- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Szuper kis cikk lett, szokásosan alapos munka.
Ráadásul a téma is hiánypótló.Mivel elég sokat foglalkoztam a cikkben szereplő játék és a CPU kalandos kapcsolatával, engedd meg, hogy néhány eredményem megosszam, bízva benne hogy hasznos lehet az érdeklődőknek.
Először is, nálam még (sokkal) nagyobb difik voltak (konfig a következő bekezdésben a linken), ami az object és egyéb grafikai beállításokat illeti.
Nálam
720P-ben LOW, NO AA 104,9FPS [kép]
720P-ben VH-on, LOW Object, SMAA4X: 74,6FPS [kép]
720P VH, Object VH, SMAA4X 45,7FPS: [kép]
Tehát, míg nálad csak 60%-al lett gyorsabb LOW-on, mint VH-on, nálam több, mint 120% jött pluszba! Az object nálam is durván kivette ebből a részét, önmagában a gyorsulás feléért volt felelőssé tehető. Megjegyzés a képhez, eredetileg 2XT SMAA-val mértem (sasszeműek biztos kiszúrták a file-névből ), de pontosan ugyanez a sebesség 4X-essel is.Ja, és még egy szerintem tanulságos mérés-csomag (amit amúgy pont a cikkben említett tévhitek cáfolására -mint pl. egy i5 elég mindenre játékokban- mértem a Ryzen megjelenésének apropóján), hogyan hasznosítja a program a szálakat.
[link]
Összesítve, DX11 program létére igencsak jól. Process monitorozóval belekukkantva azt lehet tapasztalni, hogy a játék kb. 10 szálat foglalkoztat, és egy szálat szépen elkér a játék AMD-s wrapper, azaz összesen 11 szálunk dolgozik. [kép]Ha esetleg van kedved, mérhetnél egyet ugyanitt 720P LOW-on, ez pontosan az a pont, ahol bedob a játék, ha checkpointot betöltöd, és a vonat és a fa egy jól meghatározott pontjára zoomolok az alap stukkerel. Számomra érdekes lenne, hol áll egy mai modern i3 egy ilyen régi húzott atomerőmű kétmagos eredményéhez képest.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- LEGO klub
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...