Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz rudi #158 üzenetére

    koncentrálva a dolog első felére, ha nem is szó szerint leszarták a szabványt, de mondjuk törvényes keretek között ott feküdtek neki keresztbe, ahol a minél erősebb DX9 támogatás és az ATI szívatása miatt nem szégyelltek. a g80 64 textúraszűrője szerintem kész röhej (ie. feleslegesen sok), a float2-re optimalizált végrehajtók kész röhej, az alacsony VS/GS batchméret kész röhej. és most meg tolnák el ezerrel a játékokat a minél magasabb TMU használat irányába, hogy ha már náluk nem gyors, akkor legalább a konkurenciánál legyen lassú. én nagyra tartom az nVidia ügyességét a pozícionálásban, meg azt is, hogy a piaccal foglalkoznak, és nincs a fejük a technológiai felhők között, de ezek a húzásaik kezdenek kimondottak felhasználó-ellenessé válni...

    Abu85: a Crysis vajon a faleveleket textúrázza, vagy pár kis objektumból rakja össze? marhára nem mindegy, a darabszámukat tekintve...

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák