- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
Dettó. Egy csomó jó dolgot vezettek be a 4. részben, csak a célközönség sajnos leragadt a béna animációkon, a bugos kivitelezésen (ezen a későbbi peccsek sokat javítottak), no meg azon, hogy a 3. részben bevett stratégiák nem működtek...
Miben volt jobb a 4. rész az elődöknél?
1. Hősfejlesztés. A 3. részben, miután elfogytak a skillek helyei (azaz legkésőbb a 23. szintnél), teljesen okafogyottá vált a fejlődés. A varázstárgyakkal együtt akár 30-40 közötti primary értékek mellett, nem igazán számított +1 Attack/Defense stb. A 4. részben viszont nem lehetett "kimaxolni" a hős skillfáját: összesen 20, 5. szintig fejlődni képes tulajdonságot vehetett fel.
2. Véletlen szerepe a fejlődésben. A 3. részben általában jobban járt az ember, ha újrakezdte a kampányt, ha nem kapta meg mondjuk a földmágiát: nélküle nem volt mass slow, és teleportálni is csak a legközelebbi várba lehetett. A 4. részben, mivel csak 9 "elsődleges" skill volt (amikhez fixen hozzá volt drótozva 3-3 "alskill"), pontosan úgy fejleszthettem a hőst, ahogy szerettem volna (ehhez hozzájárult az is, hogy szintlépéskor nem csak 2, hanem 3 opcióból lehetett választani).
3. Kiegyensúlyozott várak. A közvélekedéssel ellentétben, a 3. rész volt kiegyensúlyozatlanabb (én legalábbis senkit nem láttam mondjuk a mocsaras várral kampányt játszani: általában a lovagvárat, esetleg a fekete sárkányos várat preferálta mindenki). A 4. részben - főleg a variálható seregek miatt - nincs "legjobb vár": a vámpír miatt legjobbank tartott nekró vár is elvérezhet mondjuk a titánváron, ha mechanikus egységekre gyúrunk rá...
4. Karaván.
5. Hősök közvetlen harcolása.A folytatások már nem kötöttek le. Az 5. résszel perceket, a 6.-kal órákat játszottam, a 7. részt szerintem ki sem fogom próbálni.
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
mcs
veterán
Hát nem semmi amúgy, hogy mekkora népszerűségnek örvendenek a Heroes régebbi részei. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy más hozzám hasonló, kevésbé fantasy megszállott játékosokat is le tudnak kötni, és nagyon ritka az ilyen játék. Az Unreal Tournamenteken kívül a harmadik és negyedik Heroes a kedvenc játékaim.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest