- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Gaming notebook topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPad topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Európában Moto G85
ma Tegnap mutatkozott be Kínában a Moto S50 Neo, ami az európai oldalakon Moto G85-ként manifesztálódott.
-
Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
gp Sajnos megszokott dolog már, hogy a sorozat egyes részei egy idő után megvásárolhatatlanok lesznek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wounton
csendes tag
Csak gyorsan leírom saját tapasztalataim, pontosabban hogy mi nem tetszett nekem az eddigi részekkel kapcsolatban (kampányt sosem játszottam):
H3:
- Nagy pályákon a macska-egér kergetőzés (és hogy a gép állandóan azzal csalt, hogy véletlenül pont a fel nem fedett területek/foltok szélének utolsó pixelénél áll meg mindig).
- Kevés másodlagos skill.
H4:
- Mikor kijött, egész sokat játszottunk vele, de minap elindítottam és pár percnél tovább nem bírtam (konkrétan csata közben kellett kilépnem, olyan szörnyű volt az izometrikus nézet és a hatalmas csatatér; pedig a tápolható hős nagyon bejövős volt annó)
H5:
- Nagyobb pályákon nagyon sokáig lép az AI (még a legújabb gépeken is) és ez szvsz megöli a játékmenetet. Hatalmas térkép 8 játékossal? Kizárt. Hacsak nem akarsz akár percekig várni két kör között...
- Az Academy faj szvsz nagyon tápos a kívánság szerint összeszerelhető és egyenként a lényekre pokolható artifaktokkal. (kizárólag nagy térképeken szeretek játszani).
H6
- Itt egyedül a 3 alap nyersi és skill rendszer felépítése/megoldása nem tetszett. Valaki csinálhatna egy modot, ami wheel-be rendezi a skilleket és random adja őket (így szinte mindig ugyanazokat választottam ugyanolyan sorrendben).
H7 (jelenlegi 1.6 verzió alapján)
- Az AI hihetetlenül ostoba (viszont rohadt gyorsan lép, gondolom van összefüggés).
- A térképszerkesztő (és random generátor) nagyon fasza lenne, ha nem kellene egy szerverpark alá. 8GB RAM-ot csak a szerkesztő elindítása úgy felzabál mint a pinty. Egy 200x200-as random tereppel rendelkező térkép legenerálása (nálam) majd' 40 percig tartott.
- Az előző probléma miatt nagyon kevés még az elérhető (és igazán jól kidolgozott) térkép.Röviden ennyi
A 3 volt az első amivel játszottam, először csak nagybátyám játékát figyeltem ő meg magyarázott ("na és most hogy nyertünk, örül a ló").
De a 7. rész ami nagyon tetszik, a játékmenet és a játékmechanika a 3. részt idézi csak - értelemszerűen már - sokkal szebb grafikával. Ha az AI-t megcsinálják és elkezdenek ömleni az új mapok hozzá, nem kérdés hogy ha választanom kell a kettő közül, akkor a 7-et választom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI MAG B650 Tomahawk Wifi újszerű alaplap, 21 hó garancia. Áfá-s számla.
- Akció! RGB Gamer PC Számítógép játékra! I7 8700 / RTX 3060Ti / 32GB DDR4
- Mathey-Tissot Evasion 42mm Svájci Zafír óra eladó! Makulátlan! Ingyen FOXPOST!
- iPhone 14 PRO MAX 1TB (1024GB) gold kártyafüggetlen! Akkumlátor 100%!
- MSI GF63 THIN 10SCXR - 15.6"IPS 144Hz - i5-10300H -8GB - 256GB SSD - 1TB HDD - GTX 1650 - Win11 -HUN