Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SylverR

    senior tag

    válasz kigyi_23 #51 üzenetére

    Nem az a kérdés, hogy elbírja-e. Minél több efekt-layert kap egy játék, annál jobban nől a lag. Itt ez a probléma elsősorban, nem az fps. Ha kikapcsolod a motion blurt, ssao-t élszűrőt, leveszed az anisot 4-re, vagy átrakod trilinearra (hiszen a valóságban ha körül nézel, nem azt látod amit 16x anisoval, hanem inkább amit 4x körül) akkor talán lecsökkenhet annyira a lag egy játékban, hogy élvezhető legyen. Én itt msot a Croc 2-s példámnál nem feltétlen a részletességre gondoltam. Arra is, persze. De egy mai gpu röhögve kiköhögné a Croc 2 grafikáját egyszerre 100szor futtatva.
    A probléma a dx9 óta megjelent új efektekkel van, amikkel a valósághűség megközelítése a céljuk, de engem még sima monitoron is inkább zavarnak. SSAO lehet jó, nem volt alkalmam kipróbálni játékban még. De a motion blur, depth of field, meg a fov inkább csak idegesít, mint játékélményt növel. :(

    [ Szerkesztve ]

    Nem!

Új hozzászólás Aktív témák