Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    Nem igazán vágom, hogy hogy vannak ezek a reklámozós szerződések, de nekem úgy az egész bűzlik. Az alapja ugye az, hogy több pénzt kapna a PH, ha azoknak is megjelenne a kéretlen reklám, akiknek blokkolva van.
    Nézzük, hogy ki mit kapna ebben az esetben: Van ugye az olvasó, a PH és a szemetet reklámozó cég:
    Az olvasók: kapnák a kéretlen reklámot, tovább is görgetnék, az erre a dologra érzékenyebbek esetleg elvesztenék a monitorjukat, mert a 50. reklám láttán 2 másodperc alatt b.nák is ki az ablakon.
    A PH: dőlne be a sok lé.
    A szemetet reklámozó cég: többet kellene fizetnie a PH-nak, de abból a sz*rból, amit árul 1db-al nem tudna többet eladni, mert olyanoknak jelenne meg pluszba a reklámja, akik nem kíváncsiak rá. Már eleve ezért blokkolják.
    Egy eset van még, hogy olyanoknak is blokkolva a reklám, akik fogékonyak arra, hogy minden reklámozott sz*rt megvennének, ha látnák, de ez a legdurvább dolog, mert még én érzem magam szarul, hogy átverik csórikámat. Ez lenne a legnagyobb g..ség, ezt a továbbiakban fel sem hozom.

    Na most látható, hogy ez a dolog a 3 félből csak a PH-nak jó.

    Szerintem a probléma ott van, hogy lehetőleg a PH az olvasókat akarja lehúzni a probléma megoldásához. Szerintem a legigazságosabb megoldás az lenne, ha a sz*rt reklámozó céggel másmilyen konstrukcióba szerződne a PH.
    El kellene magyarázni a reklámozó cégnek, hogy figyelj, van 1000 olvasó, de 800 blokkolja a reklámodat, mert nem kíváncsi a sz*rjaidra. Fizess az 1000 olvasó után, ha itt akarsz reklámozni, nyeld le te, hogy az olvasók nem kíváncsiak a sz*rjaidra.

    Szóval szerintem azt az üzenetet a reklámozó céghez kellene eljuttatni, hogy "hoppácska, több pénz kell". Ha szeretnéd, hogy fennmaradjon az oldal, akkor több pénz kell.

    Ha több pénzt adnak, akkor elvileg a PH azt rá tudja költeni a lapra, a jobb lap pedig több olvasó, és 2000 olvasóból már lehet, hogy nem 200, hanem 400 akad, akit érdekel a reklám.

    Amit leírtatok, az egy másik spirál, hogy megoldani, hogy a 800-nak sz*r legyen, esetleg a 800 fizessen pénzzel a PH-nak, hogy ne nyomják le a torkán a reklámokat. Szerintem az csökkenő olvasószámhoz vezet, amiért valszeg növelni fogja a PH az árat, akkor a megmaradó olvasók dobják össze ugyanazt a pénzmennyiséget, stb. stb.

    Ha bejönne egy kéretlen bezárhatatlan reklám a megnyitott hír előtt, én tuti, hogy azzal a lendülettel venném is ki a könyvjelzők közül a PH-t.

    Szóval ja, tényleg át kéne még gondolni a kül. konstrukciókat...

    A fekete péntekhez ugyanazt tudom mondani, mint mások: corsair vengeance lpx 8GB DDR4-2400-at minden nap néztem, 25.000-volt, 26.900 körül ment csütörtökön, majd
    emag BF: 39.990 helyett 28.900!
    Én csak ezért a 3 memóriáért 20.000.000 Ft-ra büntetném őket, az összes árazás miatt pedig már tegnap bezárt volna a bolt.

    Valamit kezdeni kellene ezzel a dologgal is, hogy ne lehessen ezt megcsinálni. Hogy 25-ről max 27-re emelhesse, de, ha akcióba akarja rakni, akkor min. 24-re kelljen levinni, tehát egyszerűen törvénytelen legyen még csak 27-ről 26-ra berakni is.

    [ Szerkesztve ]

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz Dr. Akula #49 üzenetére

    Viszont ezzel ugyanúgy a reklámozó lenne a bika, mint most. A reklámozó kényszeríti rá a PH-t, hogy b*akodjon az olvasókkal.
    A megtérülésre fizetés még a PH trükközését is borítaná.
    Ezért kellene keményen fellépni a reklámozó cégek ellen a PH-nak, és több pénzt kicsikarni ugyanannyi olvasóra.

    Egyébként nekem nincs bajom azzal, hogy át akarják verni a reklámozó cégeket, úgy le is tölteném a reklámokat, hogy a lap alján olyan helyen lenne, ahol nem látom, vagy lenne egy link ami egy olyan oldalra vezet, ahol ott az összes reklám és megnyitom.
    Ez jelenleg mindenkinek jó lenne, mert a reklám letöltődne, a PH megkapná a pénzt érte, az olvasó pedig nem látná a reklámot. 1x1 pixeles reklám sem zavarna különösebben.

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz Ijk #100 üzenetére

    De, a jelen érvényes megállapodások szerint a cégnek is jó. A reklámozó cégnek csak az számít, hogy letöltődjön a reklámja, és a PH-nak is csak az számít jelenleg, hogy ne blokkolja az olvasó, hanem töltse le. Az, hogy az olvasó becsukott szemmel csinálja az egészet és azt sem tudja, hogy milyen reklámot töltött le, az jelenleg mellékes a reklámozó cég szempontjából. Nem érdekli, fizet azokért a letöltésekért is, amit csukott szemmel hajtanak végre.
    Még azért is fizet a PH-nak, amikor én letöltöm az agresszív reklámját bele a képembe, és megfogadom, hogy ettől a cégtől soha, semmit nem veszek, pusztán a reklámja miatt, tehát még veszít is egy lehetséges vásárlót.

    Az ilyen oldalak pont azért működnek, mert nem az olvasótól kérik a pénzt a cikkekért. A fizetős újságoktól vették el ezzel az olvasót. Az olvasók úgy voltak vele, hogy minek fizessen 1000-2000Ft-ot az újságért, amikor ingyen is megkapja a neten.
    Persze meg lehet próbálni azt is amit te mondasz, hogy fizetőssé tenni, vagy erőszakkal kényszeríteni a reklámok letöltésére az olvasót, de ez jól is elsülhet és rosszul is.
    Most az olvasók 50%-a tölti le a reklámot, úgy meg valszeg elveszti az olvasók 25%-át, de cserébe a megmaradt 75%-nak a 100%-a tölti le a reklámot.(Ebben az esetben a függősége még mindig marad, a PH ugyanúgy a reklámozó cégtől függ, és még mindig a reklámozó cég diktál, ő a bika. Ha akarja csökkenti a letöltésekért járó pénzt, a PH úgyis elfogadja, mert a reklámozó cégek a lélegeztető gépei.)
    Ellenben lehet, hogy az egyik konkurencia lesz a haszonélvező, mert megint megtörténik az, ahogy a fizetős újságokról áttért a nép, vagyis úgy lesznek vele, hogy ez fizetős vagy tele van reklámmal, a konkurencia meg nem, akkor olvassuk inkább azt. A konkurencia meg felvirágzik.

    Még 1x csak azt tudom leírni, amit már elsőre is leírtam, hogy nem a reklámozó cégnek kellene lennie itt a Janinak.
    Csináljon a PH olyan színvonalat, hogy ő legyen a bika, és úgy tudjon tárgyalni a reklám szerződésről, hogy az neki jó legyen.
    Az olvasót könnyen meg lehet győzni, ha ez toronymagasan a legjobb oldal, akkor mindenki ezt olvassa, és akkor úgy tud tárgyalni a reklámozó céggel, hogy "nekem van messze a legtöbb olvasóm, még, ha a fele blokkolja is a reklámokat. Ha itt akarsz reklámozni, akkor ennyit és ennyit kell letenned, vagy mész a tized ekkora konkurenciához, ahol te szabod meg, hogy mennyit fizetsz és minden látogató letölti a bármennyire is agresszív reklámodat".
    A F1-ben, ha én vagyok a Ferrari, akkor én diktálok. Az fel sem merülhet, hogy a szponzor mondja meg, hogy "figyelj, 3 millió euróért felteszünk egy 1 m2-es matricát, aztán örüljetek". Abban a pillanatban irányítanák át a konkurenciához, hogy "nálunk apukám 30 millióért van 0,2 m2, a feltételeiddel és a szaros 3 millióddal fáradj át a Sauberhez". Milyen ciki lenne már, ha 3 millióért eladná a felületet, utána pedig a Ferrari szurkolóktól kérne pénzt a működés fenntartásához.
    Ha a PH a legismertebb, ha a PH-nak van a legjobb hírneve, a legtöbb olvasója, ha a PH a Ferrari, akkor kiharcolható a szükséges pénz a reklámozó cégektől. A jó teljesítménnyel még presztízs kérdésnek is kellene lennie, hogy "ja, én nem hirdetek ilyen tingli-tangli oldalakon, én a PH-n hirdetek"

    [ Szerkesztve ]

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz Dr. Akula #107 üzenetére

    Ha 1000 olvasó van összesen az országban, és ebből mondjuk 800 a PH-t nézi, és 400 nem blokkolja a reklámot, és a reklámozó 1Ft-ot ad a 400 olvasó letöltéseiért, majd a PH azt mondja, hogy köszi, nem kell az 1Ft-od, nálam mostantól 2Ft a tarifa (ezzel ugye ugyanott lenne kb, mintha senki nem blokkolná a reklámot), ha itt akarsz reklámozni. Ebben az esetben biztos, hogy a cég diktálna?
    A reklámozó cégek kitehetik a reklámot a 200 olvasót megcélozva a konkurens lapokon, ahol ugyanúgy blokkol kb 50%, tehát 100 tölti le a reklámot, és vagy kifizeti a ph-nak a nagyobb összeget, vagy azt mondja, amit te, hogy nálam a pénz, én diktálok, akkor nem szerződők a PH-val, aztán majd tönkremennek, és a 800 olvasó átmegy a konkurens lapokhoz és letölti ott a reklámomat 1Ft-ért.
    Feltételezhető, hogy érdemes lenne ebben az esetben kifizetni a 2Ft-ot, de teszem azt, nem teszi, akkor vajon egy másik cég nem csap le rá helyette, ha még az sem sok érte?
    Persze ehhez fontos, amit írtam, hogy a PH-nak nagyon jól kell nyomnia, csak arra lehet több pénz kérni. Ha megoszló, sokan inkább a konkurens lapokat nézik, nem olyan véleménnyel vannak róla az internet világában, akkor nyilván nem tud kiharcolni több pénzt. Teszem azt 1000-ből csak 200 olvasója van, és abból 100 nem blokkol.

    Szerintem csak ez befolyásolja a dolgot. Vagy nincs mire több pénzt kérni, vagy nem kérnek több pénzt, esetleg a reklámozó cégek is tudják, hogy lélegeztetői a PH-nak, és tudják, hogy elég ennyit fizetni, mert, ha szólna is a PH, hogy kevés a pénz, elküldenék a náthásba, hogy jó neked ez a pénz mennyiség is, szükséged van erre a kevésre, kiteszed a reklámomat, és nem engem b.gatsz, hanem az olvasóidon bevasalod. Szépen eljuttatod a reklámomat az összes olvasódnak sz**ért-h**ért.
    Ebben az esetben a pénzes diktál, de nem azért, mert nála van a pénz, hanem mert a másik fél gyengébb.

  • [CS]Blade2

    addikt

    Az eredeti topicról lemaradtam annó, az be lett zárva, és bár beleolvastam kb 600 hsz-t, de sokkal több van benne, így nem tudom, hogy már felvetette-e valaki.
    Engem ez érdekelne, amit korábban írtam, hogy nem-e járható:
    "a lap alján olyan helyen lenne, ahol nem látom, vagy lenne egy link ami egy olyan oldalra vezet, ahol ott az összes reklám és megnyitom."

    Tehát meg van adva, hogy erre a lapra ide és ide kérik, vagy elég, ha legalul van, ahova le sem görgetünk? Lehetne egy olyan oldal, hogy prohardver.hu/akarmi.html ami egy rendes ph-s lap tartalommal, csak az összes aktuális reklám itt van, míg a főoldal reklámmentes. Megnyitja a user a szarrá reklámozottat egy második fülre, a reklámmentest meg olvassa az elsőn.
    Jó, a mobilosokat, mobilneteseket ez nem segíti ki, de sokan vannak asztali gépről több 100mbit-es nettel, ahol belefér 2x letölteni ugyanazt és vele az összes reklámot egyben. (igaz, hogy a célközönség vágja az adblock-ot, de a hardver-t is annyira, hogy asztali gépről vagy notebookról van, és nem telefonról.)

    Utálják a felhasználók annyira a reklámozó cégeket, hogy szerintem sokan versenyt csinálnának belőle, hogy pörgessék át a reklámpénzt a PH-nak, ha közben nem látják a reklámot. Ilyenek az emberek, szeretik, ha a rossz megkapja a méltó büntetését.
    A reklámozó cég meg nézi, hogy már 1 milliót fizetnek a PH-nak havonta, de még mindig nem adtak el 1db 800.000Ft-os porszívót sem. ;]

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz Teasüti #143 üzenetére

    Nem vagyok benne biztos, hogy az internetet ennyire tönkre tudnák tenni. Ez ugyanaz, mint a TV csatornáknál, hogy az egyik elkezdett több reklámot tenni, akkor a nézők átkapcsoltak másik csatornára, amikor pedig már mind a reklámot szakította meg valami 1990-es filmmel, akkor szépen átjöttek a reklámmentes internetre.
    Most szépen rámentek a reklámokra az interneten, erre létrejöttek a blokkolók. Ha nem éri el a hatását a blokkoló, akkor visszatérünk a régi jól bevált taktikára, átmegyünk másik weboldalra. Itt mindig lesz, aki szívesen csinálja, mindig el lehet szipkázni a felhasználót a legnagyobb weboldalról is.
    Ha teleb.a a google-t hirdetésekkel, olyan szinten, hogy használhatatlan legyen, akkor mindenki átmegy másik keresőre, ami használható.
    Ha pedig mégis sikerülne, akkor meg az internet helyett jön valami más.

    Nagyobb esély látok arra, hogy a gyártók elkezdenek minél jobb cuccot gyártani, mint, hogy kihaljon az internet. Persze mindkettőre nagyon kicsi az esély.
    Már most is nagy sz*rban vannak, mert hülyére kell reklámozni a sz*rjaikat, hogy el tudják adni, ami azt is jelenti, hogy már sok cég többet költ reklámra, mint arra, amit árul szolgáltatás/termék/stb, és ez is egy spirál, ha nem fogy rendesen, akkor még többet reklámoznak, eszük ágában nem lenne inkább jobb terméket csinálni, mert jelenleg a reklámozás kifizetődőbb.
    Viszont közben folyamatosan zajlik egy generáció csere, akik még vagy már kevésbé fogékonyak erre. 30-40 év múlva szerintem az összes 800.000Ft-os porszívó a porszívóügynökökön fog maradni.
    A magyar Black Friday kapcsán is egyre többen rájönnek majd, hogy hogy működik. Most még nagyon jó buli nekik, de lesz ez még úgy is, hogy azon a pénteken rájuk rohad az árú.

Új hozzászólás Aktív témák