- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SylverR
senior tag
Engem még mindig zavar ez a késleltetési dolog. Olyan nagyon nem bírnának elviselni az emberek "trú3d"ben egy olyan szintű grafikát, mint ami például a Croc 2-be volt? Azt meg azért mégis csak röhögve kiviszi ma még egy mobil hardver is. Nem kell rögtön Crysis-részletességbe beledobni a playert. Kezdetnek egy ilyen Croc 2 szintű részletesség is megtenné. Jó nagy bejárható térrel. Jójó, tudom. Azt is fejleszteni kellene hozzá. Meg akkor a játékok egyelőre játszhatatlanok alatta. És? Szerintem egy GTA-t vagy bármi más random játékot nem lehet OR-rel tolni. Ahhoz kifejezetten oda fejlesztett játékmenet kell. Szvsz.
Nem!
-
SylverR
senior tag
Nem az a kérdés, hogy elbírja-e. Minél több efekt-layert kap egy játék, annál jobban nől a lag. Itt ez a probléma elsősorban, nem az fps. Ha kikapcsolod a motion blurt, ssao-t élszűrőt, leveszed az anisot 4-re, vagy átrakod trilinearra (hiszen a valóságban ha körül nézel, nem azt látod amit 16x anisoval, hanem inkább amit 4x körül) akkor talán lecsökkenhet annyira a lag egy játékban, hogy élvezhető legyen. Én itt msot a Croc 2-s példámnál nem feltétlen a részletességre gondoltam. Arra is, persze. De egy mai gpu röhögve kiköhögné a Croc 2 grafikáját egyszerre 100szor futtatva.
A probléma a dx9 óta megjelent új efektekkel van, amikkel a valósághűség megközelítése a céljuk, de engem még sima monitoron is inkább zavarnak. SSAO lehet jó, nem volt alkalmam kipróbálni játékban még. De a motion blur, depth of field, meg a fov inkább csak idegesít, mint játékélményt növel.[ Szerkesztve ]
Nem!
-
SylverR
senior tag
válasz BomiBoogie #59 üzenetére
Tudom, hogy léteztek, és léteznek is ilyen eszközök. De nem terjedtek el (legalábbis PC-n), és főleg az a tipikus "trespasseres" játékmód sem terjedt el vele együtt. Így sajna csak egy hitfosztott álom maradt.
[ Szerkesztve ]
Nem!