- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- Bluetooth hangszórók
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HollywoodBoy
tag
Sziasztok!
Kicsit több mint 1 éve vettem egy Xiaomi G10-et és szeretjük, vagyis szerettük egészen két héttel ezelőttig, amíg le nem tört a por rekesz kioldó gombról egy pöcök és így nem lehet lezárni a porrekeszt. Persze így is használjuk szigetelőszalaggal , de keresnék egy végleges megoldást ezért írtam 2 Xiaomi szervíznek (xiaomiszerviz.hu, xiaomi-szerviz.hu - igen tényleg ugyan az a nevük csak egy kötőjel külöbözteti meg őket), akik válaszra sem méltattak 2 hét alatt. Azóta írtam a kereskedőnek akitől anno vettem a gépet, hogy ez a helyzet, Ők kikhez küldenék ha még garanciális lenne. Erre azt a választ kaptam, hogy garancián belül Ők szervízelték volna, de garancián kívül nem tudnak ilyet vállalni, kérdezzem meg a TMX-et. Na a TMX egy vicc.. írtam nekik emailt, elősször bekérte az SN-jét a porszívónak, aztán egy másik emailben a számlát, és végül elutasított, hogy alkatrész szinten ezt az eszközt nem tudják javítani, kérdezzem meg a kereskedőt akitől vettem, hogy Ő mit javasol. Szóval a kör bezárult.
Kérdezném, hogy van ötletetek kivel vehetném fel a kapcsolatot? Esetleg bármi tapasztalat Xiaomi porszívók garancián túli ügyintézésével van valakinek?