Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz Bici #150 üzenetére

    Szerintem pont nem AMD-nél van a nagy baj, ha már az egyszálas játékokat hoztad fel.

    Mivel Intelnél az elágazásbecslés, és az OoO végrehajtás elég agresszíven működik, valóban több darab frame-et tud legyártani egységnyi idő alatt. De függően attól, hogy éppen milyen találati aránnyal, milyen hatékonyan működnek ezek az IPC-t fokozó funkciók a CPU-ban, az egyszálas kód ciklusról-ciklusra, frame-ről fram-re eltérő sebességgel tud futni.

    Ez a legtöbb egy szálra támaszkodó játék esetében, valamilyen elkerülhetetlen, rendszeresen visszatérő microlagot tud okozni.

    Én nem vagyok meggyőzve arról, hogy intel ezen megoldása, amivel a CPU teljesítményét fokozza, annyira optimális lenne egyszálas játék futtatására.
    Igaz, hogy kisajtolja a lehető legtöbb több frame-t a CPU-ból, de a microlagok, gyorsulások/lassulások miatt a gameplay fokozott sebességűnek, kontrollálatlannak és fárasztónak/idegesítőnek hat.

Új hozzászólás Aktív témák