- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Autós kamerák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roadhammer
tag
Régen ment az a duma, hogy nincs értelme, hogy 30 FPS-nél gyorsabban menjenek a játékok, mert a szem nem képes észlelni az ennél gyorsabb képmozgást. Most meg jönnek a 120 Hz-es telefonok, mert kiderült, hogy még a 60 Hz sem elég folyamatos, és tényleg látszik a különbség...
Az LG tévémben is van valamilyen technológia, ami a 24-26 fps-es kódolású videókat feljavítja 60 fps-re, és látványosan nagy a különbség. Régen valóban a felgyorsított jeleneteken lehetett csak ilyen folyamatos képmozgást látni a TV-ben is.