- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
worxland
addikt
Lámpa felismerés és szükség esetén megállás
Automatikus elindulás lámpánál
Elsőbbségadás és biztonságos elindulás (csak ha nem jön senki) - egyenrangú kereszteződésnél is
Elsőbbség felismerése
Körforgalomban autózás
Navigációkövető önvezetés
Automatikus akadálykikerülés (záróvonal-átlépéssel, ha kell - lehet az akadály útépítőbólya, ember, biciklis, kuka, parkoló autó, stb.)
Sebességkorlátozó tábla felismerés és az alapján tempomat-állítás
Automatikus sávváltás (elhaladáshoz, irányváltáshoz)
Kanyarodás (védett és nem védett lámpánál, jobbra és balra, többsávos kereszteződésben is)
Önvezetés felfestés nélküli úttesten
Lassítás fekvőrendőrnél
Teherautó/kamion mellett elhaladásnál nagyobb térhely hagyása félrehúzódással
Adatgyűjtés és küldés a cégnek a szoftver fejlesztéséhez (máshol ezt nem szoktuk szeretni, de itt teljesen érthető)hirtelen ennyi jutott eszembe
Ezeket tudja a Lexus vagy a Camry?
Vagy tudnak valami level 2 trükköt, amivel jobbak a Teslánál?
Persze a Tesla a fentieket még folyamatosan tanulja, így néha/sokszor hibázik benne, de fejlődik napról napra, bétáról bétára[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
oliblood88
csendes tag
Ezeket mind tudja magatol, vagy csak emberi felugyelettel? Amikor barmi baleset van egybol jon a duma, hogy ez nem onvezetes, folyamatos felugyelet kell, le is kellett okezni hiaba full self driving a neve.
Ez kb olyan, mintha egy tanulovezeto mellett ulnel es vaganykodnal, hogy a tanitvanyod mennyit tud. Amig a kocsin kint van a T betu addig nem pihenhetsz mellette, folyamatosan felugyelned kell. -
opr
veterán
120-nál 283km-t mértek valós felhasználás mellett, 10 fokos, szeles időben. [link]
Ok, nem 130, de a 180-200km közel sincs a valósághoz, inkább 250km az. 20-80% között 9.4(wltp)km/perc a töltési tempó [link] , legyen ez a valóságban mondjuk 7km/perc, tehát ha egyszer megállsz egy fél órás pisi-kávészünetre, máris visszajött 210 autópályás km. 10p apatt 70, 20p alatt 140.
Ez már bőven nem a városon kívül használhatatlan szint szerintem, én már simán elfogadnám, teljesen kompromisszummentesen tudnám használni."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Elite: Dangerous
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Toyota topik
- Fotók, videók mobillal
- Politika
- Yettel topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...