Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duck663

    őstag

    válasz Abu85 #86 üzenetére

    Erre is van megoldás. Amikor átállítod, az összes érzékelt játékhoz készítse el a maga kis "állományát" az adattárolóra és kész. Nem kell ezen körülményeskedni. Én amúgy a Shader Cache-t is kikapcsolom. Csak a baj van vele, minden driver frissítés után.

    Tévedés, nekem pl. az a pár W fogyasztáscsökkenés nem éri meg ezt a játékonkénti bohóckodást. Nem fogom végigzongorázni a játékokat, ez teljességgel kizárt. Főleg úgy, hogy egy frissítés után újra lehet kezdeni az egészet elölről, mert össze-vissza kavar mindent. A beállított PT-et újfent elfelejti, ez csak az első 2-3 újraindításig volt jó. A gyorsbillentyűt visszaállítja alapbeállításra. A frametarget meg hol működik hol nem, mármint játékoknál egyiknél működik a másiknál nem. Ezt a meghajtót még nem kellett volna kiadni.

    (#87) Cobra652: Igen a Vega nem hozza azt amit vártunk, ígértek. De Karrierista "majd én megmondom a tutit" Troll Koduri, már nincs ott, elkezdte egy átgondoltság jellemezni őket és ez jó jel. A Vegából ki lehetett volna hozni többet, de nem tették, talán túl sok erőforrás ment volna el rá, nem tudom. Igaz nem tudom, hogy a meghajtófejlesztők mit csináltak helyette, mert a driver fejlődésnek nagy látszatja nincsen, azért van még ott 1-2 ember akinek a nyakára kell lépni, de nem izgulok, rá fognak. :)

    [ Szerkesztve ]

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

Új hozzászólás Aktív témák