Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DanD88

    tag

    válasz Meteorhead #9 üzenetére

    "Ez nagy ütőkártya a nem létező konkurencia kezében, akik minden más játékban sokkal jobb perf/watt és perf/price mutatót tudnak felmutatni, mert az egész kártya fog tudni dolgozni."

    Fanboyságot félretéve (mivel rendelkezem Polaris kártyával) - sajnos most sincs sehol a konkurencia perf/watt-ban, és ez sem fog segíteni, mivel ha nem nvidia és radeon kártyán ugyanúgy nem használod a sugárkövetést az nvidia kártyán nem fognak dolgozni az ezt segítő részegységek, tehát nem fogyaszt + energiát - kb. ott lesz mint egy Pascal++.

    "AMD még akkor is tovább csiszolhatja a GCN-es szoftveres implementációt, hogy a konkrét effekt számolása legyen csak ~50%-kal lassabb, ami messze nem 50%-kal lassabb FPS-t jelent."

    Az nvidia saját kártyái 8x lasabbak a raytracing-ben a ráragasztott tech nélkül - a saját implementációjukban - de mivel jelenleg ez az egyetlen járható út (mivel csak ehhez van jelenleg hardver ami tudja is futtatni az effekteket több mint 30fps-el).

    Egyezek hogy ez lehet nagy bukás is az nvidia számára, viszont mégnagyobb lehet az AMD számára ha az nvidia féle RTX felé tolódik lassan minden és nekik nincs megfelelő implementációjuk.

    Minden esetre nem hiszem hogy az egész valósidejú raytracing el lesz felejtve pár játék után, max. hogy nem most lesz felkapva hanem mondjuk 5-10 év múlva egy más implementációval.

Új hozzászólás Aktív témák