Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz PoNR #6 üzenetére

    Erről volt már szó régen, hogy nincs értelme rágyúrni a taktikai képességekre mondjuk egy fps-ben, mert amint elkezdenek csapatban mozogni, fedezéket használni és szinkronban támadni, ne adj isten mögéd kerülve (mindig más megoldással), azonnal jön a hiszti az átlagos játékostól, h csal a gép. Mert ugye elég pár ellenfél egy nyitottabb pályán és az egyszeri játékosnak esélye se lenne. Mire feloszlana a füst amíg tűz alatt tartanak, vki máris mögéd került.
    Senki nincs kiképezve harci taktikákra, ezért egy ilyen AI könnyedén bedarálja a játékosok 99%-át.
    Azt meg ugye könnyű belátni, hogy szórakozni akarunk, nem pedig 5 másodperc alatt meghalni egy katonai vagy speciális erők taktikai szimulációjában. Ez frusztrációt okoz, nem élményt. Az élmény az, mikor az AI kirohan a puskacső elé és Rambo módjára irtod az ellent. ;)

    Ui: és ez full komoly. Ezt hozta ki az akkori felmérés is, hogy akkor élvezték a játékot a legjobban, hogy ha csak szemből támadott az AI, nyomokban felfedezhető taktikai "próbálkozással" és gyenge fedezék használattal (kilógó testrészek tipikus példa, úgy az összes játékban belőhető az ellen fedezék mögött is).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák