- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
strogov
senior tag
válasz -Skylake- #14 üzenetére
" Ez nyilvan hozza magaval, hogy telon idobek kevesebbet jatszol ezek hianya miatt, ezert a jatekok is rovidebbek. Legalabbis az en velemenyem ez."
SWGOH tavaly kicsit több mint 140 millió USD-t hozott. EA mobil magasan legjobban teljesítő játéka volt. A játékban töltött átlagos idő napi 3 óra/játékos. Nem nevezném kevésnek.
Még a Pokemon GO-nak is több mint 1 óra az átlaga (aktív account).