- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Apple notebookok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roadhammer
tag
Régen ment az a duma, hogy nincs értelme, hogy 30 FPS-nél gyorsabban menjenek a játékok, mert a szem nem képes észlelni az ennél gyorsabb képmozgást. Most meg jönnek a 120 Hz-es telefonok, mert kiderült, hogy még a 60 Hz sem elég folyamatos, és tényleg látszik a különbség...
Az LG tévémben is van valamilyen technológia, ami a 24-26 fps-es kódolású videókat feljavítja 60 fps-re, és látványosan nagy a különbség. Régen valóban a felgyorsított jeleneteken lehetett csak ilyen folyamatos képmozgást látni a TV-ben is.