Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz buherton #579 üzenetére

    A Tesla már 2023-ra is évente több, mint 600 GWh és 2000 GW olyan akkumulátorkapacitást fog gyártani, ami nem autókba, hanem erőművekbe és lokális, otthoni tárolókba kerül. Még egyszer: évente.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

  • VinoRosso

    veterán

    válasz buherton #579 üzenetére

    Ezek azért ilyenek mert a mögöttes technológia még gyerekcipőben jár. Ilyenkor mindig több a kérdés, mint a válasz.

    Az első lovat sem szőrén ülték meg, aztán jöttek olyan dolgok, mint a nyereg, kengyel, hám stb.
    Akkoriban is biztosan sokaknak szürreálisnak hatott, hogy egy élőlény egy másik nálánál sokkal nagyobb élőlényt próbál rákényszeríteni valami olyasmire amit az nem akar.
    Aztán egyszer ezek az emberek azon kapták magukat, hogy jön a lovasroham és nem tudnak elfutni.

    Idővel a problémák megoldódnak, és akkor azok kerülnek előnybe, akik már egy ideje használják az adott technológiát.

    Itt van az AUDI példája, most lesz egy rendszerük, ami valamennyi plusz áramot termel, majd a részleteken agyalnak 10-20 évet és után meg lehet már eljutnak oda amivel az egész irodaépületet lehúzhatják a hálózatról. Tudják,hogy valahol el kell kezdeni ahhoz, hogy eljussanak a célig, nem lehet az első lépésnél feladni mert abból sosem lesz karika.

    A német cégekre mindig is jellemző volt ez a mentalitás, azért van ott a német ipar ahol. Itt a közelben is van egy kisebb német cég (Hefter) Nyúlon, vagy 15 éve jöttek ide, már eleve úgy épült a gyárcsarnok, hogy geotermikus energiával megy a hűtés/fűtés.Itthon akkor még azt sem tudták mi ez. A tulajnak saját vizimalma van otthon valami patakon a németeknél amivel ellátja a saját házát árammal és még a településnek is ad el belőle. Pedig megtehetné, hogy ne filléreskedjen az áramon.

Új hozzászólás Aktív témák