Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz derive #18 üzenetére

    A PSVR nagyrészt az új SDK-ra támaszkodik. Azért lesz a PS4-en a VR előnyösebb, mint PC-n, mert ugyanazt a gépet szállítják az otthonokba, amin a laborban tesztelik az élményt. PC-n az átfogó tesztelés szimplán nem lehetséges, mert még szabvány sincs VR-re. Van egy csomó dolog, amit az Oculus át akar tolni, de nem tudják, mert az MS és a Khronos beleegyezés nélkül nem módosíthatja az API-kat. A Sony minden ponton uralja a saját rendszerét, így olyan szoftveres módosításokat végeznek, amilyet akarnak. Az Oculus reménye a LiquidVR, amiben az AMD lecseréli a DX12/Vulkan VR-re nem alkalmas részeit, de ez is csak a Radeonokra működik, tehát azok számára ez nem megoldás, akik GeForce-ot, vagy Intel IGP-t használnak. Emiatt a töredezettség miatt sokkal átfogóbb az a rendszer, amit a Sony ad.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák