Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz Iron Funeral #10047 üzenetére

    rakd az ellenfelek részletességét magasra, rakj be 20 AI-t és legyél a rajtrács végén. Hány fps-ed van a G-erővel? ;] Az a gáz, hogy szerintem ahogy anno F1C-ben, úgy rFactorban is a magas poligonszám nagyon cpu-limitessé teszi a játékot az elavult renderelési technikája miatt. :U
    amúgy most a racingrenders-en megnéztem a 2008-as bmw-t fsone-ból meg mmg-ből, hát mit mondjak, túl sok különbséget nem látok, az mmg-s kocsinál persze látszik minden élnél, hogy nem olyan szép íves, dehát ez még a jó ízlés határain belül van, ez játék közben nem is olyan feltűnő... ellenben a távoli dolgok "lecsapása", azaz hogy x távolságon túl nem renderel a játék objektumokat, az már jobban feltűnik és enyhén szólva illúzióromboló... nem hiba, de ez olyan dolog gondolom, amit moddinggal nem lehet megoldani, bár lehet hogy csak egy érték átírása egy fájlban és messzebb is renderel. Na mindegy. Majd meglássuk, hogy fsone-ban mit alakítanak a shaderekkel.
    Meg remélem az rFactor2 hozza a kívánságaimat. Amik elsősorban bugfixek, másodsorban pedig a bug nélkül működő időjárás. Nekem nem kell jobb grafika, de a jelenlegi grafikát fel kéne gyorsítani, hogy jobban kihasználja a modernebb videokártyákat.

    Szabesz: de a szárny ugyanúgy törik meg a motor is könnyen meghal? :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák