- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kompakt vízhűtés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi belépő szinten
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz atti_2010 #85 üzenetére
Egyetértek abban, hogy az AMD megoldása jó a felhasználóknak, de az AMD-nek nem.
Ebből következik az, hogy ha az AMD is k*cs*g lenne, és lerontaná a support feltételeit a gyártók igényei szerint, akkor több pénzhez jutna, amiből később születhetnének a mostaniaknál jobb termékek, amik szintén a felhasználóknak lenne jó.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Egon
nagyúr
válasz atti_2010 #85 üzenetére
Úgy gondolom, már icipici gondolkodással belátható, hogy ha ezzel a típusú terméktámogatással gond van, az nem az Intel, hanem sokkal inkább az adott notebook gyártójának a sara (még ha ezt valamiért nem is szokás itt hangsúlyozni... ).
Az Intel mindössze annyit csinál, hogy rugalmasan, a gyártók igényei szerint alakítható gyári támogatást kínál (valszeg azért, mert van rá gyártói igény...). Hogy ezt a gyártók miként veszik igénybe, ezzel hogyan élnek (avagy visszaélnek), az már az adott notimárka felelőssége. És amennyiben ezzel problémája keletkezik az egységsugarú júzernek, akkor az nem úgy fog benne lecsapódni, hogy "többet nem veszek Intelt", hanem úgy, hogy (példa) "többet nem veszek Toshiba notit": már csak ezért is gyártóknak kellene odafigyelnie erre.Amúgy nyilvánvalóan három eset lehetséges, egy ilyen, terméktámogatás szempontjából problémás terméknél:
- a felhasználó nem érzékel belőle semmit, mert leragad a böngésző használatánál, néha egy kis Office-szal fűszerezve (érzésem szerint ez a leggyakoribb, ezért is "spórolnak" a gyártók a támogatáson),
- a felhasználónak gondja van, ezért anyázik, esetleg többet nem vesz az adott gyártótól semmit,
- a felhasználó előre tájékozódik, és eleve meg sem veszi a nem megfelelően támogatott szériát.Hogy az ezzel kapcsolatos AMD-s stratégia mennyiben lehet az oka a termékeik viszonylagos mellőzésének, nem tudom. Kis mértékben biztosan hozzájárulhat, mivel a gyártók vélhetően szeretik a rugalmasabb konstrukciókat.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kompakt vízhűtés
- Linux kezdőknek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5 Pro teszt
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest