Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz FattyDove #42 üzenetére

    Ez lényegtelen, forgalmazóként jótállási kötelezettsége van, sőt, január 1-től már az is lesz, hogy 30 napon belüli. Ha a szádban van a vásárlás helye, a szerviz meg 25 km-re, akkor nem fogsz a szervizbe menni a készülékkel. Esetleg ha csak 10 km-re, akkor sem.
    A közvetlen leadom a szervizbe dolognak eddig megvolt az a "hátránya", hogy mittudomén ül a szerviz rajta másfél hónapja, az ügyfél ezt megunja, elmegy a boltba asztalt verni, hogy PTK szerint neki ez jelentős kényelmetlenség, és elege van kéri vissza a termék árát, az eladó bolt meg csak pingivnezik, és csak annyit tud mondani elsőre, hogy álljunk már meg egy pillanatra, ebben a másodpercben hallottam róla először, hgy szervizben van a cuccod. Ha direktben a boltban adja le az ember, akkor ők tudnak róla az első pillanatttól kezdve és akkor így egyszerűbb is számon kérni őket, no meg van alapja is.
    Hogy a szerviznek mostantól(?) értesítenie kell az eladó szervet is, hogy hozzá került egy javítandó termék, na erre is kíváncsi leszek, hogy a valóságban hogyan fog működni.

    [ Szerkesztve ]

  • petymek

    senior tag

    válasz FattyDove #42 üzenetére

    Az ugye megvan, amennyiben a Mediában leadod, nemcsak semmi hátrányt nem jelent, de megkímélhet gondoktól is. Arról nem beszélve, számos terméknek csak Pesten van szervíze. Én nem vállalom soha a küldözgetést sem. Sem anyagi vonzata miatt, sem biztonsági okoból.

    Gondolom az is megvan, hogy pont a Mediába leadott termék javítási idejét alig befolyásolja, hogy náluk adtak le.
    Nem ülnek rajta, hanem továbbítják.

    A leglényegesebb pedig, hogy vele állsz jogviszonyban, és nem a szervízzel.

    [ Szerkesztve ]

    Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.

Új hozzászólás Aktív témák