- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Androidos fejegységek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- eGPU tapasztalatok
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen SSD-t vegyek?
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
"felbontása megdöbbentő, 2560x1600 pixel (16:10 képarány), kérdés, hogy ekkora felületen van-e egyáltalán értelme ilyen pixelsűrűségnek"
Bizonyosan van, gondoljunk az írás megjelenítésre. Ez majdnem 300 PPI, ellenben mondjuk egy iPad 132 PPI-jével. Brutál jól nézhet ki rajta az írás (főleg összevetve a PC-n alkalmazott pixelgörcs borzalommal), illetve a raszterképek skálázásánál is jól jöhet, hogy ne veszítsenek annyit az élességből (PC-n ez is hányás, ugye ott 110-150% felskálázás lesz ha valaki nagyobb betűket akar böngészőben, itt meg inkább 300-400%-os lehet alapból).
-
ddekany
veterán
válasz Tigerclaw #15 üzenetére
"Így legyen, de nem értem ezt a hihetetlen felbontást. Még a desktop monitorok 95%-nak a felbontása se nagyobb mint a full HD, mert "nincs rá szükség"."
Nagyon is égető szükség lenne rá, pontosabban az adott átló melletti nagyobb felbontásnak, csak szoftver oldalon ahhoz kéne tudnia rendesen skálázódnia a grafikus felületnek, és ezen ma még elbukik a dolog. Ez egy elhanyagolt terület, amiben nagy potenciál van, mert mellbevágó lenne a különbség. Egyrészt a ma desktopon szokványosnál magasabb DPP-vel az írás külalakja és tipográfiai hűsége látványosan javul, másrészt a felület fokozat nélküli nagyíthatósága is tömegigény (hány helyen látni, hogy valaki az LCD monitort jó homályosan, natív felbontás alatt használja, mert nem tudja elolvasni a bolhavesét?), viszont a raszteres képek normális minőségű skálázásához (főleg, weblapokon pixeles szélességű keretek/vonalakéhoz) ismét csak jó magas DPP kell (meg persze minél több elemet ki kéne cserélni raszterestől vektorosra).
Amúgy az Androidnak egyáltalán nem gond a grafikus felület skálázása? Mert az nagyon jó dolog akkor, és ha elterjednének az 300 DPP-s képernyők tableteken, valószínűleg hamarosan ocsmánynak vélnék a PC-k képét az emberek. Tehát tényleg jobb lenne böngészésre a tablet mint a PC...
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz #56573440 #58 üzenetére
Nem fejlesztettem soha androidra, te tudtommal az úgy lett eleve tervezve, hogy az alkalmazások képpont méret függetlenek legyenek. Tehát ha 150 helyett 300 DPI-s a kijelző, de fizikai mérete ugyan akkora, akkor a kijelzőn is mindennek marad a fizikai mérete, csak épp szebbek lesznek a nagyobb felbontás miatt. Ez nem így van? Ami trükkösebb, hogy hogyan fog egy alkalmazás különféle fizikai képernyő méreteknél működni (tehát pl. tablet VS mobil), ennek viszont semmi köze a felbontáshoz, pontosabban a pixelek méretéhez. Tehát miért lenne ebből itt gond?
-
ddekany
veterán