- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
- ZIDOO médialejátszók
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy nem zárja ki. De kell hozzá a fordító, ami befordítja a régi futószalagra írt kódot az új hardveres módra. A Turing csak úgy támogatja jelenleg, hogy natívan kell megírnod a kódot. Mint írtam az új GeForce-nál van a gyártóknál olyan dokumentum, ami szerint az már támogatni fogja a driverből való átfordítást is, ahogy az AMD csinálja az RDNA-val. Ez a logikus lépés, mert tényleg kb. 5-6 év, mire egy játék natív mesh shadert fog használni. Ezt nem olyan egyszerű bedobni mint egy szimpla effektet, ez nem csak egy extra lépcső, itt a futószalag teljesen más. Az a kérdés, hogy a Turingra tudnak-e valamit driveresen mókolni, hogy arra is lehessen úgy fordítani a vertex/geometry shadert, hogy az végül a hardveren az új geometriai módon fusson. Ezt még nem csinálták meg, és nem is nagyon ismert maga a hardver, hogy az elméleti lehetőségre lehessen mondani valamit. Majd meglátjuk, elképzelhető, hogy az NV kitalál valamit, és végül meg tudják csinálják olyanra, amilyet az AMD mókol. És hangsúlyozom, ez nem zárja ki, hogy futhasson a natív kód, ilyen formában azt éred el, hogy a legacy kód jobb működési módban kerül végrehajtásra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
szmörlock007
aktív tag
"Az igazi az ha hardveresen is és szoftveresen is támogatni tudod a mesh shadingot. Turingon pontosan így van AMD -n pedig PC-n jelenleg nincs ilyen hardver..."
Úgy tudom, hogy a primitive shader az kb ugyanaz mint a mesh shader nvidiánál csak más néven nem? Az ugye még a Vegánál jött be. De lehet, hogy hirtelen most keverem valamivel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iOS alkalmazások
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- További aktív témák...
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)