- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple notebookok
- Házimozi haladó szinten
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Ez egy haszontalan cikk, téves információkkal
Ez nem cikk, hanem egy MTI közlemény utánközlése. Hogy az Innovációs és Technológiai Minisztérium nincs képben a jogszabályokkal, az őket minősíti.
Éppen arról nem írnak, mik azok amik valóban változtak, és jelentősek.
Írnak majd. Jövő héten. Darabokban, szombatonként közlik a változásokat, ez már a második vagy a harmadik adag, ljön még/volt már.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Ráadásul még életszerűtlen is, mert ha mondjuk a vevő a kiskerbe viszi a gyártói garjegyes terméket javítani, az elviszi a márkaszervizbe, ott elkészül, akkor ott az elkészülés idejének azt a napot írják a jótállási jegyre, és annyival hosszabodik a jótállás (ezt a részt a szerviz tölti ki és a másodpéldánya náluk is marad), Namost tegyük fel, hogy dec. 23-én elkészül valami, értesítik a kiskert, egyben bepecsételik a 23-ai dátumot. A kisker nem ér rá elmenni érte dec. 24-én, 28-a az első munkanap, tehát papír szerint bukott a vevő 4 nap garit, miközben ténylegesen 28-a előtt esélye sem volt használni a terméket, mert az még nem volt a kiskernél.
-
asdf_
veterán
Ez rendben van, de pont az életszerűtlenségét próbáltam példázni azzal, hogy ugyan helyben kell tölteni egy jegyzőkönyvet, oda A dátum kerül, de a szervizből a termék garjegye (amibe a kisker nem írhat, azon nem módosíthat, és másodpéldánya a szerviznél marad, a gyártói rendszerbe felkerül) a javított termékkel viszont már kitöltve, mégpedig B dátummal (amikorra a szerviz a javitast elvégezte) érkezik. És A, valamint B dátum a legritkább esetben fog megegyezni.
-
TheSpy
csendes tag
Ez egy valós példa lenne azzal, hogy persze jóhiszeműen sajátpénzemen visszaküldtem annak, akitől vásároltam, hogy minél gyorsabban megcsinálják, ez végül 50 nap alatt sikerült is.
Jótállási időn belül most megy tönkre 2x egy corsair táp. Összesen már több mint 100 napot töltött a szervízben. Kiszerelés beszerelés feladás is idő. Az idő meg pénz, a pénz meg kár ez esetben. És ezután még hülyének is néznek. (lásd csomagolási dolgok, stb.)
Csak, hogy mennyire szigorúak véleményem szerint a jelenlegi szabályok: (azért írok véleményt mert nem vagyok jogvégzett)
A bojleres példánál maradva, ha tényleg jótállás alá eső hiba az oka annak, hogy szerelni kell a bojlert és ehhez le kell engedni a vizet mondjuk, akkor bizony a víznek az árát is meg kell téríteni. Persze tudom, hogy ebben az esetben ez filléres dolog, de az én esetemben a táppal már sok-sok beleölt óránál tartok.
Ide vonatkozó Ptk. rész véleményem szerint:
6:174. § [Kártérítés kellékhibás teljesítés esetén]
(1) A kötelezett köteles megtéríteni a jogosultnak a hibás teljesítésből eredő kárát, kivéve, ha a hibás teljesítést kimenti.A kereskedőknek igen is fel kell mérniük végre, hogy szart nem lehet eladni. Azért a kereskedőknek, mert velük állok kapcsolatban a vásárlásnál. Persze ő úgy is tovább passzolja az importőrének, de nekem ehhez már semmi közöm.
milan26: Igen lehet szakszervízben is javítást kérni. De ez a fogyasztó döntése, tessék neki elmagyarázni miért jár úgy jobban. Én tuti hálás lennék, ha ilyen tippet kapnék a kereskedésbe, ez így rendben van.
-
FattyDove
őstag
Az ugye megvan, hogyha leadod közvetlen a szakszerviznek a terméket, akkor sokkal hamarabb javítják, mintha beiktatsz egy teljesen felesleges harmadik felet (mm), aki majd elpostázza a központba, majd a központ tovább küldi a szervizbe?
Az MM egy forgalmazó, nem gyár vagy szervíz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Telekom mobilszolgáltatások
- TP-LINK routerek
- További aktív témák...
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek