- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
crucified
tag
Pontosan. Garanciális géphez akkor sem nyúlok, ha leszakad az ég. Inkább tartsanak szögletesnek - abszolút nem vagyok az -, de ne legyen egymásra mutogatás abból, hogy - igaz a gyártó engedélyével de - hozzányúltak, tehát biztosan akkor romlott el. Nem. Olyan karbantartási szerződést kell kötni egy olyan céggel, hogy akár hétvégén hajnal kettőkor is tudjon segíteni ha nagy a baj. Természetesen az a korrekt, ha a felhasználó ezzel él és nem visszaél, de ugye a kölcsönös korrektség működik csak hosszú távon. Nekem sokkal több ilyen korrekt kapcsolatom volt / van ahogy említettem, elhanyagolhatóan kevés aki nem volt korrekt. És ahogy említetted garancia időn túl megkönnyítheti az életet az, ha monitorozni tudjuk a programot, ezáltal redukálódott a hibakeresés. Nem sokszor fordult elő ilyen, de szerintem is az a korrekt, ha valaki otthagyja a forrást a garancia időn túlra. És ugye a comparálással tudod bizonyítani a felhasználó számára, hogy az eredeti programmal működik miután visszaállítottad, ergo valaki ott helyben babrálta. Onnantól a már említett korrektség jegyében lehet elintézni a dolgot, de szerintem a legtöbb helyen működik. X év munkaviszony után azért ha valaki "beleszagol" a másik félbe, akkor jó megközelítéssel lehet tudni előre is, hogy milyen kilátások vannak a hosszú távú munkára.
De ez csak az éb szubjektív véleményem, tiszteletben tartom az ettől merőben eltérőt is. Nálam az én verzióm működik.
-
Dezsi82
tag
De elméleti szinten maradjunk a gyakorlatias ésszerűség és korrektség mezején, ne feszegessük a lehetőségek extremitásait, mert az minden szempontból nagyon távolra vezetne...
Szerintem nincs semmi extrém abban amit leírtam- Garanciás gépet nem alakítunk át! Ha baj van vele, akkor a garanciát vállaló cég munkatársai térítésmentesen megoldják a problémát, erről szól a garancia
Az elvvel egyet értek, de többször előfordult, hogy módosított garanciás gépünkhöz kellett kimenni, vagy garanciás gép módosítására kértek minket(olyannál aminél nem mi voltunk az eredeti gyártók). Van olyan berendezés, ahol ez azért nem fekete-fehér. Például egy robotnál van aki azt mondja, hogy egy pozíció elállítása módosítás, van aki azt mondja, hogy az még csak paraméterezés.Bárki bármit is állítson ez a korrekt megoldás!
"Nem érdekel ki mit mond, nekem van igazam"Azokat nem akarja a felhasználó módosítani. A szakértelme és eszköze sincs meg hozzá, ahogy említetted.
Nem értek egyet.
Egyrészt nekem megvan hozzá a tudásom/eszközöm/igényem, hogy kicsit módosítsak a mosógépünkön, és a TIA portálon is (kivéve ha valami nagyon elvadult fejlesztő környezetben készítették). De sajnos nem tehetem meg, mert nincs meg a forráskód.
Másrészt ha nézek egy berendezést, ahol mondjuk van PC program, robot, PLC, és egy kis céleszköz chip-pel, akkor attól függően korrekt átadni a programot, hogy a megrendelőnél rendelkezésre áll-e a megfelelő szakember?
Szerintem ez ettől független kell legyen.Az igény is megvan erre az üzemeltető részéről, mert egy gyártósor nem mosógép, nem frekvenciaváltó és és nem TIA portál, lássuk be.
És ha csak egy célgépről beszélünk, nem egy gyártósorról, ott már rendben van, ha nem adja át fejlesztő a forráskódot? Hol húzod meg a határt? IO szám, vagy a programsorok száma?Az üzemeltető jobban jár ha megkapja a teljes forrást hogy igénye szerint felhasználja hibakeresésre, módosításra (a szerzői jogok megsértése nélkül természetesen).
Persze, hogy jobban jár. A fejlesztő meg akkor jár jobban, ha mindent levéd.Szerintem hibakeresésre nem a PLC program nézegetése való, erre van a kijelző, stb. Ha hiba van a programban, akkor az garanciaidő alatt kiderül. Program nem fog tönkremenni, és van más lehetőség is a hibák megkeresésére. Persze, ez a legkényelmesebb megoldás, de a kényelemnek sok fokozata van.
Én nem hibáztatok egyetlen fejlesztőt sem aki levédi, nem adja át a programot. Szíve joga. Ha a kijelző megadja a szükséges információt egy hiba javításához, nem kell a forráskód.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...