Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bdanyy

    addikt

    Nekem N95-el voltak kisebb gondok gariztatásnál. PPIetchez vittem garis javításra, beszéltem előtte telefonon ppivel és nokiával is, mondták hogy vihetem oda garis javításra. Pár hónappal később meghalt a teló kijelzője, és mivel a kijelző 3adszorra adta meg magát (3 hónapos korára 1 hónapot töltött már szervízben, kb 2006 júlisig április végétől, mindig a kijelző miatt), ezért gondoltam hogy betelefonálok az ügyfélszolgálatra, hogy ez azért kicsit kellemetlen bármilyen telefontól, hogy abszolút nem megbízható hiába első szériás, erre mondták, hogy vigyem be bármelyik szervízbe, és kicserélik. Bevittem egyik nokia mintaboltba, ahol nem akarták elfogadni a garanciát, mivel volt csúszka billentyűzet és szoftvercsere korábban a ppinél, ekkor mondtam hogy bebszéltem az xy-nal ügyfélszolgálaton (mindig írjátok fel :) ) . Ezután eltűnt egy negyed órára, majd visszajött, hogy igazam volt, és adtak egy új telót 2 nappal később. Mi történt volna, ha pl megsemmisítik a garimat? Kapok egy új tiszta lapot?

    http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

Új hozzászólás Aktív témák