Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #4 üzenetére

    Persze, hogy nem zárja ki. De kell hozzá a fordító, ami befordítja a régi futószalagra írt kódot az új hardveres módra. A Turing csak úgy támogatja jelenleg, hogy natívan kell megírnod a kódot. Mint írtam az új GeForce-nál van a gyártóknál olyan dokumentum, ami szerint az már támogatni fogja a driverből való átfordítást is, ahogy az AMD csinálja az RDNA-val. Ez a logikus lépés, mert tényleg kb. 5-6 év, mire egy játék natív mesh shadert fog használni. Ezt nem olyan egyszerű bedobni mint egy szimpla effektet, ez nem csak egy extra lépcső, itt a futószalag teljesen más. Az a kérdés, hogy a Turingra tudnak-e valamit driveresen mókolni, hogy arra is lehessen úgy fordítani a vertex/geometry shadert, hogy az végül a hardveren az új geometriai módon fusson. Ezt még nem csinálták meg, és nem is nagyon ismert maga a hardver, hogy az elméleti lehetőségre lehessen mondani valamit. Majd meglátjuk, elképzelhető, hogy az NV kitalál valamit, és végül meg tudják csinálják olyanra, amilyet az AMD mókol. És hangsúlyozom, ez nem zárja ki, hogy futhasson a natív kód, ilyen formában azt éred el, hogy a legacy kód jobb működési módban kerül végrehajtásra.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • szmörlock007

    aktív tag

    válasz b. #4 üzenetére

    "Az igazi az ha hardveresen is és szoftveresen is támogatni tudod a mesh shadingot. Turingon pontosan így van AMD -n pedig PC-n jelenleg nincs ilyen hardver..."
    Úgy tudom, hogy a primitive shader az kb ugyanaz mint a mesh shader nvidiánál csak más néven nem? Az ugye még a Vegánál jött be. De lehet, hogy hirtelen most keverem valamivel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák