Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Danecay

    őstag

    válasz dino_m #3959 üzenetére

    Igen, igen, ezek voltak azok a dolgok amiket eddig is hiányoltam. Mondjuk nem lenne baj ha az üzemanyaghoz hasonlóan lehetne tudni, hogy az egyes keverékek hány körre elegendőek, már csak a stratégia szempontjából is :) No de ne legyünk telehetelnek, de hátha lesz ilyen is :)

    Egyébként az FFB is teljesen jó mindenféle varázslat nélkül, alapbeállításokkal is.

  • Danecay

    őstag

    Az miért lehet, hogy egy 5 körös versenyen a az utolsó előtti körben 14 AI-ból 7 kijött a bokszba valamiért? Azért az mégis csak feltételezem, hogy nem kevesebb üzemanyaggal indultak el mint amennyi a versenytáv teljesítéséhez szükséges, és a gumik is még 5X kopási ráta mellett is teljesen elfogadhatóak voltak.
    Az sem lenne még hülyeség ha az ember még a mért körét befejezhetné még mielőtt véget érne az időmérő edzés :)

  • Danecay

    őstag

    válasz SityiSXT #4305 üzenetére

    Ez a legelső ATI kártyák piacra kerülése óta igaz, legalábbis az óta ez a mondás, hogy hardware-sen kiválló, csak driver fronton vannak elmaradások és ennek már több mint tizen X éve. Persze ennek ellenére nekem is volt több ATI/AMD kátyám is, de mindig ez a duma :)

  • Danecay

    őstag

    válasz #96349952 #4309 üzenetére

    Magánszám bootolás alatt, ide vagy oda én nem adnám a DFP-mat egy DFGT-ért. Nekem DFP-m van, tesómnak utóbbi, de már sajnos fogásra is különbséget érzek a két kormány között, sajnos nem a DFGT javára :( Ízlések és ficamok, de amíg a DFP-nak, van egyfajta fogása, addig a DFGT-re rámarkolva egy üreges csövet érez az ember leginkább. Persze nincs azzal baj, hogy van aki a DFGT-t jobbnak érzi, de nekem a DFP is ugyan úgy megfelel! Sőt, leginkább velem lehet a baj, hogy nem érzem a fejlődés jótékony hatását :)

  • Danecay

    őstag

    válasz ozoli78 #4847 üzenetére

    Hát ha ez az a Gyuri akire én gondolok, több évre ezelőtti dolgokra alapozva én is azt mondom, hogy vele tényleg nem lehet, nem lehetett szót érteni. Ugyan ez az arrogancia, ugyanez az ellentmondást nem tűrő stílus. Igaz én nem vagyok tagja ennek a csoportosulásnak, csak bele szoktam olvasni az itt leírtakba, de így nem sok jövőjét látom ennek a kezdeményezésnek.

  • Danecay

    őstag

    válasz SityiSXT #6624 üzenetére

    http://support.logitech.com/en_ch/product/formula-force-ex

    Mivel a gyártó oldalán Windows 7és 8 kompatibilisnek van feltüntetve a kormány, így jó eséllyel működik Windows 10 alatt is, főleg hogy egyből fel is ajánlja a Windows 10 kompatibilis Logitech Gaming Software letöltését az oldal.

  • Danecay

    őstag

    Nekem egy DF Pro-m van és semmi bajom sincs vele. Ár érték arányban nem is tudom mire cserélném le, még az újabb GT-re sem nagyon.

  • Danecay

    őstag

    Mintha korábban azt olvastam volna, hogy multi alatt a szerveren futó nem birtokolt autókat is lehet használni. Bár nem hangzik túl logikusan a dolog de régebben mintha ezt olvastam volna.

  • Danecay

    őstag

    válasz dino_m #6920 üzenetére

    Egy részük teljesen a nulláról vannak összerakva, de van sok aminek a Shift 2 az alapja, de természetesen már CARS a minősége. Ez utóbbiakhoz például kell a Shift is, hogy engedje a telepítést, vagy a Ferrari esetében a Test Drive Ferrari játék. :))
    Mondjuk említett játékoknál mindegy, hogy eredeti vagy virágbolti. :DDD

    Sőt, amennyiben nincs meg semmilyen formában a játék, elég az indítófájlját (.exe) beszerezni és betallózni amikor a MOD telepítője kéri :)

  • Danecay

    őstag

    válasz dino_m #6863 üzenetére

    Egyébként a szerverböngészőben, a PRIVATE felírat alatti ikonok miként is értelmezhetők? Mi a zöld dupla négyzet és mi a sárga? Lakat gondolom akkor van rajta ha jelszavas.Mitől függ, hogy van e VAC Secure vagy nincs, vagy miért nem alapértelmezetten van minden szerveren? A két ember sziluettet ábrázoló ikon gondolom valamilyen friends only vagy invite only szerver lehet, de ha az egyáltalán akkor melyik?

  • Danecay

    őstag

    Olyan jelenséggel Ti is szoktatok találkozni, hogy egyes pályák bizonyos pontjain, szakaszain, néha bizonyos körülmények hatására elmegy az autó egyenesfutása ~30-40°-al, vagy túlkormányzottá de inkább alul kormányzottá válik az irányítás? Korábban a Driving Force kormányommal nem tűnt fel a jelenség, de a nem túl rég vásárolt G29-el igen. Nem gondolnám, hogy kormányhiba lenne mert a jelenség adott pálya ugyanazon pontján ismétlődik körről körre. Pár példa. Hockenheimben a hajtű felé haladva abban a hosszú balos ívelt egyenesben, adott ponton minden körben elmegy vagy lecsökken az FFB ereje. Nem a rázkódásra gondolok hanem az autó oldaltartásának érzése csökken le adott ponton. Vagy ott van rögtön utána a hajtűkanyar, amit ha elfékezek és bukótérről jövök vissza, kb az említett ~30-40°-al kell jobbra fordítva tartani a kormányt, hogy egyenesen haladjon az autó, mindeközben a virtuális kormány is ugyanolyan mértékben van elfordítva a játékban és így megy egyenesen, már csak ezért sem gondolnék hardverhibára, majd jön egy kattanás és helyreáll a dolog. Ugyanezt a jelenséget tapasztaltam pl. Azure Coast bizonyos szakaszán is. Vagy ott van Donington Park McLeans kanyarjának kivezető szakasza ahol mint egy trigger ponton alul kormányzottá válik az autó, de mindig csak ugyanott. De felhozhatnám Snetterton circuit felüljáró utáni bal kanyarját ahol autótól függetlenül, normális, a többi kanyarban abszolút működő sebesség mellett úgy elkönnyül az autó hátulja, hogy annak sok esetben bukótér a vége. Túlzott óvatossággal abszolválható a kanyar számomra is, de jelentős időveszteség árán amit versenytempónak közel sem lehetne nevezni. Ezt a legutolsó példát előző kormányommal is tapasztaltam és akkor is bosszankodásra adott okot, de a többi tényleg csak az új kormánnyal tűnt fel. Azt is hozzáteszem gyorsan, hogy a leírtakat semmilyen más kipróbált autós játékban nem tapasztaltam (AC, rF2, F1, 2016) ezért is inkább valamilyen játékbéli anomáliára gondolnék.

  • Danecay

    őstag

    válasz Hurkafej #7083 üzenetére

    Elvileg mindegyik verzió tartalmazza az összes DLC-t, ergo GOTY mindegyik csak verziótól függően vannak engedélyezve a játékban :) Multiban viszont nincs korlátozva ezek használata, ezért is van az, hogy amennyiben olyan pályán vagy autóval van szerver indítva ami nincs meg, akkor sem tölt le semmit a játék pluszban, hogy lehessen menni. Gondolom HOST esetén csak a megvásárolt tartalmakkal lehet szervert indítani.

  • Danecay

    őstag

    Kicsit ironikus mert éppen futam előtt akartam megkérdezni, hogy mi a különbség az automata kuplung és a nem automata között, merthogy kuplungolás nélkül is simán elváltja a sebességet a játék mind pillangó, mind pedig H kulisszás váltóval. Hát rájöttem kéremszépen rajtolás során, hogy ezek szerint csak ere van gyakorolt hatása, mert majd fél kör lemaradássál végül szembesültem azzal, hogy bár normál körülmények között nincs nagyon jelentősége annak, hogy az ember kuplungol e vagy sem, de amennyiben rajtnál megfeledkezik erről akkor beszopja, holott ennek nem ez lenne a lényege. Mocsok bosszantó volt, hogy gyakorlás során még csak fel sem tűnt, hogy miként van beállítva kuplung mert nem volt jelentősége, nem mutatkozott meg sehol csak az éles futam rajtjánál. Mivel elbénáztam így a rajtot, lehúzódva mások elől, hogy ne zevarjam őket még pluszban engem büntetett a játék így kiléptem, Újracsatlakozási szándékom során már nem találtam meg a szervert direktben rákeresve sem.

  • Danecay

    őstag

    válasz Krisz1441 #7200 üzenetére

    Krisz1441-nek ment volna de csak miután elküldtem láttam csak, hogy ment már rá válasz :)

    [ Szerkesztve ]

  • Danecay

    őstag

    Én is jönnék szívesen de múlt vasárnap és most vasárnap is melózni fogok sajnos :(

  • Danecay

    őstag

    válasz wolf033 #7451 üzenetére

    Nincs jelentősége, online nem feltétel a DLC-k megléte, hogy részt vehess DLC tartalmakkal indított versenyeken. Nyilván amennyiben Te szeretnél DLC tartalmú eseményt hostolni, úgy már szükséges a megléte. Ezért van az, hogy valójában minden játékverzió tartalmazza az összes megjelent tartalmat, ha úgy tetszik mindegyik GotY (Game of the Year) edition, csak a megvásárolt tartalmak szerint vannak aktivizálva, és érhetőek el a játékban :)

  • Danecay

    őstag

    válasz #96349952 #7520 üzenetére

    Sajnos ez nálam állandóan változik, nekem folyamatosan csúszik egy nappal a pihenőm, így van, hogy pont végigdolgozom a hétvégét, ezért sem tudtam még idén egy futamhoz sem rajthoz állni. A hétvégi vasárnapi futam elvileg már jó lesz, a péntek vagy a szombat viszont nem, persze lesz olyan is, hogy mindhárom nap jó lenne amennyiben más tennivalóm nem szól közbe.

  • Danecay

    őstag

    Nem valami széles ez az Oulton Park, a holnapi esemény helyszíne ahol már remélhetőleg én is ott tudok lenni így éjszakás műszak után és vendégként a tesómat is hozom. Délután volt egy kis anomália amit viszont nem értettem. Gyakorlásként amiből végül szinte semmi nem lett host-oltam egy versenyhétvégét de a tesómat valahányszor meghívtam vagy azonnal kidobta a lobby vagy pályabetöltést követően volt kicked by server. Végül a használható segítségek visszakapcsolása után oldódott meg a probléma, amit nem egészen értettem két okból kifolyólag sem. 1. A tesóm sem használ elvileg semmilyen segítséget az automata kuplungon kívül, hacsak tudtán kívül nem maradt valami bekacsolva. 2. Attól függetlenül, hogy ki milyen segítségeket használ vagy nem használ attól a szerverre csatlakozni még kellene tudni annyi, hogy a szerveroldali beállítások kellene, hogy érvényesek legyenek, függetlenül attól, hogy a csatlakozó játékos használ e a szervertől eltérő segítségeket. Annyi még, hogy a szerveroldali beállítások módosítása miatt történő kilépés során magamnak is beállítottam a controller neüben az automata kuplungot ami előtte nekem ki volt kapcsolva, de ennek meg aztán végképp nem kellene, hogy befolyással legyen a dologra, hiszen az automata/manuális kuplungra vonatkozó szerverbeállítás meg végképp nincs tudtommal.

  • Danecay

    őstag

    Sziasztok!

    Hát nekem nem sült ez a futam és még enyhén fogalmaztam. Az egész probléma abban gyökeredzett, hogy a kevés gyakorlást amit rá tudtam fordítani is alaposan benéztem mert én valamiért a RUF RGT8 GT3-asával gyakoroltam nem pedig a sima RGT8-al ami között a különbség és és föd ezért máris gyorsan elnézést kérek azoktól akiknek esetleg nekimentem vagy felökleltem. Rutintalanságomnak köszönhetően a default setupot ténylegesen a beállításokra értelmeztem nem pedig az üzemanyagra, így kapásból az esélytelenek nyugalmával indultam mert erre nem volt stratégiám, azt viszont tudtam, hogy a GT3-as RUF-hoz ~75l üzemanyag kellett volna, viszont, hogy ha jól emlékszem az a ~47L amivel indultunk a sima RGT8-al mire lett volna elég, arról fogalmam nincs. Ezzel végig lehetett volna futni a 25 kört vagy mindenképp ki kellett volna menni tankolni? Ha igen, gondolom nem ártott volna erre egy stratégia. A 2. újraindítás után ami összességében a 3. rajt volt már el is vesztettem a koncentrációmat így sikeresen bele is rongyoltam hátulról az előttem lévőkbe felvezető körön akiktől ismételten elnézést kérek, melynek következményeképpen az én autóm is sérült és kb. 30 fokos kormány szögelfordulással kezdtem meg a versenyt. így ez és az hogy az autó viselkedése teljesen ismeretlen és idegen volt, rövid úton a versenyből való kiszállásra késztetett. Nézzétek el nekem, remélhetőleg legközelebb jobban sikerül! Az első ill. az utolsó időmérős helyezett közötti 10 sec-es különbség azért nem semmi, igaz én "csak" 8-at kaptam és mentségemre írom, hogy teljesen idegen volt az autó meg minden, na de akkor is. Még egyéni setupolással is szép eredmény lenne nem hogy egységes setup-al.

  • Danecay

    őstag

    válasz #96349952 #7626 üzenetére

    Biztosan szükséges hozzá a Old Vs New Car Pack megléte? Nem tudom csak kérdezem! Abból kiindulva viszont, hogy kliens oldalon elvileg mindent tartalmaz a játék...

  • Danecay

    őstag

    A fene, ma sem tudtam jönni, vendégek voltak nálunk. Ez van, vagy meló van vagy valami más :(

  • Danecay

    őstag

    válasz kozmy #7936 üzenetére

    Én inkább azt javaslom, hogy a féktávokat próbáld megtalálni az egyes kanyarokhoz az adott autóval, ahelyett, hogy a nyilakat próbálnád fürkészni a kanyarcsúcspont helyett. Hidd el nem lesz sokkal nehezebb, cserében sokkal realisztikusabb, miközben nem lesz mindenféle zavaró "mesterséges" jelzés a pályán, miközben Te is elégedettebb leszel önmagaddal :)

  • Danecay

    őstag

    válasz SityiSXT #7943 üzenetére

    Elsiklottam a fölött, hogy cikket írtál róla, nem pedig mondjuk egy hosszabb bejegyzést, és mivel tudom, hogy az SG-n is szoktál fórumozni, valamiért ez ugrott be elsőnek :)

    Az EDTrackerrel kapcsolatosan, én is találkoztam már vele korábban, de egyből az jutott eszembe, hogy a legtöbb mai okostelefon ezt a funkciót alapból tudja, éppen ezért minek építeni külön, amikor alapból kéznél van? Na jó persze, ez olyan mint a GPS kérdés, mármint mi van ha éppen hívnak? Mondjuk engem nem nagyon érdekel, úgyhogy szívesen beáldoznám a telefonomat ilyen célra, viszont még nem sikerült használhatóra belőnöm a cuccot. Nem tudom, hogy ez az EDTracker jobban működik e, ha igen kíváncsi vagyok, hogy mitől, főleg, hogy a cikkben leírtak alapján a giroszkópot valamilyen kínai webshopból vásároltad. A telefonba épített giroszkóp és a hozzátartozó hardveres és szoftveres körítés mégis csak gyári cucc, így elvileg ennek is legalább ugyanolyan alkalmasnak kellene lennie ilyesfajta használatra. Nem a cucc hasznosságát akarom kétségbe vonni ezzel, csak azt, hogy feltételezem, hogy adott esetben egy okostelefonnal is ki kellene tudni váltani ezt az opciót, külön beruházás nélkül.

  • Danecay

    őstag

    válasz SityiSXT #7949 üzenetére

    Igazából tettem már rá kísérletet és valahogy nem volt az igazi, vagy nem voltam elég kitartó, ezért kérdezem, hogy ez mitől tud jobb lenni vajon? Máshogy kérdezve, vajon ha csinálok vagy rendelek egy ilyen cuccot jobb eredményt érek e el velem mint egy telefonnal. Egyébként legjobb emlékeim szerint amikor próbáltam gombnyomással volt lehetőség alaphelyzetbe állítani a nézetet ha elmászott, márpedig elmászott így elég gyakran kellett nyomogatni. Lehet mondjuk készülékfüggő is.

  • Danecay

    őstag

    válasz #96349952 #7995 üzenetére

    És még akkor a több kisgyerekes, vidéken kertes házban élő (amire az ember legtöbb szabadideje rámegy), 12 órás műszakokban hétvégén is dolgozó-kat meg sem említetted :Y Nos én ezeknek a játékosoknak a táborát gyarapítom, nem véletlenül nem voltam jelen én sem a futamokon, pedig szerettem volna :O

  • Danecay

    őstag

    Project CARS 2 - PC PATCH 1.3.0.0

    Online / Multiplayer

    New game mode - The Online Championship game mode is now available, allowing players to compete online in full championships, spanning multiple rounds.
    Fixed an exploit where some players could load custom setups in Community Events when Default Setups are enabled.
    Improved logging and syncing when joining online games already in progress.
    Fix for an online issue where players would be shown an incorrect error message when attempting to join a game session which was full.
    Online Reputation: When being kicked from a race, the system now checks your recent history to help decide if points should be deducted from your ranking score.
    Online Reputation: Fixed a bug where remaining players would not score for a win against disconnected players.
    Resolved a problem where a previously kicked player, joining back into a game after accepting an invite, would be auto-kicked.
    For players joining an active qualifying or practice session, there is now a 3-minute cut-off as the session approaches completion, after which it will no longer be possible to join the session.
    An error message is now displayed when an incorrect password is entered when joining a password-protected lobby.

    Career

    New Invitational Event - McLaren 720S VIP Challenge.
    Fix for career multi-class races, so that the finish position within the class is used for series progression, rather than the overall race position.
    Nissan Skyline Silhouette, Nissan Skyline BNR32, Nissan R89C, and Porsche 961 can now be used in Career mode.
    Fix for an issue where pop-ups for unlocking Invitational events were displayed in the wrong location.

    VR

    Improvements to the VR-specific replay camera system.
    Fix for screen dirt and rain drops not rendering correctly in VR.
    Fix for an issue when VR combined with NVIDIA Surround caused the game to attempt display of ultra-widescreen content in the VR headset.
    Changed the VR Gaze pointer behaviour to also hide when the UI is disabled in Photo Mode and Replays.
    Fix for VR Photo Mode initial FOV settings when switching camera mode.
    Fix for screenshots taken in VR Photo Mode not saving correctly to the <Documents\Project CARS 2\screenshots> folder.

    Controllers

    Logitech - Fix for G29 and G920 lock stops.
    Fanatec - improved anti-jolt and high-frequency anti-vibe on the CSWB series.
    Thrustmaster - Improvements for the 458 Italia.
    Improvements to various controller’s vibration effects.

    GUI and HUD improvements

    Session information such as race duration is now displayed on the pre-race menu.
    Changed the HUD colouring scale for race rain tyres.
    Added a dialog to show replay saving progress.
    Change to the way the Start Type is displayed on the Round dialog so that it matches the Race Settings dialog.
    Fix for an issue where a menu would become disabled when moving 'down' from the bottom of the menu.
    Updates to various buttons to better indicate when a button is selected/highlighted.
    Fix for buttons on online post-race results screen so that they only show when they can be pressed.
    Fixed cases where the RPM Gauge on the HUD was not matching the actual RPM of the car.
    Fixed loading bar to become invisible when local loading is complete.
    Added new Help Text for Menu Spring Strength in FFB settings.
    Added fuel estimation to Tuning Setup screen and ICM.
    Added auto-scroll to a number of info feeds to prevent overlapping text.
    Added the name of the car setup currently in use to the 'Setup' button on the Pre-Race screen.
    Fix for fuel being displayed incorrectly as mass, not volume.
    Improvements to the lap timing and visual-split timing HUD widgets.
    Fix for incorrect number of records being counted on Community Event screen.
    Fixed an issue in Time Trial where Loaded Ghosts and Options on the Pre-Race menu were highlighted at the same time if the player added multiple ghosts in Time Trial.
    Fixed an issue where an incorrect weather forecast icon is displayed for the client in the lobby details screen.

    Handling/Damage

    Various tyre behaviour tweaks and improvements to the different tyre compounds.
    Altered the pre-heating temperatures of various tyres to prevent them from being outside optimum temp range at race starts.
    New rain tyre compound improvements for Group C, GTP, all Formula cars, GT1, and LMP900.
    Driveline improvements with increased synchro effect for Hewland-type gearbox
    Lowered the time to jam gears together after a missed shift for all gearboxes.
    Changes to Vintage Lotus treaded tyres to improve wet speed balance.
    Altered radiator damage to make it more progressive, and not accumulate damage from minor impacts.
    Fix for issues with radiator settings on the Toyota GT86 GT4, and Rocket Bunny versions, which under some conditions were causing engine overheating.
    Changes to downshift protection based on vehicle speed.
    Lowered minimum shift time for cars with H-pattern racing gearboxes.
    Improved physics setup and damage for Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG.
    Fixed missing radiator damage for Ford Escorts, and Ford Mustangs.
    Improvements to Formula Renault 3.5 default stable setup.
    Performance balancing changes to the LMP1, GT3 and GT4 Classes.
    Refinements to Vintage Low Grip tyre.
    Balanced performance for BMW M3 GT4, and Ford Mustang Boss 302 R1.
    Improved Modern Touring Car tyre compound.
    Road car tyres: Tuned the aquaplaning and more sensible behaviour in very deep water.
    Increased threshold for detaching front wings of Formula cars.
    Adjusted various default setups:
    – Aston DB11: Loose
    – Aston Vulcan: Loose, and Stable
    – BMW 320 TC: Stable
    – BMW M3 E30: Loose, and Stable
    – Chevy Camaro ZL1: Loose, and OEM
    – Ferrari 330 P4: Loose, and Stable
    – Ford Fusion Stockcar: Loose.
    BMW 2002 StanceWorks: Fixed tyre texture, better strut geometry for kingpin angle and scrub radius, improved drag centre of forces in the aero model.

    AI

    Improved AI in low- and high-speed cornering.
    Improved balance between player and AI in wet conditions.
    Improvements to general AI behaviour and racecraft across all tracks.
    Tweaks to how AI are affected by snow and ice.
    Improvements to the AI driving on slick tyres in wet weather.
    AI Practice and Qualifying grip levels rebalanced to better match expected behaviour.
    Better balanced AI speed on corner exit.
    Generally improved the AI racing balance and ability across many tracks.

    Audio

    Update to various AI car sounds.
    Added new sounds for lower pitch skidding.
    Improved AI audio levels in replays.
    Improvements to Lamborghini Huracán engine audio.
    Reduced the skid sounds for the McLaren 720S.
    Modified falloff curves for surface and skid sounds.
    Updated sound mix for replays, with improved reverb settings for tunnels and bridges.
    New tyre skid sound effects for treaded tyres.
    Fix for an issue with audio not panning to all speakers in 7.1 under certain conditions.

    Tracks

    California Highway Stage 3 - Added an alternate start line to clean up occasional start line issues.
    DirtFish (all) - Fixed an issue with render flickering on main building.
    DirtFish Mill Run - Fix for an exploit to prevent unrealistic lap times (This includes a leaderboard reset for Time Trial and Community Events on DirtFish Mill Run to remove bogus lap times).
    Fuji - Fixed an issue with some render flickering on the front of the pit buildings.
    Indianapolis Motor Speedway Oval - Updated dynamic marks, updated AI alternate start line for better cleaner starts.
    Circuit de 24 Heures du Mans - Fix for render flickering issue on the fence left of start straight, and in the curve entering the long straight.
    Lohéac - Fix for an issue on one kerb where the physics would didn’t behave correctly.
    Oulton Park - Fixed floating white lines near entry to pit lane.
    Red Bull Ring—National: Changed some dynamic barriers and fixed LODs.
    Red Bull Ring GP and National layouts - Fixes for various Replay and Pre-Race camera issues.
    Sakitto - Fixed various render popup issues.
    Fixed issues with the race start at various tracks.
    Adjusted the pit lane placement of Pit Limiter Entry and Exit boards at several tracks.
    Improvements to track cut settings at various tracks.

    Vehicles

    Audi A1 Quattro - Rebalanced the AI in rain vs. dry.
    BAC Mono - New wet tyre compound.
    BMW 320 TC - Fixes for gaps in the rear of cockpit, and fixed cockpit display clipping.
    Caterham Seven 620 R - Improved wet tyre.
    Chevrolet Camaro 1969 - New suspension geometry to better match the Hotchkiss design at the rear and SLA up front.
    Chevrolet Corvette C7 Z06 - OEM setup differential opened up.
    Dallara DW12 Road - New player rain compound, and new AI wet grip adjustments.
    Formula X & Dallara IR-12 - Adjusted engine lifetime model.
    Ferrari 488 GT3 - Reduced extra slip allowance at low speeds for better stability.
    Ferrari F40 LM - Fixed various cockpit detail issues that were visible in VR.
    Ford Escort RS1600 - Adjusted dry and wet speeds for AI to match latest physics changes.
    Ford Falcon V8 Supercar - New rain compound.
    Ford Falcon V8 Superca -  Added a new tyre carcass and made some minor improvements to car handling.
    Formula Renault 3.5 - Increased rolling drag and friction torque to AI to balance their speed on straights.
    Ginetta G40 - Improved AI tyre stiffness, grip and rolling resistance, to better match player, added new Junior tyre.
    KTM X-Bow GT4 - Changed spring and damper data, and added optional final drive ratio.
    Ligier JS P - Fixed exhaust positions.
    Ligier LMP3 - Fixed rear 3rd bump stop having no range adjustment.
    Lotus Type 51 - Increased players wet grip to better match the AI.
    Mazda MX-5 Radbul - Engine cooling and durability adjustment to prevent engine from blowing after one lap. New drift setup added.
    McLaren P1 GTR - Updated the differentials for Stable, and Loose default setups, for more stability and ease of driving.
    Mercedes-Benz AMG GT3 - Improved default setup to improve stability.
    Nissan Fairlady Z GTS - Various fixes enabling radiator damage, texture fixes, better drag balance, and bigger set of gear ratios.
    Nissan Fairlady Z GTS-II - Raised shift light RPM-trigger to 8,000 RPM.
    Nissan Skyline Super Silhouette - Boost adjustment for default setup to make the car more competitive with other Group 5 cars.
    Porsche 936/77 - Added a wider set of gear ratios.
    RWD P20 LMP2 - Changed shift lights to better match engine peak-power.
    Toyota GT86 - Altered aero positioning, and fixed an aero-lose problem without changing the setup.
    GT4 cars - Change to the tyre carcass model.
    LMP1 Cars - Fixed an issue where the AI weren't using the hybrid system, causing an imbalance with the player.
    LMP2 cars - Reduced aero drag by 35lbf @ 150mph.
    Various road cars - Changed OEM tyres to the correct ones.
    Kart - Disabled differential setup adjustments, new tyre carcass construction.
    Improved dirt texture on various cars.
    Fixed mud and snow textures on various cars.

    Other Improvements

    Fixed an issue in Time Trial where the player could load a ghost’s setup for a different car from the player’s car if the selected ghost was in the same class as the player’s car.
    Improved the rendering of the edges of LiveTrack puddles for off-road/off-track areas.
    Fixed an issue with mud and dust particles being visible inside cockpits.
    Improvements to the wet track darkening render effect.
    Much-improved motion blur and bokeh effects.
    Fix for an issue where, in certain cases, LiveTrack conditions could be carried over from one game type to another.
    Improved the synchronisation of clouds and rainfall, and the effects on cars.
    Fix for a red/yellow graphical glitch sometimes appearing on track surface.
    Fix for an occasional crash when switching shadow detail level.
    Fixed an intermittent crash when entering text for a new pit strategy.
    Fixed an issue where occasionally some AI cars would not move on the first viewing of a replay.
    Fix for an issue that would reset the player’s tuning setup to default when Pausing and choosing to return to pits.
    ...and many other small tweaks, improvements and performance enhancements.

Új hozzászólás Aktív témák