Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Szerintem pont nem AMD-nél van a nagy baj, ha már az egyszálas játékokat hoztad fel.
Mivel Intelnél az elágazásbecslés, és az OoO végrehajtás elég agresszíven működik, valóban több darab frame-et tud legyártani egységnyi idő alatt. De függően attól, hogy éppen milyen találati aránnyal, milyen hatékonyan működnek ezek az IPC-t fokozó funkciók a CPU-ban, az egyszálas kód ciklusról-ciklusra, frame-ről fram-re eltérő sebességgel tud futni.
Ez a legtöbb egy szálra támaszkodó játék esetében, valamilyen elkerülhetetlen, rendszeresen visszatérő microlagot tud okozni.
Én nem vagyok meggyőzve arról, hogy intel ezen megoldása, amivel a CPU teljesítményét fokozza, annyira optimális lenne egyszálas játék futtatására.
Igaz, hogy kisajtolja a lehető legtöbb több frame-t a CPU-ból, de a microlagok, gyorsulások/lassulások miatt a gameplay fokozott sebességűnek, kontrollálatlannak és fárasztónak/idegesítőnek hat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen