- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mcs
veterán
Nekem a 3 és a 4 a favorit, amik érdekes módon pont a tűz és víz egymáshoz viszonyítva. A 4ben nagyon szeretem a hős harcba való bevonását, bár kissé nevetséges, amikor hármasával-négyesével rugdosod a fekete sárkányokat egy grandmaster harcos barbárral.
-
mcs
veterán
válasz #70869248 #24 üzenetére
Na amit még elfelejtettem írni a 4ről, hogy nagyon hasznos újítása volt az, hogy bármelyik szörnyed elé beállhattál védeni őt, így például nem tudta kapásból az íjászaidat gyilkolni az ellenfél. A 3 nál, de a 2nél végképp idegesítő volt az, hogy kapásból a marksmenekre és elfekre mentek rá.
-
mcs
veterán
Nálam ez a stratégia vált be mindig 3nál, bár én leginkább random generált mapeken játszok:
- Első héten ebben a sorrendben kiépíteni mindent: Town Hall -> 5ös szintű lényekig minden telephely -> Citadel -> 1es Magic guide -> Blacksmith vagy Marketplace, amelyik szimpatikusabb a kettő közül. Mindeközben gagyibb ellenfelek legyőzése, és az összes éppen lehetséges erőforrás beszedése, illetve a ládáknál véleményem szerint érdemesebb az XP-re gyúrni, mint aranyra
- Következő héten a legközelebbi szomszédos vár meghódítása, további nyersanyagok bevétele, és mindeközben City Hall -> Castle -> Capitol, majd a maradék három szintű lényhelyek kiépítése. A lények fejlesztését általában felsőbb szintekről kezdem és persze elegendő nyersanyag mellett, kivéve, ha például master gremlinről, grand elfről vagy marksmanről van szó. Ha szegényesen állok neki fejleszteni, akkor következő hét elején nem tudom az összes elérhető lényet megvenni.
Level uppoknál hőstől függően én elsősorban a védekezésre, támadásra, varázslatokra és az intelligenciára (mana) gyúrok.
[ Szerkesztve ]
-
mcs
veterán
válasz Antonius1978 #100 üzenetére
Igen, alapvetően tök jó elképzelés, de a végletekig lehet túlzásba vinni, mert a hős támadása és védekezése minden szintlépéskor fejlődik. Ha még az íjászatot is maximális szintre nyomod, akkor pedig akár megadragonoknak is nyomhatod a ,,heccsatokat".
Amúgy szerintem a kettő legveszedelmesebb vár a játékban az Order meg a Death. Előbbinél a dzsint, utóbbinál pedig a vámpírt elképesztő módon ütőképessé tették. Bár a dzsin csak varázslatokban erős és bármikor lebénítható confusionnal vagy blinddal, a vámpír bizonyos mennyiségben szinte elpusztíthatatlan hús-vér ellenfelekkel szemben főleg amiatt is, hogy élőhalott, így teljesen immunis a lélekvarázslatokra. -
mcs
veterán
A varázslatok szétválogatásával annyi aprócska gond volt csak, hogy a Chaos kapta meg az összes olyan sebzőt, amik a 3ban minden vár számára elérhetőek, mint a magic arrow, lightning bolt és implosion.
Egyedül az Order kapta meg az ice boltot, ami még a dzsin és a víz elementál tömegpusztító lőszere.[ Szerkesztve ]
-
mcs
veterán
Jujj, a nature szinte pofátlan módon kapta meg a creature portalt, aminek a megépítése ráadásul még olcsó is, és rengeteg lényt termel naponta. Én főleg a víz elementálokra és mantisokra gyúrtam rá, mert előbbi az ice bolton kívül még lassítani, és homokot szórni is tud, a mantis (sáska) pedig gyors, maximális szintű, és a gyengítő varázslata a felére redukálja az ellenséges lény és hős támadóerejét.
[ Szerkesztve ]
-
mcs
veterán
Szerintem inkább csak igyekeztek fenntartani az egyensúlyt a fejlesztők, mert itt-ott van kilengés rendesen, és elég csak a vámpírra gondolni. A barbároknál tényleg vannak eléggé bitang lények, de sajnos erősebb mágiával percek alatt taccsra lehet vágni őket. Hiába fejleszted a hős ellenállását, az csakis ő rá fog kiterjedni, és nem a csapattárs lényeire, így az övékét csak artifactekkel tuningolhatod. Egyedül a küklopsz ellen kell kicsit jobban ügyeskedni, de ha nagyon jártas vagy a játékban, akkor az ellenséges barbár seregeknek lőttek. Szerencsétlen behemót életerejét és gyorsaságát nagyon lehúzták, így talán érdemesebb választani helyette a viharmadarat, mert egyrészt olcsóbb is, másrészt a villámja hatalmasat tud csapni, persze cserébe gyengébb fizikumú. Egyedül csak a fekete sárkányokkal szemben van szopás neki, mert arra aztán próbálhat csapkodni bármit.
Ami elkeserítő, az az ogre mágus hasznavehetetlensége, mert a bloodlustja fabatkát se ér, és hiába 85 a hp-ja, a leggyengébb védekező a saját szintjén.Az, hogy a pikemannek éppen visszacsapnak-e vagy sem, az a támadási távolságától függ, ugyanis ha közvetlen közelről csapsz oda valakinek, akkor ő is kap a pofájába. Amúgy valóban hasznos jószág, amit elsősorban az íjászaim levédésére használok. Lovagoknál nekem az angyal a fő favorit, bár a championnel is lehet meglepetéseket okozni azzal, hogy bizonyos támadási szögekben nagyobbat csap.
Még a legalapabb szintű squire is érdekes, mert az ő bénítása nem varázs alapú, így nagy mennyiségben még a fekete sárkányt is tudod hatástalanítani vele egy kör erejéig, ha szerencséd van.Chaosban a medúza itipikus sz@rházi dög, mert még lövéskor is dermeszt, hát még a Nightmare a terror varázslatával.
Náluk csak a hydrát sajánlom, hogy mennyire csiga lett, és a széles termete miatt közlekedni is nehéz vele, ha tele van a harcmező fákkal és sziklákkal.[ Szerkesztve ]
-
mcs
veterán
A lovas féle first strikera jól emlékszel, hogy ő csap először.
3. szinten kényszerből én is általában zaelotot vettem, kivéve, ha egy kis változatosságot akartam a crusaderrel, ami kőkeményen tudott sebezni a dupla csapásával, és hasonlóan volt 50%os death elleni varázsvédelme is, mint a zaelotnak.
A mágusnak sose voltam különösebb híve, mert alapvetően szörnyen gyenge. Esetleg a mérgezéséből lehetett sok hasznot húzni, de a magic fistje lehetett volna néhány hit pointtal erősebb is. Az a gólem, amelyikre gondolsz, a mechanikus, törpe által vezetett sárkány gólem, ami ugyanúgy first strikeolt, mint a lovag, és felépítéséből adódóan a lélek varázslatok nem hatottak rá. Talán még a vámpír se tudott életet szopkodni belőle, ha jól rémlik, és ezért is volt ajánlatos bevetni a nekrók ellen. Ami különleges képessége volt még, hogy a legmagasabb prioritású first strikeja volt, vagyis minden más first strike képességű lény nem tudott előre csapni neki.
Fehér tigris is strikeolt, gyors is volt, erőset is csapott, de azért nah, az elf hosszabb távon mégis hasznosabb tagja volt a nature seregnek. A csalándarázs eszembe nem jutott először, hogy micsoda, egészen addig, amíg utána nem néztem neten. Őt poénból anno pipacsnak neveztem el.
Az unikornis és griff talán az egyetlen olyan páros egy adott szinten az egész játékban, amit hasonló kaliberűnek lőttek be, vagy csak én látom őket így. Előbbi ugyebár időnként vakított, utóbbi pedig minden alkalommal visszacsapott egy menet alatt, akárcsak a 3ban a royal. 4. szinten a főnixet is szerettem használni, de a tündérsárkány mégiscsak szívatósabb volt nem csak a varázslatai miatt, hanem még ő maga is visszatükrözte azokat.
Nekróknál kettes szinten pont a kutyákat használtam leginkább, de a szellem is hasznos az öregítésével, és ők még gyarapodnak is advanced-expert nekromanciával minden győztes csata után. A zöld takony lövölde venom spawn szó szerint istencsászár, imádtam én is, és hasonlóan az ördögöt is, ami ugyan nem tartozott a legerősebb négyes szintű lények közé, de a masszív jégdémonjait idézve gané módon szinte bárkit lazán le lehetett fagyasztani. A csontsárkányokra húsvér egyedek közül csak a berzerkernek volt mersze visszacsapni, viszont utólag ő is hátrébb húzódott a sárkány rémisztése által. A kentauroknál és orkoknál nagyon zavaró tud lenni a pontatlan célzásuk, de előbbit amúgyis közelharcban érdemes inkább erőltetni, mert abban viszont talán a legerősebb 1es szintű lény. A hárpiát pedig szó szerint szénné alázza a nomád.[ Szerkesztve ]
-
mcs
veterán
válasz Drenadar #150 üzenetére
A vámpír minden ütéskor szívta az életet, de pl a dread knight nem mindig vetette be a blow attacket, mint ahogy a madár is a villámcsapást. Érdekes módon a mighty gorgon gyakran adta a death staret, és főleg erősebb lények ellen gyilkolt nagyobb mennyiségben. Nem gondoltam volna sose, hogy az Egon által leírt valószínűséggel működhetnek ezek.
[ Szerkesztve ]
-
mcs
veterán
válasz szupermacs #158 üzenetére
A Heroes történelmének legratyibb vára. A négyes és ötös szintű elementálok nevetségesek a 35-40es hpjükkel, emiatt baromira nehéz nyerni velük más várakkal szemben.
-
mcs
veterán
válasz szupermacs #165 üzenetére
Hát még amikor megszerezted a Grailt, és megkaptad általa az összes létező varázslatot.
-
mcs
veterán
Hát nem semmi amúgy, hogy mekkora népszerűségnek örvendenek a Heroes régebbi részei. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy más hozzám hasonló, kevésbé fantasy megszállott játékosokat is le tudnak kötni, és nagyon ritka az ilyen játék. Az Unreal Tournamenteken kívül a harmadik és negyedik Heroes a kedvenc játékaim.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest