakott teruleten szaguldozzanak.Mert ha nem teszik leszoritjak oket.Szegeny szerencsetlenek.Vagy hogy a dugoban a sorok kozott cikazva nehany autot megkaristolva eloretorjenek.Bar ezt nem mind tudja megsinalni,a csopper tul szeles hozza...
Persze tisztelet a kivetelnek,amibol sajnos egyre kevesebbet latni.
O es van motorom,es hasznalom is mielott belekotnel..Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
#06658560
törölt tag
A képek alapján egy észrevétel: a motoros féknyoma a menetirány szerinti bal sávban, a felezővonal közelében van. Mit keresett ott? És ezek után hogy pördültek olyan pózba, milyen a borulás után látszik?És egyáltalán, ha a B oszlopnál találta el a Suzukit, akkor az még a a kanyarodás elején volt, vagyis a fékezés kezdetekor ha 100km/h tempóval jött, akkor lett volna a sebesége 27,7m/s, ez a reakcióidővel és midnennel együtt is kevesebb, mint egy másodperc fékezést jelent, akkor viszont nem lehetne a 20m féknyom. Amikor meglátta a Suzukit, akkor mire észlete, reagált rá, a fékrendszer elkezdett fogni, elérte a blokkoláshoz szükséges fékerőt, stb, ez szerintem legalább fél másodperc. Plusz ennyi fékezéshez, szerintem kellett egy jó másodperc. Ha az ütközésre becslek egy 50km/h-t, szerintem több de nem tudok pontosat modnani, ez meg nagyjából a sztenderd oldalütközésteszt sebessége aszem, szóval 50km/h, és fékezett mellé1 másodpercig, válasszuk mondjuk a lassulását 6m/s^2-nek, akkor megtett 25,75m-t az érzékeléstől a becsapódásig.kezdti sebessége pedig 60,6km/h. Ezen esetben észlelni lehetett volna az útviszonyok alapján a motorost, már ha ott volt, ahol kellett ovlna lennie. Azaz nem az út bal oldalán. Egyébként a becslésemben a következő tényezők a bizonytalanok: motoros becsapódási sebessége, lassulása. Az előzőt szerintem alulbecsültem, ha tényleg a mtoros borította fel az autót, és nem más ok miatt történt a borulás, valamint a lassulást alulbecsültem. Amire legyen elég annyi, hogy ha egy test 100km/h sebességgel közlekedik, akkor annak 6m/s^2 lassulással a fékútja 63,9 m. A mai autóknál, amik azért elég jó súlyosak, átlag 1500kg, ez a fékút szokott max 45 lenni, 42 felett a tesztekben veszélyesnek mondják. ennél egy motornak is jobban kell lassulnia, különösen egy olyan kaliberű sportmotornak, mint ami jelen balesetben is részt vett. hozzáteszem, jó állapotú fékrendszer esetén.
-
neduddki
nagyúr
HI!
a cikket olvasva nekem is a korrekt tajekoztatas esetere forgott az eszembe, a kepeket nezve mar igencsak mas a leanyzo vizzintes hejjzete:- (((
udv
neduddki
p.s. hova repult a motoros hogy ezt tulelte??? keresem a szenakazlat vagy a bokrot de nem latom...
mod: Kopi31415: szeritnem a fekezesre a g-t siman becsulheted
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
shev7
veterán
válasz #06658560 #43 üzenetére
"ha tényleg a mtoros borította fel az autót, és nem más ok miatt történt a borulás,"
Peldaul? Odajott Fekete Lacink es az oldalara boritotta az autot, mielott a tuzoltok odaertek?
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
neduddki
nagyúr
válasz #06658560 #45 üzenetére
HI!
hat ez inkabb mak mint motorosruha, meg hogy semmi nem volt ott
ha mar a nemetekt emlegeted a 90es evek elejen volt egy ojjan kep ahol egy nagy kawa ert utol egy elekenyarodo audit az auto yakorlatilag kettenyil a motor meg az utasterbe agyazodottudv
neduddki
mod: ha van hejje es makja van es ki tugya csuszni akkor semmi baj, de ha mar vmi megdobja akkor jon a balhe:- (((
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nesa
veterán
Azert van am jopelda is en halotam olyat aki piszok meno volt fouton es megalt igaz 1kerekezes kozben a menok is hibaznak es van hogy 1 karjukat levagja 1 kresztabla a masik meg szillankosra torik es levagjak ..a korhazba lattam a csokat nemtudtam sajnalni kicsit se ..... de legjobb hogy senkinek nem esett semmi baja ....
-
DeadMeat
veterán
válasz #06658560 #45 üzenetére
Az az utes ellen nem ved nagyon Kifekudni kitudod benne az esest,de ha repulsz egyet nemigen ved.
Amugy lattam en is ilyen eldobos balesetet,szepen ahogy a nagykonyvben levan irva eldobta a faszi a mocijat,nem is lett volna gond ha a csuklos ikarusz nem lett volna kozel hozza.Igy lebontotta a kipufogot a buszrol szerencstelenMar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
#06658560
törölt tag
Ha megnézed a lánglovagok oldalán a képeket, az utolsó szedetben látszik hol volt a féknyom. A vasúttal átellenes oldalnál. ennek ellenére szinte a vasút felé esett az autó, a motorral együtt, úgy, hogy a horpadás felfele van, azaz pördült egyet elég szépen. Viszont egy balra kanyarodó autó, amibe jobbról jön az erőhatás, hogy tud szinte egyenesen menni? Ezért kételkedem a pozíciókban, hogy mi hova ment.
Aktív témák
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Milyen egeret válasszak?
- EAFC 24
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Háztartási gépek
- További aktív témák...