Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mastre
tag
válasz Speedg #14842 üzenetére
Én is többször lefutottam a távot. Sőt, mentem amíg a motor bírta. Általában 49-50 kör után robbant fel. Lehet, hogy ez meg túlbiztosítás, de legalább nem nagyon kellett odafigyelnem. Nyomhattam, meg húzhattam neki Szóval szerintem érdemes meggondolni, hogy mennyi tartalékot hagysz rajta...
Szép verseny volt, grat mindenkinek. Számomra az első pár kör után kicsit unalmas lett, aki utolért, az el is ment mellettem. Véleményem szerint most én képviseltem a középmezőnyt 20mp-re az előttem, 40-re a mögöttem lévőtől, eléggé "légüres térben" autóztam. De ennyi volt benne. Sajna a végén csak nem sikerült megúsznom kapott kör nélkül Viszont, ahogy ezt diplomatikusan mondani szokták: nagyon értékes 10 pontot szereztem a csapatnak A kiesőket én is nagyon sajnálom. Nem jó ez így, hogy csak 9-en fejezünk be egy futamot... (mondjuk az se túl rózsás, hogy 12-en indulunk)
-
Zoza24
senior tag
válasz Speedg #15095 üzenetére
ha időmérőt nem futnak azok akik a boxból akarnak rajtolni,akkor nem lesznek mögötted üres helyek
nekem a boxból indulás már nem lesz ismeretlen, Bahreinben is megcsodálhattam ezt a dolgot,mivel ott a felvezetőkörben vágtam oda a kocsit,aminek kitört a kereke,így mentem vissza a boxba, és szépen 40-50 sec után kimehettem a pályára
[ Szerkesztve ]
Forza Italy!
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz Speedg #15280 üzenetére
kifejezetten tetszik ez a videó, mindig tetszettek ezek a red bullos animációk
amúgy ezt láttad? ez rendes felvétel -
akoska07
nagyúr
válasz Speedg #15286 üzenetére
Speed
ugyanazzal a setuppal megyek mint te.
sosem adnék neked rosszabb setupot mint amivel én megyek.revans nem tudom,hogy jutott eszedbe.
kérem keresse fel orvosát gyógyszerészétAz Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Mastre
tag
válasz Speedg #15292 üzenetére
Ha megvársz, akkor játszhatunk
Amúgy tényleg nem tudom, hogy mi van, de mostanában sem a pályákat, sem a kocsit nem nagyon érzem. Vagy ti gyorsultatok be nagyon, vagy én lassultam, de mostanában jobbára csak kergetem a mezőnyt, ami kezd kicsit frusztráló lenni...
Pláne, hogy JColee ugyanezzel a setuppal simán az élmezőnyben van. Én csak a szerencse folytán tudok "előre" keveredni. , szóval lassan kezdek félni, hogy a Ferrari felbontja a szerződésemet És ráadásul jogosan, ha már Kleroo is ettől fél
Lehet, hogy a szezon előtti várakozásaim voltak nagyok, de kezdek kicsit összezuhanni. Ez pedig ugye öngerjesztő folyamat, hiszen rossz eredmény=>nincs kedvem=>kevesebb gyakorlás=>rosszabbul megy=>rossz eredmény...No de majd Monzában a hazai pályánkon megmutatom
-
Frenky89
őstag
válasz Speedg #15576 üzenetére
De hogy ez mitől botrány, tavaly ugyan ez volt azt nem lett belőle semmi*.
Másrészről meg még egy átgondolt szabályértelmezést nem láttam egy oldalon se. Mindenütt írogatják a mm-eket nagy bőszen, meg úgy hivatkoznak egy-egy szabálypontra mintha az önmagában leírná, hogy mit csinálhat a szárny.
*Spa-ra ugyan meg kellett változtatniuk állítólag a szárnyat, de a 100kg-mal is átment a teszten, aztán menet közben meg ugyan úgy hajlott és aztán nem is firtatták.
Szabesz: pontosan
Amúgy, most az első futam után mindenki ráparázott erre a témára, úgy marcangolják a Red Bull első szárnyát, mintha csak abban lenne az az 1 sec.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
proof88
addikt
válasz Speedg #15884 üzenetére
Szingapúrra gondoltál?
Egyébként tavaly kb mindenkinek többet fogyasztott Manyikúrban, akkor se tudtuk hogy miért. Ilyen ritkán sajnos előfordul. A script amit lefuttattam, az csak a rajtpozíciókat módosítja. Sajnos figyelni kell hogy hány liter van a kocsiban, nehogy meglepetés érje az embert.
Én NAGT-ben jártam úgy a legutóbbi futamon, hogy 2 kört spórolva mentem, mert nem lett volna elég benzinem. Pedig a fogyasztást úgy számoltam ki futam előtt, hogy egyszer mentem egy 20 körös (!!) etapot edzésen, és a 20 kör alatt elfogyasztott benzin alapján számoltam. És felfelé szoktam kerekíteni. Természetesen felvezető kör miatt +1 környi benzint is hozzáadtam. És ezen felül, még csak a biztonság kedvéért 2 litert is raktam pluszba, Szabesznek is szóltam neki is legyen +2 liter pluszba. És mégis többet fogyasztott a kocsi versenyen, pedig verseny elején feljöttem az 1. helyre, és onnantól kezdve biztonságra mentem, nem üldöztem senkit. És mégis, 2 kört kb gurulva tettem meg a végén, mert kb 1 környi benzin hiányzott. Az okára én is kíváncsi lennék, mi tudja ennyire megkavarni a fogyasztást. Mert sok mindent bele lehet kalkulálni, pl a gumik gördülési ellenállása változik az aktuális nyomással is, az is változtathat a fogyasztáson. Na de én egy 20 körös edzés etapot mentem előtte, a verseny meg 27 körös volt, nem lett volna szabad tévednem. Spában aláírom hogy én csesztem el a benzint.
Igazából azt ajánlom mindenkinek, hogy amikor megtervezi a versenyre a benzint, akkor az etapoknak kb 104 literre kell kijönniük összesen. Tehát látatlanba amikor még 1 kört sem ment az ember egy új pályán F1-ben, megnézi hogy hány körös lesz a verseny, 104-et elosztja a körök számával, akkor egy jó becslést kaphat h 1 körön mennyit fogyaszt az autó. Pl most Szuzukában vagyunk, én nem tudom a fogyasztást, de tudom hogy a verseny 32 körös, innen pedig 104 / 32 = 3.25 litert becsülök körönként.
-
akoska07
nagyúr
válasz Speedg #16806 üzenetére
Sztem is jó lesz az FSONE08, arra senki nem hisztizett
volt 1-2 pálya ami nagyon csuszott,de megszoktuk.
vagy lecserélődik,
vagy felrakjuk a bmwet gumitegyébként sztem addig nem nagyon kellene agyalni a mod-on amig nincs hozzá szeró.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
proof88
addikt
válasz Speedg #17993 üzenetére
Lehet, hogy majd valakivel leszervezek egy interjút. Szóval majd valaki meginterjúvol engem a visszatérésem előtt. Igazi exkluzív interjú lesz!
Viszont azt most elmondanám, hogy én nem igazán szeretnék már szervezőként dolgozni. Nem mondanám, hogy soha többé, de most biztos nem, mert egyszerűen nem érek rá. Én csak versenyezni akarok, az is sok időt emészt fel, hátha még szervezősdit kell játszani! Meg BT-döntéseket hozni, ülésezni, stb., én ezt nem akarom. Maximum admin lennék a szerveren, de ennyi. Szerintem találnánk biztosan a csapatból embert szervezői feladatra. Ha az előző szervezők sem akarják vállalni, akkor is biztosan.
És azt is tudom, hogy amikor visszatérek, akkor csak lájtosan, mert rehabilitálódni kell. És a VCRC-ben mindenképpen szeretnék versenyezni. Újoncként, lépdelve a ranglétrán, mintha még sosem versenyeztem volna ott. Az is biztos hogy nem akarok egyszerre 3 sorozatban indulni mint azt tavaly tavasszal csináltam, megterhelő volt (persze élveztem, de túl sok időmet elvette). De az F1 is hiányzik. A zárt kasztnis igényeimet meg bőven ki tudnám élni a VCRC-nél.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs