Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #10691584

    törölt tag

    válasz FLATRONW #48 üzenetére

    "Ez elég érdekes amit írsz, mert a Cryis 3 kapcsán nem hallottam semmilyen botrányról"

    Pedig már a 2 kapcsán is voltak "botrányok"

  • #10691584

    törölt tag

    válasz FLATRONW #50 üzenetére

    Az, hogy a fejlesztő nem szakított ezzel a gyakorlattal a továbbiakban sem +az, hogy hajnalban nem állok neki guglizni egy ponton túl senki kedvéért sem. Ha érdekel utána jársz

  • #10691584

    törölt tag

    válasz FLATRONW #52 üzenetére

    De válasz, csak te nem érted, mert korlátolt vagy. Mellesleg, nyugodtan elfelejtheted ezt az utasítgatós stílust mert 1. kicsi vagy te ahhoz, hogy diktátumokban beszélj 2. te itt maximum kérhetsz, én pedig maximum majd meggondolom, hogy érdekel e.

  • #10691584

    törölt tag

    válasz FLATRONW #72 üzenetére

    Az, hogy "ha érdekel utánajársz" nem flegma utasítgatás volt, hanem feltételezett viselkedésminta arra az esetre vonatkozólag, ha valóban mélyebben érdekel a dolog és úgy éreznéd, hogy megéri időt/energiát fordítani rá. A dolog második része más tészta, abban igazad van, bántó volt és szándékos. Ezért elnézést kérek, mindazonáltal valamilyen (beteg/burkolt) szinten tényleg utal arra a magatartásra, amit ezek a fejlesztőcsapatok és a nekik diktáló kiadók "szoktatás" útján próbálnak (sikerrel) lenyeletni a vásárlóbázisukkal. Ugyanis a dolog túlmegy azon, hogy "a 2-es nem olyan mint a 3-as" mert itt nem számokról van szó, hanem tendenciákról. Hogy érthetőbb legyen: Előadják mondjuk az AC3-al és a Crysis2-vel, de azt tudják, hogy egy egy lebukás után (már ha van) közvetlen ugyanazzal a címmel nem játszhatják el ugyanazt anélkül, hogy kivívnák az emberek ellenszenvét, ami profitveszteséggel zárulna. Ergo vagy egy másik (AA) aktuális/közeljövőben megjelenő címmel játsszák el újra ugyanazt a metódust (szándékos lassítás, hogy a gaming evolved és az nV-s megfelelőjébe tartozó érdekszféra ne sérüljön, ne essenek el gyártói "támogatásoktól") vagy pedig ugyanannak a címnek a soronkövetkező (pl. crysis4, átugorva a 3-at) verziójával. Pl. egy WatchDogs-ot manapság irdatlan összegekből fejlesztenek és marketingelnek be globális szinten. Nem tehetik meg, hogy ne feküdjenek le egy egy gyártónak, ha más nem 1-2 hónapig, míg megérkezik az a javító patch, amivel a játék kb. úgy fut, ahogyan eredetileg is tervezték (lassítások beiktatása nélkül) A köztes időben jürgen a német kissrác (vagy az apukája) értékes eurókkal gazdagítja a PC-s piacot, játékokról lévén szó közvetlenül érintve a GFX gyártókat, amelyből ugye az AMD nem is csupán a grafikus hardveren szakít, hanem a többi részelemen, proci, alaplap, újabban ramon is. És mire a megváltó patch befut, már xmillió ember cserélte le a gém alatt sokszor a komplett vasat (fejlettebb államokban) Ahol meg nem és várják, mint a messiást, ott újabb elismeréseket lehet bezsebelni vele azzal a dumával, hogy "látjátok, megcsináltuk, odafigyelünk rátok, ezután a patch után X%-al gyorsabban fut a játék, ugye milyen kis gondoskodóak vagyunk, gyertek hozzánk vásárolni legközelebb is". Milliárdos üzlet és a gyártók is, meg a fejlesztők/kiadók is jól járnak így mivel a gyártóktól is kapnak némi apanázst a horror költségvetésű címek költségeihez, a gyártók pedig több vasat adnak el egy egy ilyen mesterségesen fölpumpált hardverigényű game kapcsán. Szimbiózis. Ha egzakt bizonyítékokat vársz tőlem az igenigen érdekes lenne, mivel a játékok kódjai majd csak x év múlva lesznek (talán) publikusak, amikor az egész már senkit ne érdekel. Az, hogy a francia ipse visszafejtegette és lebuktatta őket anno a crysis2 esetében, most azonban (nem csak a cry3 hanem legfőképp a többi újkeletű cím kapcsán) mindez nem történt még meg (ha egyáltalán fog) közel sem jelenti azt, hogy szakítottak a milliárdokat hozó és amúgysem publikus/nehezen kimutatható gyakorlattal. Kb. erre céloztam.

    [ Szerkesztve ]

  • #10691584

    törölt tag

    válasz FLATRONW #74 üzenetére

    A gépigény (és helyfoglalás) kapcsán ilyenkor mindig eszembe jut anno a Doom3 és UT2k4 idején felbukkant kkrieger 2004-ből a theprodukkt-tól.

    Persze akkoriban még más vasak szárnyaltak, de az a 96kb pályákkal/zenével/menüvel/textúrákkal mindennel máig lenyűgöző és rámutat pár dologra.. (az ut2k4 "ellenében" csinálták, mivel 6 CD-n jött ki és ez akkoriban még döbbenetesen soknak számított ahhoz a grafikai szinthez képest is) Érted és ezt így pár "amatőr" kreálta otthon, nem egy csilliárdos költségvetésű stúdió

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák